PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Toi on hienoa että uskalletaan kattoa muitakin vaihtoehtoja kuin kaikkein ilmeisempiä ja mennä sen mukaan mikä parhaalta tuntuu. Aika usein (varsinkin Suomessa) tuntuu että tehdään vaan valtavirran mukaan ja ei välttämättä katsota kaikkia tarjolla olevia kortteja.
Monesti kaikki haluaa pelata varman päälle ja yrittää tehdä semmoista joka miellyttää kaikkia, eli kaikille kaikkee eli ei kenellekkään mitään :) Mä oon aina tykännyt tehdä asiat omalla tavalla ja ne tykkää ketkä tykkää.
Todella mielenkiinnolla itsekin seuraan tätä projektia! Parasta settiä vähään aikaan. Muutenkin seurannut Vatasen touhuja jo useamman vuoden ja ei voi muuta kuin tykätä. Kaiken kaikkiaan asiallista matskua hyvällä huumorilla höystettynä! :)

Just reilu kuukaus sitte tuli salille, jossa itse käyn, tismalleen samanlainen jalkaprässi mitä kuvasit tossa viimesimmässä pätkässä. :D Samoin hack-kyykkymasiina ilmesty samassa syssyssä ja mustista paksuista palkeista päätellen sekin samasta paikasta. Tosi hyviä ovat molemmat, vaikka tohon prässiin saakin limppua lyödä ihan urakalla että alkaa tuntua. :) Varmasti hyvät laitteet tulee siis Viron maalta!

Täältäkin tsempit vaan uudelle salille! Ehkä sitä itsekin pitää joskus täältä pohjoisemmasta käydä kattelemassa kunhan pulju on pystyssä. :)
Kiitos kovasti, mukavasti tuo tsemppiä tähän kun tämä on herättänyt mielenkiintoa! Noi valmistetaan jossain balttian alueelle, ei tietääkseni virossa mutta noita myydään myös Suomessa, sen verran googlailin, samoja vehkeitä mut tupla hinnalla :D Toivottavasti tajusivat ostaa Viron pojilta nuo!

Mahtava homma ja pakko tulla syksyllä testaaman sali :puntti:..Tuleeko tiloissa olemaan kunnollinen ilmastointi, vai hoidetaanko saunominenkin salin puolella?

Monesti kaikki haluaa pelata varman päälle ja yrittää tehdä semmoista joka miellyttää kaikkia, eli kaikille kaikkee eli ei kenellekkään mitään :) Mä oon aina tykännyt tehdä asiat omalla tavalla ja ne tykkää ketkä tykkää.

Joo, ikinä ei pysty kaikkia miellyttämään eikä tarvitsekaan. Kuntosali puolella hyvä esimerkki on nimenomaan se että on erilaisia saleja erilaisille ihmisille. Vrt esim. Elixia - Bullfarm. Vaihtoehtoja löytyy kaikille, ja PTV:stä tullee hyvä vaihtoehto monille treenaajille, vaikkei varmastikkaan kaikille. Tsemppiä "loppurutistukseen"!

View: https://www.instagram.com/p/BGEvSUFgFM3/

"
YES! Tänään varmistui toimitilat salille, nyt aletaan tekemään! Heinäkuussa alkaa remontti ja sali aukaistaa heti kun se on mahdollista, uskaltaisin veikata että viimeistään syyskuussa! Joten älkää pitkiä soppareita tehkö muiden salian kanssa enään "

Onnea Vataselle! :)

Kiitti äijä!!
Mahtava homma ja pakko tulla syksyllä testaaman sali :puntti:..Tuleeko tiloissa olemaan kunnollinen ilmastointi, vai hoidetaanko saunominenkin salin puolella?
Halli on varmaan se 6-7m korkea joten happi ei lopu hetkessä, tilasta löytyy myös iv kone jossa tuloilman kapasiteetti 1800l/s, MUTTA viilennystä sielä ei muuten vältsyyn ole. Mun täytyy tutkia sitä että onko se pakollinen liikuntasalissa, jos ei ole niin alussa varmaan mennään amerikan meiningillä eli iso nosto-ovi auki ja joka nurkkaan isot puhaltimet viilentämään.

oujeees! onnea vataselle!!

Kiitos!!! Mut eipä vielä liikaa onnitella, hommia ja mutkia on varmasti edessä!

Joo, ikinä ei pysty kaikkia miellyttämään eikä tarvitsekaan. Kuntosali puolella hyvä esimerkki on nimenomaan se että on erilaisia saleja erilaisille ihmisille. Vrt esim. Elixia - Bullfarm. Vaihtoehtoja löytyy kaikille, ja PTV:stä tullee hyvä vaihtoehto monille treenaajille, vaikkei varmastikkaan kaikille. Tsemppiä "loppurutistukseen"!
Kiitti!! Kaikille kaikkee on mun mielestä vähän sama kun ei kellekkään mitään, haluan tehdä tästä oman näköisen ja ne tykkää ketkä tykkää! Loppurutistusta ei olla vielä nähtykkään :D Nyt se vasta alkaa!
Onnittelut ! :)
Kuinka kattavan remontin joudut tuonne tekemään, löytyykö pesutiloja ym ennestään ? Tuleeko ammattimiehet hoitamaan vai itsekö aiot ?

Se on tyhjä halli, eli kaikki pitää duunaa sinne! Ammattimiehet saa tehdä ainakin kehikot suoraan ja sitten saniteettitilat, muun mä yritän itse yrittää tehdä.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Noni, ei muutakuin päätä hakkaamaan seinään, siltä se yrittäminen ainakin itsestä ajoittain tuntuu mutta kun jaksaa aikansa hakata niin jompikumpi antaa periksi, pää tai seinä.
Tsemppiä rojektiin!

Noni, ei muutakuin päätä hakkaamaan seinään, siltä se yrittäminen ainakin itsestä ajoittain tuntuu mutta kun jaksaa aikansa hakata niin jompikumpi antaa periksi, pää tai seinä.
Tsemppiä rojektiin!
Yrittäjän tässä ollaan viimeiset neljä vuotta oltu ja kertaakaan en ole päätä löynyt seinään, ei tarttee kun tekee riittävä perusteellista työtä :)

Tsemppiä rojektiin!
Tuo yrittäjyysitku on niin ärsyttävää, kun isänikin jaksaa väittää, että mitään ei jää käteen ja palkkaa on maksettu itselle 93ke vuonna 2015, itse tuurilla saan 1200e käteen kuussa :D

Yrittäjän tässä ollaan viimeiset neljä vuotta oltu ja kertaakaan en ole päätä löynyt seinään, ei tarttee kun tekee riittävä perusteellista työtä :)
Noinhan sen pitäisi mennä ja jos asiat on omista tekemisistä kiinni niin yleensä sujuu mutta kun ne muuttujat eli kaikenmaailman yllärit joskus vaatii enempi tai vähempi huomiota ja luovimista.
Itse ollut yrittäjä vuodesta -95 ja ala toki aivan eri mutta sinäkin nouset pari pykälää kovempaan sarjaan kun alat kuntosaliyrittäjäksi, huomaat kyllä mutta kun kaikessa toimii reilusti ja verottajankin kanssa kohtuu rehellisesti niin loppu on itsestä kiinni.

Ja Bowserille samaan vauhtiin, missä kohtaa itkin jotain?
Usein ne palkansaajat itkee kun toinen tienaa "liikaa" mutta ei ota huomioon millaisia riskejä yrittäjä joutuu ottamaan.

Nosto-ovet salilla on kova juttu.....Jos vielä kehtaisi pitää kesä säällä auki. Yrittäminen parasta. Ite 9vuotta ollu,ja parasta hommaa. Välil menee ylämäkeen ja välillä alamäkeen.
Moni käsittää tai tekee yrittämisestä tosi vaikeeta. Ja sitä se ei ole. Yrittämisen pyörittämisen hiffaa todella nopeesti. Järki päässä ku menee,ja ei rupea käyttämään verottajalle kuuluvia
alv rahoja ym. Niin aika hyvin menee ilman että tulee paskaa niskaan.. On näitä surullisia tapauksia kun katotaan että rahaa tulee,ja nostetaa alv rahatkin palkaksi. Sit ku pitäisi niitä maksaa,niin
tilit 0eur ja ruvetaan neuvottelee verottajan kanssa että miten vältytään ulosotolta. Joka taas ei ole hyvä juttu yrityksen imagolle.

Noinhan sen pitäisi mennä ja jos asiat on omista tekemisistä kiinni niin yleensä sujuu mutta kun ne muuttujat eli kaikenmaailman yllärit joskus vaatii enempi tai vähempi huomiota ja luovimista.
Itse ollut yrittäjä vuodesta -95 ja ala toki aivan eri mutta sinäkin nouset pari pykälää kovempaan sarjaan kun alat kuntosaliyrittäjäksi, huomaat kyllä mutta kun kaikessa toimii reilusti ja verottajankin kanssa kohtuu rehellisesti niin loppu on itsestä kiinni.

Ja Bowserille samaan vauhtiin, missä kohtaa itkin jotain?
Usein ne palkansaajat itkee kun toinen tienaa "liikaa" mutta ei ota huomioon millaisia riskejä yrittäjä joutuu ottamaan.
Mitä isommat kuviot sitä enemmän liikkuvia osia. Pt hommat on ollut helppoa koska kaikki on kiinni omasta tekemisestä, sali homma hyppää tosissaan pari pykälää korkeammalle mutta mun laskelmien mukaan edelleen aika turvassa ollaan kun pohjia on tehty alle, eli esim salikaluston pystyin itse rahoittamaan, ei jäätäviä velkoja yms niskassa, hallitilan kulut on pienet ja ketään en varmasti koskaan ota töihin jota liikkuvat osat aika vähissä vielä. Luottavaisin mielen menen eteenpäin mutta toki varasuunnitelmatkin on jo valmiina jos homma kaatuu niskaan.
Nosto-ovet salilla on kova juttu.....Jos vielä kehtaisi pitää kesä säällä auki. Yrittäminen parasta. Ite 9vuotta ollu,ja parasta hommaa. Välil menee ylämäkeen ja välillä alamäkeen.
Moni käsittää tai tekee yrittämisestä tosi vaikeeta. Ja sitä se ei ole. Yrittämisen pyörittämisen hiffaa todella nopeesti. Järki päässä ku menee,ja ei rupea käyttämään verottajalle kuuluvia
alv rahoja ym. Niin aika hyvin menee ilman että tulee paskaa niskaan.. On näitä surullisia tapauksia kun katotaan että rahaa tulee,ja nostetaa alv rahatkin palkaksi. Sit ku pitäisi niitä maksaa,niin
tilit 0eur ja ruvetaan neuvottelee verottajan kanssa että miten vältytään ulosotolta. Joka taas ei ole hyvä juttu yrityksen imagolle.
Yrittämisessä omat haasteensa mutta en voisi kuvitella meneväni enään kenellekkään muulle töihin! Ainut mikä välillä rassaa on verot, tuntuu että enemmän saa valtio kuin itse omilla käsillä tehdystä duunista, mutta meillä on Suomessa asiat aika hyvin joten turha itkeä. Mä maksan ennakot ja alvit joka kuukausi joten mitään isompaa ylläriä ei koskaan pääse niskan päälle, kuten esim vaimolleni kenelle tuli kerta mätkynä 18kk ennakkoverot ja hän ei tuoreena yrittäjänä ollut tähän varautunut.

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom