Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivon syvästi ettei kukaan ottanut väitettä tosissaanMestari kuulemma kattonu kaikki Vatasen pätktät Youtubesta :D Oishan se hienoa jos kuvaisivat kimppareenit tuolla.
Reissu oli hyvä! Jonkin verran videomatskua otettiin myös joten kunhan ennätän editoimaan niin laitetaan jakoon!Enpä olisi koskaan uskonut, että näinkin turhasta sovelluksesta saa tehtyä näinkin hyvän videon. :D ¨
Oliko Vatasella mukava reissu ? On varmaan mukava palata tänne Suomen helteisiin...
Tätä on mietitty viimeiset 3 vuotta, enään ei mietitä vaan nyt tehdään!Aina hienoa nähdä kun puheista siirrytään tekoihin mahdollisimman nopealla aikataululla
Ne oli kyl hyviä ja laatuunsa nähden todella edullisia! Sieltä jatkossa tilaan laitteet, nyt alkuun tulee muistaakseni 5 vehjettä sieltä.Kävin kans itse testaamassa noita viron laitteita,ja kyllä tykkäsin..Järeitähän ne ovat kun perkeleet;)
No joo kyl tämmönen rojekti lyö vähän kapuloita rattaisiin, ei hirveesti pyöri ajatukset muualla kuin näissä salin perustamis kuvioissa, hyvä kun öisin saa nukuttua. Mutta siitä huolimatta treeni ja ravinto pyörii 100% teholla, ne on niin rutiinia.Taitaa olla tämä yksi niistä projekteista, joka on lykännyt sinun kilpailu haavetta ?
Piirros oli varsin komia, ja intro sitäkin parempi. Itsekö väsäsit tuon intronkin ? Nicee !;)
Sieltä mä sain vaikutteita, katsoo jos myöhemmin sais tehtyä vähän enemmän pro intron mut nyt alkuun saa kelvataIntrossa samankaltaisuutta furious peten intron kans :D
Joo ihan tuurilla tänään katoin jotain sen ja pianan syömiskisaa ja rupesin funtsiin et mitä tuttua tossa intros oli.. :DSieltä mä sain vaikutteita, katsoo jos myöhemmin sais tehtyä vähän enemmän pro intron mut nyt alkuun saa kelvata