PTVGYM Jooel Vatanen

Yleisillä paikoilla kuvaamista ei tietääkseni Suomen laki voi rajoittaa ellei sillä sitten tahallisesti aiheuteta toiselle vahinkoa tai muuta vastaavaa. Lidlissä muistaakseni on kuvaamista kieltävät kyltit mutta ei niilä ole lainvoimaa :)

https://www.youtube.com/watch?v=hyAgXQbFBbU

Tiedän kyllä missä saa kuvata ja missä ei, koitin vain olla vitsikäs mutta epäonnistuin. Anteeksi.

Terveisin vajaa 7 vuotta turva-alalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Et yhtään pelkää saavasi norovirusta kisakuntoa laskemaan noista chileläisistä vatuista? Video oli siis muuten ihan vitun jepa.

Meikäläiseen ei taudit tartu :) Mut ihampa olet oikeassa, pitäishän noi kuumentaa ennen syömistä mutta laiskana en ole jaksanut. Nyt vaihdoin kotimaisiin mustaherukoihin ja niissä pysyttäydyn :)

- - - Updated - - -

Tiedän kyllä missä saa kuvata ja missä ei, koitin vain olla vitsikäs mutta epäonnistuin. Anteeksi.

Terveisin vajaa 7 vuotta turva-alalla.

Saathan sie anteeksi :) Sun kommentti antoi vaan ymmärtää ettet olisi tietoinen lakipökäleistä joten pienenä nippelitietona heitin faktaa. Soitan Pasi Viherahon paikalle jos tulevat s-marketissa viisastelemaan.

- - - Updated - - -

Valoitappa tätä. Mitä eri jaksoja pidät ja miten jaksotat?

Raskas, voluumi, raskas, voluumi, kevennetty ja sitten sama rumba uusiksi. Eli tuommoisella perinteisellä ja toimivaksi todetulla kaavalla painetaan menemään.

Kunnon sika ollu kesällä :) Komee kondis sieltä ihrran alta kuitenkin putkahti :thumbs:

Kunnon sika ollu kesällä :) Komee kondis sieltä ihrran alta kuitenkin putkahti :thumbs:

Niin sitä sokeutuu omalle ulkonäölle kun kesällä ajattelin ihan vakavissani että eihän tämä vielä niin löysä kunto ole :D Nyt tekee oikeen pahaa katsella noita kuvia, mulla on vielä tostakin paljon pahempia kuvia jemmassa :)

Missäs painoissa se vatasen mave nykysin oikkeen pyörrii? :D

No ei pyöri kyllä juuri missään :) Mave ei oo never kuulunut treeniin tätä nykyistä ohjelmaa aiemmin, nyt oon kaksi kertaa vetänyt ja viime treenissä tuli kaksi kympin sarjaa kahdellasadalla. Kysy uudestaan puolen vuoden päästä ;)

[/QUOTE]Raskas, voluumi, raskas, voluumi, kevennetty ja sitten sama rumba uusiksi. Eli tuommoisella perinteisellä ja toimivaksi todetulla kaavalla painetaan menemään.[/QUOTE]

Millaset on toistomäärät raskaalla viikolla ja sitten volyymiviikolla? vaihdatko raskailla viikoilla liikkeitä vai haetko progressiota tiettyihin liikkeisiin? Mitä erikoistekniikoita käytät ja priorisoitko joitain lihasryhmiä aina välillä? Miten?

tuleeko käytettyä paljon erikoistekniikoita?:)

Nyt tällä hetkellä supersarjat taitaa olla ainut kikka mitää tulee käytettyä ja sitäkin vain jokatoinen viikko muutamissa liikkeissä. Pakkotoistot tietenkin kuuluu joka treeniin mutta niitä en ole koskaan erikoistekniikaksi laskenut vaan ne on itselle täysin automaatio silloin kun tehdään kovaa.

- - - Updated - - -

Vatasella on hienot vatsalihakset. Tulee mieleen Priestin vatsapalikat. Pelkästään jo ton keskikropan ansiosta ollaan pokaaleilla. :puntti:

Kiitos :) Vatsalihakset on mulla ollut aina luonnostaan vahvat ja hyvin erottuvat, muistan että ne alkoi erottumaan jo ihan joskus ala-aste ajoista lähtien. Sen takia niitä ei ole tullut reenattuakaan oikeastaan koskaan paitsi nyt Matti laitto tekemään, tehdään sitte...

Kiitos :) Vatsalihakset on mulla ollut aina luonnostaan vahvat ja hyvin erottuvat, muistan että ne alkoi erottumaan jo ihan joskus ala-aste ajoista lähtien. Sen takia niitä ei ole tullut reenattuakaan oikeastaan koskaan paitsi nyt Matti laitto tekemään, tehdään sitte...

Mulla sama juttu paitsi, että omani on luonnostaan heikot ja huonosti erottuvat jo ihan ala-aste ajoista lähtien. Pitäis tässä alkaa vähän tehostaan niiden treeniä, joten jos on joitain hyviä vinkkejä tai motivaatiopuheita, niin saa kirjoittaa. :) Alaselkäkin tuntuu olevan heikko, joten sillekin kai tarvis jotain tehdä.

Raskas, voluumi, raskas, voluumi, kevennetty ja sitten sama rumba uusiksi. Eli tuommoisella perinteisellä ja toimivaksi todetulla kaavalla painetaan menemään.[/QUOTE]

Millaset on toistomäärät raskaalla viikolla ja sitten volyymiviikolla? vaihdatko raskailla viikoilla liikkeitä vai haetko progressiota tiettyihin liikkeisiin? Mitä erikoistekniikoita käytät ja priorisoitko joitain lihasryhmiä aina välillä? Miten?[/QUOTE]

Raskaalla viikolla toistomäärät taitaa pyöriä siinä 6-12 paikkeilla ja voluumiviikolla 8-15. Aika paljon samoja liikkeitä mutta hyvin erijärjestyksessä ja treenin luonteet täysin eri maailmoista, raskaalla viikolla progressiota haetaan jokaiseen liikkeeseen. Supersetit on oikeastaan ainut erikoistekniikka mitä nyt tällä hetkellä käytän, tällä hetkellä ei ole mitään priorisaatiota päällä mutta ennen panostanut käsiin ja jalkoiin muita enemmän, jalat kasvoi kädet ei... :)

Mulla sama juttu paitsi, että omani on luonnostaan heikot ja huonosti erottuvat jo ihan ala-aste ajoista lähtien. Pitäis tässä alkaa vähän tehostaan niiden treeniä, joten jos on joitain hyviä vinkkejä tai motivaatiopuheita, niin saa kirjoittaa. :) Alaselkäkin tuntuu olevan heikko, joten sillekin kai tarvis jotain tehdä.

No samperi, mä en tosissaan ole mikään vatsalihas expertti eli multa tuskin saa timanttisimmat neuvot tähän ongelmaan :) Vatsalihaksien erottuvuus johtuu hyvin paljon siitä kuinka syvät vatsalihasten urat on, toisille no on kuroutunut syvälle toisilla taas hyvin pinnassa. Sehän on yksi iso lihas joka on kinkkuverkon tavoin siivuttanyt sen pienempiin osiin pinnasta.

Monipuolista treeniä joka kulmasta ja usein. Kannattaa myös ottaa isoilla kuormilla suoritettavia rutistuksia että saisi kasvatettua sitä massaa jonka avulla ne alkaisi pilkistämään joku päivä vielä paremmin sieltä nahan/läskin alta :)

Nää on kyllä hauskoja nämä Vatasen videot. Oikein informatiivisia ja hyvä fiilis tulee kun näitä katselee, jatka samalla meiningillä :) Olen seurannut herraa jo jonkin aikaa muissa medioissa mutta hyvä että täältäkin löytyy nyt oma ketju.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom