PTVGYM Jooel Vatanen

Kyllä minuakin harmittaisi jos en pysyisi keskustelussa mukana. Koita jaksaa ja lue jotain sellaista minkä sisäistät helpommin sekä missä pystyt keskustelemaan asia pohjaisesti perustellen.
Nämä laki asiat ei aina niin helppoja ole ymmärtää ja tajuta.
Hyvää jatkoa toivon sinulle

Eiköhän tämä lasketa taas minulle voitoksi, nyt sinä menet vaikka finlexiin ja perehdyt suomen lainsäädäntöön dopingin suhteen.

Ja jos alat iniseen henkilöön menemisestä, koitahan itse olla käyttämättä sitä keskustelussa. Saat vain itsesi näyttämään tyhmältä. Kaiken kruunaa tuommoinen lapsellinen passiivis-agressiivinen hyvänpäivän toivotus.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi harmi. Noin käy joillekin kun huomaa ettei omat argumentit ole päteviä. Eli aletaan menemään henkilökohtaisuuksiin. Ei kyetä perustelemaan omia näkökantoja.
Ja kyllä olen käyttänyt teksteissäni voimassa olevaa lakia. Sinulle lienee uusi asia esimerkiksi, että joku asia ei ole hyväksyttävää mutta sen laiminlyönti ei ole rangaistavaa. Pyöräilykypärä myös sellainen kapistus.
Doping aineiden suhteen olisi huomattavan hyvä muutos jos niiden hallussapito omaan käyttöön pienissäkin määrissä olisi rangaistavaa. En ymmärrä miksi näin ei ole vielä tehty. Tietysti käyttäminen voisi jäädä rangaistuksen ulkopuolelle eli ei ole rangaistavaa jos tiedetään varmasti tai kertoo käyttävänsä. Vain jos aineita selkeästi hallussa. Myös vähäiseen määrään voisi liittää ns huomautus menettelyn….tästä olisi vaikka kuinka kirjoittaa.
Ja onhan riidatonta, että doping aineiden käyttö ei edistä terveyttä.
En muista kysyinkö jo aiemmin? Onko Vatanen kertonut käyttävänsä horkkaa vai oletatko vain niin? Ihan sillä mietin, kun toit tämän horkan käytön aseiden kanssa esille Vatasen uuden videon myötä ja täällä Vatasen ketjussa.

Jos vastaus on kielteinen molempiin, niin voitko luoda uuden keskustelun tuonne muualle, jossa jatketaan yleisesti keskustelua horkan ja aseiden yhteen sopimisesta?
 
Eiköhän tämä lasketa taas minulle voitoksi, nyt sinä menet vaikka finlexiin ja perehdyt suomen lainsäädäntöön dopingin suhteen.

Ja jos alat iniseen henkilöön menemisestä, koitahan itse olla käyttämättä sitä keskustelussa. Saat vain itsesi näyttämään tyhmältä. Kaiken kruunaa tuommoinen lapsellinen passiivis-agressiivinen hyvänpäivän toivotus.

Mitähän nyt olet voittanut kun kyseessä avoin keskustelu???

Se pelkkä finlexin tuijottelu, kun ei avaa asiaa pohjimmiltaan siitä miten lain säätäjä asian suhteen on pohtinut. Se onkin monelle uusi juttu ymmärtää, että joku asia ei ole sallittua mutta se ei ole rangaistavaa.
 
En muista kysyinkö jo aiemmin? Onko Vatanen kertonut käyttävänsä horkkaa vai oletatko vain niin? Ihan sillä mietin, kun toit tämän horkan käytön aseiden kanssa esille Vatasen uuden videon myötä ja täällä Vatasen ketjussa.

Jos vastaus on kielteinen molempiin, niin voitko luoda uuden keskustelun tuonne muualle, jossa jatketaan yleisesti keskustelua horkan ja aseiden yhteen sopimisesta?

Tuossa jo aikoja sitten laitoin yhden tekstin, että lopetetaanko ketjun sotkeminen.
@Suntsu alkoi pääasiassa täyttä turhuutta kirjoitella.

Ei pitäisi noihin asiasta tyhjiin kommentointeihin vastailla.
Käsi ylös virheen merkiksi, että omalta osalta jatkoin tässä ketjussa.
 
Tuossa jo aikoja sitten laitoin yhden tekstin, että lopetetaanko ketjun sotkeminen.
@Suntsu alkoi pääasiassa täyttä turhuutta kirjoitella.

Ei pitäisi noihin asiasta tyhjiin kommentointeihin vastailla.
Käsi ylös virheen merkiksi, että omalta osalta jatkoin tässä ketjussa.

Ai nyt siis minä olen sotkenut täällä.

It takes two to tango.
 
Tuossa jo aikoja sitten laitoin yhden tekstin, että lopetetaanko ketjun sotkeminen.
@Suntsu alkoi pääasiassa täyttä turhuutta kirjoitella.

Ei pitäisi noihin asiasta tyhjiin kommentointeihin vastailla.
Käsi ylös virheen merkiksi, että omalta osalta jatkoin tässä ketjussa.
Pystytkö vastaamaan tuohon aiemmin laittamaani simppeliin kysymykseen?
 
Nykyään lähtee aseet niin helposti pois. Ahkerasti, jos keräät ylinopeussakkoja niin joudut todennäköisesti aiheesta keskustella poliisin kanssa. Kokemusta on. Jos Vatasella olis kontollaan jotain epämääräistä mitä ei some maailmasta käy ilmi niin varmasti olisi pyssyt viety pois. Ystävän isältä haki poliisit seuraavana päivänä aseet pois, kun ambulanssi oli edellisenä päivänä käynyt hakemassa pihalta sairaalaan, kun dementia hieman sotki ajatusta eikä oikein tiennyt missä oli. Relatkaa vähän 😃
 
Vatanen nähtävästi ainakin väitetysti keskusteli palstalla aiemmin eri nimimerkillä, siltä ajalta on peräisin nämä doping väitteet/juorut.
Juu, kyllähän jokaisesta hieman tavan tallaajaa kookkaammasta kuntosaliharrastajasta lähtee juoruja liikkeelle.

Itsekin kahvipöydässä/kaveriporukassa saatan aiheesta keskustella, mutta en sitä tänne tule kehenkään kohdentamaan.
 
Ja joku oli kommenteissa YT puolella pyytänyt häneltä videota alkuaikoina näistä ns.kielletyistä aineista, ja hän vastasi videolla että ei viitsi tästä aiheesta tehdä videota, varmaan ihan ymmärrettävästä syystä. Ja mitä väliä sillä on, käytti tai ei. Jos hän ei halua aihetta kommentoida niin turha sitä on spekuloida. Totuuden tietää satavarmaksi vain hän itse, ja muut voi sitten mielessään muodostaa oman mielipiteensä. Aselupaa häneltä tuskin pakkotoiston spekulointien perusteella evätään.
 
Toi roina on vähä semmonen, jos myönnät että käytät ja kerrot vaikka tarkkaan mitä, on vastaus: ei varmaa mee noi vähä!! Jätät jotain kertomatta!!

Jos sanot, että oot natu niin vastaus on että valehtelet, oli se sitten totta tai ei
 
JOS käyttää steroideja,ei ne ainakaan päätä ole pehmentänyt,sen verran massii tehnyt ja menestynyt.
Paskahousut vinkuu ja tekijät tekee.


On kyllä bisnekset hoitanut tuottaisasti. Se on taito tehdä bisneksestä kannattavaa. Osaamista vaikka hitusen tuuriakin tarvii kylkeen.

Steroidit on juuri niitä paskahousuja varten
 
Viimeksi muokattu:
Ja joku oli kommenteissa YT puolella pyytänyt häneltä videota alkuaikoina näistä ns.kielletyistä aineista, ja hän vastasi videolla että ei viitsi tästä aiheesta tehdä videota, varmaan ihan ymmärrettävästä syystä. Ja mitä väliä sillä on, käytti tai ei. Jos hän ei halua aihetta kommentoida niin turha sitä on spekuloida. Totuuden tietää satavarmaksi vain hän itse, ja muut voi sitten mielessään muodostaa oman mielipiteensä. Aselupaa häneltä tuskin pakkotoiston spekulointien perusteella evätään.
Sittenhän sitä vasta voikin spekuloida, jos ei suostu kertomaan mitään.
 
Ne lääkkeet nyt kiinnostaa noita natuja aivan mahdottomasti, se on semmoinen paskakikkare mitä ne sitten vähän tökkii, haistelee mutta eivät ole kuitenkaan koskaan maistaneet. Sitten ollaan kovaan ääneen niin täydellisenä ihmisenä haukkumassa muut paskahousuiksi, kertoo vähän vaan kaverin itsetunnosta kun muiden tekeminen on noin iso ongelma. Ketään ei pitäis kiinnostaa pätkääkään. Toi asejuttu oli kuin suoraan nykyajan mielensäpahoittajien päiväkirjasta, kaikesta vedetään herneet vaikka ne ei omaan elämään vaikuttaisi mitenkään, mutta niin vain sen annetaan vaikuttaa.
 
Ne lääkkeet nyt kiinnostaa noita natuja aivan mahdottomasti, se on semmoinen paskakikkare mitä ne sitten vähän tökkii, haistelee mutta eivät ole kuitenkaan koskaan maistaneet. Sitten ollaan kovaan ääneen niin täydellisenä ihmisenä haukkumassa muut paskahousuiksi, kertoo vähän vaan kaverin itsetunnosta kun muiden tekeminen on noin iso ongelma. Ketään ei pitäis kiinnostaa pätkääkään. Toi asejuttu oli kuin suoraan nykyajan mielensäpahoittajien päiväkirjasta, kaikesta vedetään herneet vaikka ne ei omaan elämään vaikuttaisi mitenkään, mutta niin vain sen annetaan vaikuttaa.

Miten se nyt olikaan, että ketkä täällä aloitti paskahousu ym rallattelut??

Kyllä minua kiinnostaa se että myönnetäänkö aselupia millä rajoituksilla.

Kolmannekseen ne myrkyt ei kiinnosta, mutta mitään järkeä niitä käyttää varsinkaa jos ei kilpaile. Olisko ennemmin noissa itsetunnon puutetta.
 
Miten se nyt olikaan, että ketkä täällä aloitti paskahousu ym rallattelut??

Kyllä minua kiinnostaa se että myönnetäänkö aselupia millä rajoituksilla.

Kolmannekseen ne myrkyt ei kiinnosta, mutta mitään järkeä niitä käyttää varsinkaa jos ei kilpaile. Olisko ennemmin noissa itsetunnon puutetta.

No jos se onki itsetunnon puutetta, niin mitäs sille sun mielestä tulis tehdä? Itkeä nurkassa kotona? Vetää änkyräkänni ja rähistä?

Oisko se itsetunnon puutetta, että pitää jatkuvasti nillittää muiden käyttämisestä ja tekemisistä? Siihen ainakin on helppo ratkaisu.
 
Miten se nyt olikaan, että ketkä täällä aloitti paskahousu ym rallattelut??

Kyllä minua kiinnostaa se että myönnetäänkö aselupia millä rajoituksilla.

Kolmannekseen ne myrkyt ei kiinnosta, mutta mitään järkeä niitä käyttää varsinkaa jos ei kilpaile. Olisko ennemmin noissa itsetunnon puutetta.

Mitä järkeä ryypätä tai polttaa tupakkaa. Ei yhtää mitää mut niin vaa sitä porukka tekee. Mitä sillä on itsetunnon kanssa tekemistä jos haluaa viedä fysiikkansa sellaselle tasolle mihin ei natuna pääsis
 
Back
Ylös Bottom