PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitenhän horkan käyttö ja aseet sopii yhteen🙄

Saattaisi luvan myöntäjä jättää luvat myöntämättä jos olisi suoraa näyttöä
Mä oon kans miettinyt vastaavanlaisia asioita... Vallankin, kun poliiseilla on pyssyt. Toivottavasti kukaan niistä ei käytä alkoholia 😱

Oon kuullut myös, että metsästysporukoissa joku saattaa käyttää alkoholia 😱😱

Kohta uskalla enään missään olla, kun joku voi ampua 😱😱😱

Toivottavasti jäävät kiinni ryypiskelystä, niin saatais luvat pois...

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

 
Mä oon kans miettinyt vastaavanlaisia asioita... Vallankin, kun poliiseilla on pyssyt. Toivottavasti kukaan niistä ei käytä alkoholia 😱

Oon kuullut myös, että metsästysporukoissa joku saattaa käyttää alkoholia 😱😱

Kohta uskalla enään missään olla, kun joku voi ampua 😱😱😱

Toivottavasti jäävät kiinni ryypiskelystä, niin saatais luvat pois...

🤣🤣🤣🤣🤣🤣


Pyöriikö poliisit ja metsästäjät humalassa aseiden kanssa??? Ei pyöri.
Metsästäjillä näitä käynyt muualla kuin metsällä ja lehdistä luettu.

Pikkuisen eri asia laittomat valmisteet mitkä ei psyykkelle hyvää tee…
 
Pyöriikö poliisit ja metsästäjät humalassa aseiden kanssa??? Ei pyöri.
Metsästäjillä näitä käynyt muualla kuin metsällä ja lehdistä luettu.

Pikkuisen eri asia laittomat valmisteet mitkä ei psyykkelle hyvää tee…

Sää oot kyllä harvinaisen pihalla asioista, opitko iltalehden kommentti palstalta nämä sun avautumiset?
 
Ai oikein laittomia, mistäs asti näin on ollut? Tiedän muutaman poliisin jotka näitä laittomia aineita käyttää, ja tiedätkö mikä heillä roikkuu tuossa vyöllä?

Taitaa laittomia olla kun hankkiminen ym laitonta. Omaan käyttöön hallussa pidettävä määrä ei tosin rangaistavaa. Että mites se nyt olikaan
 
Ei ne nyt psyykkeelle hyvääkään tee. Eihän kaikilla se psyyketä petä, mutta yksikin liikaa.
Niin, kuka vaan voi sairastua psyykkisesti. Laukaisevia tekijöitä voi olla mm. Työ, parisuhde ongelmat, muu sairaus jne... myös päihteet. Eihän kenellekään voisi myöntaa aselupaa, jos perusteluna on, että psyyke voi pettää...
 
Mää en oo ikinä vielä nähnyt ketään horkkapäissään, ja voi veljet, mää voin kertoa että aika paljo oon nähnyt sekoilua. Mutta tuota en vielä ikinä.

Se hyvä ettei vielä ole tuota sinulle eteen tullut. Ja muista että eihän näillä viittauksilla kohdisteta että näin kävisi. Se vain se riski korkeampi psyykkeen pettämiseen kuten alkoholin kanssa ja huumeet…
 
Niin, kuka vaan voi sairastua psyykkisesti. Laukaisevia tekijöitä voi olla mm. Työ, parisuhde ongelmat, muu sairaus jne... myös päihteet. Eihän kenellekään voisi myöntaa aselupaa, jos perusteluna on, että psyyke voi pettää...

Sinun mielestä siis aselupa vaikka narkille. Okei…sul toi hyvin vapaa näkökanta.
Mä lähen siitä että jokainen jo realistisesti tiedossa oleva riskiä nostava tekijä olisi syy evätä lupa.
Ja kun elämäntilanteet muuttuu niin taitaa luvatkin aika herkästi lähteä nykypäivänä
 
Mistä helvetistä näitä akkamaisia vinkujia oikein sikiää? Lihaksikas mies harrastaa ampumista ja siitä joku rupee pohtimaan hormoonien vaikutusta siihenkin? Eikä Vatanen ole edes koskaan puhunu roinasta ja täällä punttifoorumilla neidit itkee mahdollisen roinan vaikutuksista aseharrastukseen? Eikö tällänen nillitys kuulus johonkin mammafoorumille :D
 
Sinun mielestä siis aselupa vaikka narkille. Okei…sul toi hyvin vapaa näkökanta.
Mä lähen siitä että jokainen jo realistisesti tiedossa oleva riskiä nostava tekijä olisi syy evätä lupa.
Ja kun elämäntilanteet muuttuu niin taitaa luvatkin aika herkästi lähteä nykypäivänä
Millä näytetään toteen, että aseluvan hakija käyttää/ei käytä päihteitä? Huumausainetestillä joo, mutta entäpä alkoholin kohdalla? Tai onko reseptillä saatavien kipulääkkeiden käyttö mielestäsi luvan saannin estävä asia? Tai jos käyttää satunnaisesti ja mahdollisen testin aikana puhdas?

Mun mielestä nykyinen lupakäytäntö on riittävän tiukka. Millaisellahan suhteellä ampuma-ase rikokset tehdään luvallinen/luvaton? Uskallan väittää, että isompi osuus, ellei jopa miltei kaikki tehdään luvattomalla aseella.
 
Back
Ylös Bottom