Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitenhän horkan käyttö ja aseet sopii yhteen
Saattaisi luvan myöntäjä jättää luvat myöntämättä jos olisi suoraa näyttöä
No ei ny oo hyvä juttu jos horkka päissään tuolla pyörii aseen kanssa.. En toki väitä että vatanen näin tekisSano nyt että et oo tosissasi? Ehkä sää oot vaan vitun tyhmä?
Mä oon kans miettinyt vastaavanlaisia asioita... Vallankin, kun poliiseilla on pyssyt. Toivottavasti kukaan niistä ei käytä alkoholiaMitenhän horkan käyttö ja aseet sopii yhteen
Tää on kyllä niin totta... jatkuvasti saa kuulla ja lukea uutisista, että joku horkka päissään riehuu jossain...No ei ny oo hyvä juttu jos horkka päissään tuolla pyörii aseen kanssa.. En toki väitä että vatanen näin tekis
Tää on kyllä niin totta... jatkuvasti saa kuulla ja lukea uutisista, että joku horkka päissään riehuu jossain...
Sano nyt että et oo tosissasi? Ehkä sää oot vaan vitun tyhmä?
Mitä tyhmää olisi jättää luvat myöntämättä jos käyttää laittomia aineita
Vai ootko sä …
Mä oon kans miettinyt vastaavanlaisia asioita... Vallankin, kun poliiseilla on pyssyt. Toivottavasti kukaan niistä ei käytä alkoholia
Oon kuullut myös, että metsästysporukoissa joku saattaa käyttää alkoholia
Kohta uskalla enään missään olla, kun joku voi ampua
Toivottavasti jäävät kiinni ryypiskelystä, niin saatais luvat pois...
Alkoholi ja väkivalta - Rikoksentorjunta.fi
Alkoholilla on varsin merkittävä osuus suomalaisessa väkivaltarikollisuudessa. Alkoholin käyttö ja erityisesti humalahakuinen juominen lisäävät riskiä sekä syyllistyä väkivaltarikokseen että joutua sen uhriksi.rikoksentorjunta.fi
Pyöriikö poliisit ja metsästäjät humalassa aseiden kanssa??? Ei pyöri.
Metsästäjillä näitä käynyt muualla kuin metsällä ja lehdistä luettu.
Pikkuisen eri asia laittomat valmisteet mitkä ei psyykkelle hyvää tee…
No ei ny oo hyvä juttu jos horkka päissään tuolla pyörii aseen kanssa.. En toki väitä että vatanen näin tekis
Ai oikein laittomia, mistäs asti näin on ollut? Tiedän muutaman poliisin jotka näitä laittomia aineita käyttää, ja tiedätkö mikä heillä roikkuu tuossa vyöllä?
Niin, kuka vaan voi sairastua psyykkisesti. Laukaisevia tekijöitä voi olla mm. Työ, parisuhde ongelmat, muu sairaus jne... myös päihteet. Eihän kenellekään voisi myöntaa aselupaa, jos perusteluna on, että psyyke voi pettää...Ei ne nyt psyykkeelle hyvääkään tee. Eihän kaikilla se psyyketä petä, mutta yksikin liikaa.
Mää en oo ikinä vielä nähnyt ketään horkkapäissään, ja voi veljet, mää voin kertoa että aika paljo oon nähnyt sekoilua. Mutta tuota en vielä ikinä.
Niin, kuka vaan voi sairastua psyykkisesti. Laukaisevia tekijöitä voi olla mm. Työ, parisuhde ongelmat, muu sairaus jne... myös päihteet. Eihän kenellekään voisi myöntaa aselupaa, jos perusteluna on, että psyyke voi pettää...
Oletko sitä mieltä, että em. henkilö käyttää horkkaa? Vai onko sulla ihan varma tieto asiasta?Mitenhän horkan käyttö ja aseet sopii yhteen
Oletko sitä mieltä, että em. henkilö käyttää horkkaa? Vai onko sulla ihan varma tieto asiasta?
Millä näytetään toteen, että aseluvan hakija käyttää/ei käytä päihteitä? Huumausainetestillä joo, mutta entäpä alkoholin kohdalla? Tai onko reseptillä saatavien kipulääkkeiden käyttö mielestäsi luvan saannin estävä asia? Tai jos käyttää satunnaisesti ja mahdollisen testin aikana puhdas?Sinun mielestä siis aselupa vaikka narkille. Okei…sul toi hyvin vapaa näkökanta.
Mä lähen siitä että jokainen jo realistisesti tiedossa oleva riskiä nostava tekijä olisi syy evätä lupa.
Ja kun elämäntilanteet muuttuu niin taitaa luvatkin aika herkästi lähteä nykypäivänä