PTVGYM Jooel Vatanen

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Rukoillaan kaikki että PTVGym menestyy. :david:
Todellaki! :)
Onko lähiaikoina ehtinyt ohjauksia ja asiakkaita hoitaa vai onko aika mennyt PTVGymin järjestelyissä?
Pt kuvio pyörii koko ajan tässä normaalisti, heinäkuussa otan varmaan parin vk paussin että pystyy keskittymään 100% tähän saliprojektiin!
Onko salin aukioloajat jo mietitty?
Mun mielestä olisi aika jepa 05.00-24.00 ja itse olisin paikalla 15.00-19.00 ja siihen perään aina oma treeni :) Ja toki tohon lisäksi kaikki ohjaukset yms niin aika pitkälti varmaan aamusti iltaan salilla.

Miten oletko laitevalinnoissa kysellyt suomalaisilta kehoilijoilta neuvoa? Utti on varmaan kiertänyt kaikki mahdolliset laitteet läpi, mitä maailmassa löytyyy :D
Varsin mielenkiintoista olisi, kun saisit Jari Rännälältä neuvoa millaiset ne laittet pitää olla. Rännälä kävi Mayorsillakin ja kerto heti missä laitteissa on huonot vastuskäyrät yms.

Miten oletko laitevalinnoissa kysellyt suomalaisilta kehoilijoilta neuvoa? Utti on varmaan kiertänyt kaikki mahdolliset laitteet läpi, mitä maailmassa löytyyy :D
Varsin mielenkiintoista olisi, kun saisit Jari Rännälältä neuvoa millaiset ne laittet pitää olla. Rännälä kävi Mayorsillakin ja kerto heti missä laitteissa on huonot vastuskäyrät yms.
Itse olen käynyt testaamassa jokaisen laitteen, vinkkejä on kyselty sieltä täältä :) Ei mennä liian hifilinjalle, ei tämä edelleenkään rakettitiedettä ole :)

Oletko vielä miettinyt minkälaiset musiikkisoittimet salille hommaat ? Toivottavasti salilla soi hyvät musalistat, eikä mitään uutisia kuunnella. :)

Tuolla Kossilla ainakin soi törkeen hyvät musiikit, ainakin omaan makuun.
Nyt alkuun tulee pioneerin 8" aktiivimonitorit joka nurkkaan, katsotaan riittääkö ne, uskoisin.. Ja salilla ei tule koskaan soimaan radio, räppiä/heviä ja muuta menevää :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Varasella on oikee asenne noihin reissuihin. Bodataan kunolla mutta osataan tehä muutakin kun bodymunkkeilla.

Kun asiat on tasapainossa niin homma pelaa! Tykkään bodata kovaa ja syödä puhtaasti mutta jos kerran vuoteen lomalle menen niin kyllä bodymunkin viitan jätän kotisuomeen :)

Hulkki ja Mato kattoo ihmeissään Vatasen videota........Oliks siellä tommosiaki paikkoja?

Kuvitelkaas Hulkki juomassa bisseä tuolla ja imemäs vesipiippua :hyper:
Tämä olisikin jo aika priceless kamaa kun utti saataisiin juotettua känniin ja voisi samalla tulla pakkikselle kirjoittelemaan. Saisi nettiritarit ja vinkuheinä metodien kyseenalaistajat haluamaansa anuksen repimistä :D

Katotaa sitten, uskoisin kertakäynnin olevan sen verran edullinen että jos toiselta paikkakunnalta tänne asti ajaa niin kärsii sen maksaa. Kai se joku 5e on jepa
Takuu varmasti olen kavereiden kanssa tulossa käymään mr.vatanen!:) Asutaan tosin helsingissä, mutta kesämökit joillain siinä porvoossa joten mökkireissuilla pääsee ainakin treenaamaan. Vakkari asiakkaita ajatellen ehdottaisin, että sali voisi olla vuoden jokaisena päivänä auki. Tää on hieno projekti, tuen!

Hulkki ja Mato kattoo ihmeissään Vatasen videota........Oliks siellä tommosiaki paikkoja?
Hahaha :D Oliko sielä ranta jossain muka????
Kuvitelkaas Hulkki juomassa bisseä tuolla ja imemäs vesipiippua :hyper:
Tää pitää laittaa toivomuslistalle kun ens kerralla lähtevät reissuun :)
Takuu varmasti olen kavereiden kanssa tulossa käymään mr.vatanen!:) Asutaan tosin helsingissä, mutta kesämökit joillain siinä porvoossa joten mökkireissuilla pääsee ainakin treenaamaan. Vakkari asiakkaita ajatellen ehdottaisin, että sali voisi olla vuoden jokaisena päivänä auki. Tää on hieno projekti, tuen!
Mukava kuulla :) Tervetuloo äijät!!

Suositut

Back
Ylös Bottom