PTVGYM Jooel Vatanen

Nätisti tässä ei kukaan kasva, se vaatii raakaa ja rumaa duunia :) Mä olen salaa toivonut kisapainon olevan lähempänä 100kg kuin 90kg sitten parin vuoden päästä, nämä näkee sitten mutta haaveillahhan saa.. ;)

Ei kait tuosta enää alle 100 kiloon voi kiristää. Ainakaan parin vuoden päästä. Komea kunto kyllä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kait tuosta enää alle 100 kiloon voi kiristää. Ainakaan parin vuoden päästä. Komea kunto kyllä.

Se on vaan tuo meijjän Jooeli sen verta vaatimaton poeka, ettei viitti henkseleitä alkaa paukuttaan. :)

Itte sanon että 110kilua on lähempänä kisakuntoa, kunhan homma jatkuu samalla tai paremmalla mallilla (minkä käsityksen nyt saanut Gurun alettua valmentamaan, etc. etc)!

Nätisti tässä ei kukaan kasva, se vaatii raakaa ja rumaa duunia :) Mä olen salaa toivonut kisapainon olevan lähempänä 100kg kuin 90kg sitten parin vuoden päästä, nämä näkee sitten mutta haaveillahhan saa.. ;)

Eli et meinaa kasvaa tuosta yhtään kahdessa vuodessa? :D
Hiton mallikas ja ennenkaikkea SYMMETRINEN fysiikka!! Mikään ei ole sen kummemmin mitään jäljessä jos lihasryhmistä puhutaan! Loistavaa ja harvinaista! Samassa suhteessa vaan lisää lihaa kuin nytkin niin hyvä, tai jopa paras tulee!!

Parin vuoden päästä toivottavasti hankalampi juttu mutta nyt mentäis alle 90 niin että heilahtaa, rasvaa on paljon ja nestettä varmaan sitäkin enemmän :)

- - - Updated - - -

Se on vaan tuo meijjän Jooeli sen verta vaatimaton poeka, ettei viitti henkseleitä alkaa paukuttaan. :)

Itte sanon että 110kilua on lähempänä kisakuntoa, kunhan homma jatkuu samalla tai paremmalla mallilla (minkä käsityksen nyt saanut Gurun alettua valmentamaan, etc. etc)!

Kunhan ei nyt aleta vaan puhumaan ihan höpöjä :) Mutta mukava kun jaksatte uskoa mun tekemiseen ;)

- - - Updated - - -

kisapaino on jo nyt lähempänä 100 kuin 90 :dance2:

Alle ysiin menisi vielä kun pinnistäisi vähän, nestettä ja rasvaa on paljon. Kuvat voi antaa vääränlaista kuvaa musta, löllerö vielä ja rasva on yli 10% kevyesti.

- - - Updated - - -

Eli et meinaa kasvaa tuosta yhtään kahdessa vuodessa? :D
Hiton mallikas ja ennenkaikkea SYMMETRINEN fysiikka!! Mikään ei ole sen kummemmin mitään jäljessä jos lihasryhmistä puhutaan! Loistavaa ja harvinaista! Samassa suhteessa vaan lisää lihaa kuin nytkin niin hyvä, tai jopa paras tulee!!

Nyt mie vasta ajattelin alkaa kasvamaan, mutta kyllä siihen 100kilon kireeseen kuntoon saa pakata tavaraa tolkuttoman määrän vielä kyytiin, mutta mikäs tässä on pakkaillessa, mukavaa touhua ja ruokakin on hyvvää :) Kiitos palautteesta!

Hahaha :D Arkiston helmiä, 130kg --> 112kg :) Mulla on niin ikävä tota bulkkikuntoa että pakko alkaa syömään enemmän!

mousti.jpg

Heitetääs Vataselle kysymystä noista treenikengistä.. Käytät ilmeisesti aina ( noita valkoisia ) "korkea" vartisia kenkiä salilla, ovatko ne sitten nimeltään painijan kengät vai mitkä ? Oletko käyttänyt ennen kyseisiä kenkiä matalavartisia salitossuja ? Itsellä tuntuu, että osassa liikkeistä nuo tuppaa liikkumaan jalassa ja ajattelinkin kysyä millaista kokemusta sinulla on noista eri kengistä ? Mahtaisiko korkeavartiset olla rartkaisu.

On mulla ollut useammat salitöppöset treenihistorian aikana ja olen kyllä kovasti tykästynyt noihin ohut pohjaisiin painitossuihin. Mä en noita erityisemmin kireällä pidä ja tuntuvat ihan jaloissa pysyvän. Bodaustreenissä en ole omalla kohdalla nähnyt syytä alkaa sen enempää hifistelemään kenkien kanssa, mulle periaatteessa ihan sama onko skeittarit tai vaikka karjalanpiirakka tossut jalassa, kyllä ne hauiskäännöt sujuu yhtä liukkaasti :) Ohut pohja on kyllä jees niin eipä jousta raskailla painoilla kyykätessä, toki noista varsista saa hyvä tuen myös jos jaksaa joka treeni vetää ne kireälle. Tosimiehet treenaa varpasillaan :)

Ole varovainen sitten, jotkut kaupat on aika nihkeitä tossa sisällä kuvaamisessa. Saattaa tulla joku 60kg vartija viskelee sua niskaperse otteella pihalle.

Aika hyvin arvattu :D Kävin tänään kuvaamassa kauppavideoo niin eiköhän sieltä kassarouva sormet tärissen hälyttänyt vartijan paikalle :D Lol...

Sattuko Vatanen olemaan 2010 kontiorannassa sotilaspoliisina? Pieni muistijälki että samannäköinen, mutta huomattavasti vielä tuolloin pienempi kokoinen kaveri, ois siellä salilla aika ahkeraan käyny. :)

Sattuko Vatanen olemaan 2010 kontiorannassa sotilaspoliisina? Pieni muistijälki että samannäköinen, mutta huomattavasti vielä tuolloin pienempi kokoinen kaveri, ois siellä salilla aika ahkeraan käyny. :)

No sama kaveri kyseessä :) Hyviä muistoja jäänyt siltä reissulta, melkein vois vetää toisenkin kierroksen :)

Hyvä video ,kiitos siitä.
Mikäs toi mauste oli jota suosittelit jauhelihan sekaan?

Dolmino kastike + taco mauste = hitokseen hyvää! :)

- - - Updated - - -

Vatanenhan on kunnon bensalenkkari kun polkee urheilu datsunia parkkihallissa sisällä.

Mä olen viimisen päälle amis, näkisitte mitä teen kun kamera ei ole mukana :D

ollaanpas nyt tarkkoja: Domio kastike, ei dolmino ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom