PTVGYM Jooel Vatanen

Nää on kyllä hauskoja nämä Vatasen videot. Oikein informatiivisia ja hyvä fiilis tulee kun näitä katselee, jatka samalla meiningillä :) Olen seurannut herraa jo jonkin aikaa muissa medioissa mutta hyvä että täältäkin löytyy nyt oma ketju.

Mukava kuulla! Tämmöiset palautteet antaa potkua itselle jatkossakin duunata noita videoita, ei niistä kukaan palkkaa maksa joten taitaa nämä palauteet olla tämän duunin palkka :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Palaute on vaan boonusta, palkan otat sitte kirkkaimpana mitalina lavalla ;)

Ei ne mitalleja videoista jaa :D Tai jos jakaa niin sitten pitää kyllä laadukasta materiaalia tuottaa :) Kai tuo ensimmäinen kisa on se maan tasalla pudottaja ja sitten lähdetään vasta ottelemaan isommalla nälällä.

- - - Updated - - -

Mahdollisimman hämärää ja epäselvää! Tästä lähdetään kasvamaan, pääosin varmaan mahan kohdalta mutta kasvua sekin on :)

PicMonkey Collage.jpg

Hehheh käsitin "duunin" bodipildingiksi enkä videoiden teoksi :D Mutta nyt kun mahan kasvusta oli puhetta, niin miten ja kuinka useasti tulee vatsoja reenattua?

Hehheh käsitin "duunin" bodipildingiksi enkä videoiden teoksi :D Mutta nyt kun mahan kasvusta oli puhetta, niin miten ja kuinka useasti tulee vatsoja reenattua?

Bodipildinki ei oo duunii se on nautintoo vaikka välillä vähän duunilta tuntuukin :) Vatsoja en oo treenannut koskaan lukuunottamatta tätä uutta treeniohjelmaa, nyt tulee tehtyä 2*viikkoon ja ihan perus istumaan nousuja ja jalkojen nostoja ilman lisäkuormaa.

- - - Updated - - -

Jumalauta kun on kovan näköinen fysiikka!

Thanks dude! Itse en voi yhtyä sanoihisi mutta mukava että jonkun silmään näyttää kovalta :)

Helvetin hyvä fysiikka, komea äijä, ja selkeästi hyvä tyyppi. Ei ihmekään, jos tulet saamaan body-lovea bodykansan keskuudesta!

Jees, olen aina vähän skeptinen näiden uusien pyrkyrien kans mutta kyllä piru vie näyttää hyvältä fysiikka ja lihaakin tulee tasaseen tahtiin lisää. Tsemppiä!

Komeet pohkeet! Ilmota enskerralla etukäteen kun tuut Foxille, jos sitä sattuis vahingossa samaan aikaan paikalle pällistelemään ja treenaamaa ;)

Tyylikäs maha ja muutenkin todella komea fysiikka!

Kiitos :) Pidetään huoli siitä että maha ei ole kovin tyylikäs jatkossa, massakausi tekee tehtävänsä ;)

- - - Updated - - -

Helvetin hyvä fysiikka, komea äijä, ja selkeästi hyvä tyyppi. Ei ihmekään, jos tulet saamaan body-lovea bodykansan keskuudesta!

No mutta tässähän alkaa posket punoittamaan kohta, rauhoitu! Mutta kiitos liioittelusta huolimatta :)

- - - Updated - - -

Fatanen.. Eiku ei ookkaan enää, komean näköinen runko. Tulee varmasti hyvä :thumbs::thumbs:

Kyllä fatanen tekee tuloaan hyvää vauhtia, nyt ähky mahalla nukkumaan ;)

- - - Updated - - -

Mitenkäs Vatanen toteuttaa tuota kevyttä viikkoa ? Kuinka monta kertaa tulee salilla käytyä verrattuna normaaliin viikkoon ? Entä miten käytännössä, vähennätkö painoja, toistoja vaiko sarjojen määrää ?

Aika vapaat kädet sain valmentajalta siihen puuhaan. Neljä kertaa treenaan kevennetyllä, käytän mahdollisimman paljon eri liikkeitä kuin raskaammilla viikoilla ja toistomäärät pyrin pitämään 15 korvilla, kevyillä painoilla pumppaamista ja joka sarjaan jätetään useampi toisto reserviin. Kiva pumppi päälle ja sitten kottiin syömään ruokkaa :)

- - - Updated - - -

Jees, olen aina vähän skeptinen näiden uusien pyrkyrien kans mutta kyllä piru vie näyttää hyvältä fysiikka ja lihaakin tulee tasaseen tahtiin lisää. Tsemppiä!

Kiitos :) Teen parhaani ja pyrin olla tuottamatta pettymyksiä sir ;)

- - - Updated - - -

Komeet pohkeet! Ilmota enskerralla etukäteen kun tuut Foxille, jos sitä sattuis vahingossa samaan aikaan paikalle pällistelemään ja treenaamaa ;)

Sinne kävikin taas kutsu, mutta pvm ei ollut vielä puhetta :)

- - - Updated - - -

Tuo vatsa! Upea. :kuola:

Tässä on selkeästi käynyt joku erehdys, karvainen ja pehmeä se on, samanlainen kuin muillakin suomalaisilla miehillä :)

Onks mitään tavotteita tai toiveita tulevaks kisapainoksi vai kasvatteletko vaan niin isoksi kuin nätisti kasvaa?

Nätisti tässä ei kukaan kasva, se vaatii raakaa ja rumaa duunia :) Mä olen salaa toivonut kisapainon olevan lähempänä 100kg kuin 90kg sitten parin vuoden päästä, nämä näkee sitten mutta haaveillahhan saa.. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom