PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kaulatatuointi ja parran värjäys siis Vatasen lanseeraama tuote jota ei kellään muulla ole? Ei edes ennen kuin Vatasella itsellä ne oli? 😃
Mää osasin siis ennakoida hyvin tän ku 10v sit otin kaulan täytee tatuointeja ja aloin partaa värjätä! Partaa en tosin enää värjää, enkä kaulatatuointeja ole toistaiseksi ajatellut poistattaa jotta pystyn vähän edes pitää Vatas lookkia yllä!
 
Viimeksi muokattu:
Mää osasin siis ennakoida hyvin tän ku 10v sit otin kaulan täytee tatuointeja ja aloin partaa värjätä! Partaa en tosin enää värjää, enkä kaulatatuointeja ole toistaiseksi ajatellut poistattaa jotta pystyn vähän edes pitää Vatas lookkia yllä!

Mut onko sulla siivet kaulassa? Itelläki kaulassa leimat mut ei ole siipiä niin ei kuulu porukkaan
 
No joo...kyllähän jokainen jostain vaikutteita tyyliinsä/vaatetukseen ja tatuointeihin hakee,mutta en ihan ymmärrä suoranaista kopiointia. Mutta tehköön jokainen just sitä mistä onnelliseksi tulee👍
 
Näille Vatasen ulkonäön, tatuoinnit yms. mahdollisimman tarkasti kopioineille käytännössä suurimmaksi osaksi vain naureskellaan. Tänään kun itse olin Mayorsilla treenaamassa niin ei voinut olla sivusta kuulematta kun muuan tälläkin palstalla hyvin tunnettu suomibodari veisteli että "pitäisikö tehdä itsestään kurdinnäköinen ja linnunsiivet kaulaan niin jos pääsisi mukaan klaaniin".
 
Näille Vatasen ulkonäön, tatuoinnit yms. mahdollisimman tarkasti kopioineille käytännössä suurimmaksi osaksi vain naureskellaan. Tänään kun itse olin Mayorsilla treenaamassa niin ei voinut olla sivusta kuulematta kun muuan tälläkin palstalla hyvin tunnettu suomibodari veisteli että "pitäisikö tehdä itsestään kurdinnäköinen ja linnunsiivet kaulaan niin jos pääsisi mukaan klaaniin".

On se perkele ku treeniaika menee vatasen tatuointien mietiskelyyn
 
Yli 30 vuotta kun olin töissä vankeinhoidossa tuli nähtyä ihan tarpeeksi tatuoituja kavereita.Ei tuu mieleenkään töhriä ihoa.
Todettiin toisen puhdasihoisen kaverin kanssa kun istuttiin sali 82 saunassa että taidetaan olla ulkopuolisia.Ei kuuluta joukkoon.
 
Luuleeko joku täällä olevansa joku uniikki lumihiutale tyylin ja tatuointiensa suhteen?

Näille Vatasen ulkonäön, tatuoinnit yms. mahdollisimman tarkasti kopioineille käytännössä suurimmaksi osaksi vain naureskellaan. Tänään kun itse olin Mayorsilla treenaamassa niin ei voinut olla sivusta kuulematta kun muuan tälläkin palstalla hyvin tunnettu suomibodari veisteli että "pitäisikö tehdä itsestään kurdinnäköinen ja linnunsiivet kaulaan niin jos pääsisi mukaan klaaniin".

#tämätapahtui

Vissiin aika kova pala noi tatuoinnit ja parran värjäys kun yli kolmasosa sun viesteistä koskee niitä. Kyllä se ajan kanssa helpottaa.
 
Somessa liikkuu tällä hetkellä kuva jossa kopioimalla mahdollisimman paljon Vatasen ulkonäön on mahdollisuus päästä useamminkin hänen kanssaan samaan sushipöytään.

Ja tämä some siis on nimeltä mainitsematon kuvalauta. ikibulkki taitanee olla siellä varsin aktiivinen kirjottelija jutuista päätellen
 
Onkohan nuo oikeita ihmisiä vai onko joku antanut AI:lle promptiksi "Ken and Barbie plastic plastic it's fantastic". Ei enää erota, kun tekoäly parantuu ja ihmiset tyhmenee.
 
Eniten jäi mietityttämään että kumpi näistä Pabloista on se alkuperäinen? Joku tosifani vois varmaan ilman aikajanan tarkastelua heittää suoraan lonkalta onko tämä eetu vai jooel escobar se alkuperäinen?
Ei aavistustakaan :D Ehkä me saadaan vielä vastaus tähän!
 
Nerokasta, koska kohta voi ulkoistaa mm. some-hommat kokonaan kopioille. Onhan noita, jotka haluavat näyttää Kim Kardashianiltakin ja ovat käyneet kauneusleikkauksissa. Onkohan eri tierin kopioista erilaiset palkkiot? Voisi ainakin arvioida ruumiinrakenteen, parran, tatuoinnit ja yleisen olemuksen. Tässä tulis sitten pisteytyksen mukaan palkkiota herapussista sushipöytään. Näihin hommiin sopisi myös slogan Same Goal; samat tatskat, korut, kellot, autot, ulkonäkö ja olemus, samanlaiset muikkelit (blondi, silarit, huulitäytteet). Jos siinä ei oo kaikilla samaa maalia, niin kellä on?
Siinä on vaan se, että Vatasen vaimolla ei oo silareita/huulitäytteitä, mutta näiden ”kopioiden” vaimoilla/naisystävillä on. Joku ei nyt matchaa😏
 
Mutta tosiaan kylläpä nuita mustia partoja ja kaulatatuointeja maailmaan mahtuu, oli sit kavereita tyypit keskenään tai tuntemattomia. Taitaa 90% tatuointi ideoistaki olla jostai muualta kun omasta/tatuoijan päästä temmattuja, joten ei sekään kovin yllätys sinänsä jos jollain saman tapaiset tatsakat kun toisella.
 
Back
Ylös Bottom