PTVGYM Jooel Vatanen

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ihan jo noiden vaikutuksien perusteella ei nämä tehokkaat boosterit taida kaukana olla oikeista huumeista. :D

Vatanenkin rehellisesti sanoi et pirikikkeliä pukkaa, niin kaukana ei olla vauhdin vetämisestä. Mut vauhdeissa on hyvä miellyttää vaimoa/tyttöystävää jos vaan saa katkan toimimaan.

Mun puolesta jokaisen pitäisi käyttää mitä itse tykkää, mutta se jos markkinoidaan "viattomana" treenilaturina, ja todellisuudessa vedät muuntohuumetta, ei o hyvä juttu.
Treenilaturit jotka sisältävät stimulantteja, ovat muuntohuumeita? Sillä tavalla.

Ihan mielenkiintosen olonen tuote. Mä en kuitenkaan itse lähtis ehkä hakemaan mitään piristystä mistään treenilatureista vaan menen sen mukaan mitä kroppa ilmottaa. Sen verta oppinut tuntemaan tässä jo omaa kroppaa että silloon kun jos ei meinaa jaksaa salille lähtä, niin levätään tai sitten treenataan sen jaksamisen mukaan. Sellasia päiviä kun ei todellakaan ihan hirveästi ole, ja kun on niin mulla itsellä parhaiten toiminut vaan kun jättää väliin treenit ja ottaa se päivä lepona. Mutta jos joku kokee tarpeelliseksi treenilaturit niin eipä se keltään pitäis pois olla :)

Ja sitten on varmaan sitä porukkaa kenellä ei ole tota oman kropan tuntemusta vaan käytetään latureita ym. ja ei ymmärretä levon merkitystä vaan pakolla tehään salitreenit ja siinä sitten lopuksi on omat haittapuolensa.

No jos treenilaturissa käytetyt stimulantit luokitellaan / tullaan luokittelemaan muuntohuumeeksi, niin tietysti. Fiksu kaveri.
Sulta tulee nyt niin kovalla varmuudella tietoa että istutko tuolla päättävässä elimessä kun voit suoraan sanoa että tullaan luokittelemaan muuntohuumeeksi? Dorka kaveri.

Nonii, suut suppuun ja pärinäpulverit tilaukseen! Hauska lisä ottaa sillointällöin kun luomet painaa normaalia enemmän. Me lähdetään nyt Kossille treenaa viikoks ja vedetään muuntohuumeita ja varmaan kaikkia muitakin huumeita siinä samalla!

Palataan!!

Tuolla on pitkä artikkeli DMHA:sta. Pääpointteina lienee, että sitä löytyy luonnosta jostain hedelmästä, aine voi aiheuttaa vääriä hälytyksiä dopingtesteissä ja että ainetta ei ole vielä kauheasti testattu ihmisillä, mutta se vaikuttaisi olevan suht turvallinen. Niin ja rotat oli masentuneet suurilla päiväannoksilla ( onneksi en ole jyrsijä) :D

https://blog.priceplow.com/dmha

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tuolla on pitkä artikkeli DMHA:sta. Pääpointteina lienee, että sitä löytyy luonnosta jostain hedelmästä, aine voi aiheuttaa vääriä hälytyksiä dopingtesteissä ja että ainetta ei ole vielä kauheasti testattu ihmisillä, mutta se vaikuttaisi olevan suht turvallinen. Niin ja rotat oli masentuneet suurilla päiväannoksilla ( onneksi en ole jyrsijä) :D

https://blog.priceplow.com/dmha

Heh, herättää luottamusta toi sun yhteenveto, joka on koottu jostain blogista. (En tutustunut tarkemmin)

Se on nyt Vatanen sillä lailla että toivottavasti "myyntipuhe" pitää paikkaansa, katoin videota parikymmentä sekunttia ja pari purkkia lähti tilaukseen :D, odotukset on kovat :)

Kun Vatasella on ollut tapana iltapäivällä juoda se herabanaanikaurahiutalesmoothie, niin voikohan tuollaisen tehdä jo aamulla valmiiksi, vai jämähtääköhän se päivän aikana jääkaapissa tiiliskiveksi? Ajattelin kysäistä, ennen kuin lähden kokeilemaan. o_O

Itse olen myös käyttänyt kaurahiutaleita omissa smoothieissa ja kerran kokeillut tuota että tekee jo valmiiksi mutta oli virhe. Ne hiutaleet pääsee puuroutumaan siellä vaikka onkin jo menny blenderin läpi.

Luultavasti hiutaleiden suhde muihin ainesosiin verrattuna vaikuttaa myös.

Kun Vatasella on ollut tapana iltapäivällä juoda se herabanaanikaurahiutalesmoothie, niin voikohan tuollaisen tehdä jo aamulla valmiiksi, vai jämähtääköhän se päivän aikana jääkaapissa tiiliskiveksi? Ajattelin kysäistä, ennen kuin lähden kokeilemaan. o_O

Itse olen myös käyttänyt kaurahiutaleita omissa smoothieissa ja kerran kokeillut tuota että tekee jo valmiiksi mutta oli virhe. Ne hiutaleet pääsee puuroutumaan siellä vaikka onkin jo menny blenderin läpi.

Luultavasti hiutaleiden suhde muihin ainesosiin verrattuna vaikuttaa myös.
Jos niitä muita ainesosia on tarpeeks, niin väittäisin että ihan hyvänä säilyy. Joskus aikoinaan kun aina treenasin aikasin aamulla, niin tein valmiiks edellisenä iltana esim. kaurahiutale-banaani-päärynä- smoothien, herat tosin vedin erikseen shakeristä. Jotenkin veikkaisin että myös herajauhot saattaa aiheuttaa tota puuroutumista jos ne on siinä smoothiessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom