PTVGYM Jooel Vatanen

Aika pitkään skeneä seuranneena; mun mielestä Vatanen on pysyny samanlaisena tyyppinä, vaikka menestystä on tullu. En toki häntä tunne, mutta toi some-vatanen siis. Ja nimenomaan sillä henkilöbrändillähän tuo on menestyksen alulle laittanu. Muakaan ei kiinnosta tonnin stiflat vittuakaan, mutta katon silti, jotenki ne on viihdyttäviä pätkiä.
Toisaalta ei munkaan, tämmösen tavallisen tallaajan some näytä samalta ku 5 vuotta sitte, saatika 10 vuotta.

Ps. Tuli katottua kyllä Piananki videoita. En pysty samaistuun kummankaan elämän tyyliin🤷‍♂️😂
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko "mitä ostin tänään"- videot jänniä? :D
En tiedä,eikä edes kiinnosta tubetusskene, mutta onhan nämä menny semmoseksi rahalla kehumiseksi mitä oikeissa rahaporukoissa pidetään kardinaalimunaksina ja hävettävänä asiana,eikä niissä porukoissa esim. 700€ lenkkareita(vatanen ostelee päämärkänä halpiksia jollain 200-300€ ja kehuu niitä jatkuvasti kun voi laittaa 3000€ kenkiin) pidetä kuin kenkinä vaan joilla astutaan samanlailla koiranpaskaan kuin Vaparin tarralenkkareillaki ja jotka on kaikilla.

Tuossa oli eräs pokerimiljoonääri,joka on netonnut yli 10 milliä julkisten seurantojen mukaan,eikä sekään ole paljon niissä porukoissa missä Antonius on netonnu 60 miljoonaa,sillä nuorella pikkumiljoonäärillä oli salilla 600 euron lenkkarit ja 800 euron pieruverkkarit ku se konttasi siinä polvillaan ja kengän kärjet rispaantu lattiaa vasten.
Kysyin että tee semmonen kehumisvideo noista releistä vieläkö ovat ehjänä?
Alko nauramaan että
"ai vaatteistako? Video? Miksi helvetissä?Viikonloppuna hävisin jurrissa puolimiljoonaa netissä niin siinä ei tonnin tossut ole yhtään mitään.Vois vaikka roskiin laittaa muutamat nauraen ja se ei ole ku promillesosa siitä mitä rahaa liikkuu kuukaudessa ees taas."
Ehkä se sitten tasoittuu kun heput on sujut varojensa kanssa,kaikki on hankittu,vaihdettu ja myyty moneen kertaan,koska kyllä siihenkin väsyy, niin tajuaa itsekin että "Vittu mitä paskaa sitä tuli tehtyä,olipa noloa..." :D
Mutta semmonen se matka aikuisuuteen joilleki on.Oppia ikä kaikki koko elämän matkan.
Nytkö kaikki hinnat on tapin yläpuolella niin moni omakotitalon rakentaja päätyy vielä tänä vuonnaki hirteen.

Se on luonnollinen ja kestävä rakennusmateriaali.
Siinä oli kyllä mittavin määrä paskapuhetta jota olen pitkään aikaan lukenut. Tämä pokerimiljonääri-tarinakin varmasti tapahtui, heillä kun on kova tarve joka vastaantulijalle lässyttää häviöistään ja voitoistaan. 🤦‍♂️

Youtubessa porukkaa näyttää kiinnostavan kenkien esittelyt. Mua itseä ei kiinnosta, mutta jos tällaiset videot kerää katselukertoja, niin miksi niitä ei tekisi? Kaikesta sitä jaksaa jengi lässyttää ja valittaa.
 
Siinä oli kyllä mittavin määrä paskapuhetta jota olen pitkään aikaan lukenut. Tämä pokerimiljonääri-tarinakin varmasti tapahtui, heillä kun on kova tarve joka vastaantulijalle lässyttää häviöistään ja voitoistaan. 🤦‍♂️

Youtubessa porukkaa näyttää kiinnostavan kenkien esittelyt. Mua itseä ei kiinnosta, mutta jos tällaiset videot kerää katselukertoja, niin miksi niitä ei tekisi? Kaikesta sitä jaksaa jengi lässyttää ja valittaa.

Tuo pokeritarina on kyllä selkeästi keksitty. Mistähän julkisesta seurannasta näkyy yli 10miljoonan profitit , ei ainakaan Hendon mobista. Kyllä suomesta löytyy tyyppejä jotka on käteisistä vetänyt +10 miljoonaa muttei niitä monia ole. Ja en usko, että ne ketkä on vetänyt tuolleesti lesottaisi rahoillaan.
 
Viimeksi muokattu:
Ei,sehän on nykyään "Mitä ostin tänään?".-Vatanen.
Toinen on "Kuinka paljon mulla on rahaa?" -Niemi.
Ja "Monta autoa,moottoripyörää ja omaisuutta mulla on "-Koistinen

Mike anoa joka tekee treeniin liittyviä videoita ja ne katson kaikki.Toki sielläki muuta Mikelläki on mutta ne ei ole pääsasia.Ne kuuluu elämään vaan.Haastattelut on helvetin hyviä!! Kiitos niistä Mikelle.

Ei paljon huvita enää katsoa kun ei ne koske kehonrakennusta enää mitenkään,vähän ehkä sivutaan mutta pääasia on "minä,minä olen paras ja mulla on eniten"
Nousukkailla kolahtanu nuppiin vaikkei kellään ole edes ekaa miljoonaa riihikuivana joka pitäs rahamiehellä olla aina tilillä hätätapauksia varten.
Kaikesta ollan velkaa :D
100% varmuudella paskapuhetta.

Vatasen menestyminen ei estä sua menestymästä tai se ei ole sulta mitenkään pois. Ei ole mitään syytä olla katkera ja kateellinen
 
Aika paljon on vanhemmat sitten sponsoroineet kun on kivitaloa, lamborghini, mersua, iso kuntosaliketju yms. Sun viesteistä näyttää olevan 98% negatiivisia, on aihe mikä tahansa.
Omassa elämässä selkeästi menee sen verran heikosti että pakkohan se viha jonnekin on purkaa.

Ne kenellä asiat on kaikin puolin reilassa, ei ole syytä käyttää aikaansa nettifoorumilla angstaamiseen
 
2006 oli edellinen tunnus rekisteröity. muistan että bannattiin ku kysyin jotain hormooneista mitä oli säännöissä kielletty.. muutenkin taisin olla silloin todella negatiivisella asenteella liikenteessä ja muistikuva että teikäläinen ois joskus sanonut että mulla ei oo ikinä mitään hyvää sanottavaa tai vastaavaa 😁
Omassa elämässä selkeästi menee sen verran heikosti että pakkohan se viha jonnekin on purkaa.

Ne kenellä asiat on kaikin puolin reilassa, ei ole syytä käyttää aikaansa nettifoorumilla angstaamiseen
 
Kyllä vatanenkin on ottanut pianasta aika paljon vaikutteita samanlaisia kenkien ja tavaroiden esittelyvideoita nekin oli sillä erolla että piana kertoi mitä kaikkea on käyttänyt vaikka itse myikin lisäravinteita kun Vatanen taitaa vieläkin uskotella että sen lisäravinteilla kasvaa ja romuja ei ole käytetty
Jos et näköjään seuraa edes Vatasta, niin miks selität mitä Vatanen ois sanonut. Vatanen sanonut ihan näinä viikkoinakin kyselijöille, että ei lähde roina keskusteluun ollenkaan, koska ei ole paras ihminen niistä moralisoimaan ja puhumaan. Sanonut myös että se on hänen oma asiansa onko käyttänyt vai eikö ja ei tule sitä koskaan avaamaan sen enempää.
 
Mut jos joka video on sitä samaa niin jaksaako bodaus-skenen ulkopuolisetkaan hirveesti noita enää katsoa?
No muuten vaan taitaa olla suomituben isoimpia rpm lukemia Vatasella ja siitä taas minkä verran mainostajat maksaa sisällöntuottajalle / näyttökerrat, voi arvioida aika hyvin, miten hyvin jengi jaksaa henkilöä seurata ja videoita katsoa. Jos ajatellaan ikäluokkaa 15-25 vuotiaat, niin Vatanen taitaa olla ihan bodyscenen ulkopuolellakin top3 seuratuimpia tyyppejä somessa.
 
No muuten vaan taitaa olla suomituben isoimpia rpm lukemia Vatasella ja siitä taas minkä verran mainostajat maksaa sisällöntuottajalle / näyttökerrat, voi arvioida aika hyvin, miten hyvin jengi jaksaa henkilöä seurata ja videoita katsoa. Jos ajatellaan ikäluokkaa 15-25 vuotiaat, niin Vatanen taitaa olla ihan bodyscenen ulkopuolellakin top3 seuratuimpia tyyppejä somessa.
Joo ei todellakaan kannata minkään viiden pakkislaisen vuoksi videoita lähteä muuttamaan kun lukujen perusteella suosio on erittäin kova nykyisellä menolla.

Pelkästään noilla näyttökerroilla tienaa varmaan jo keskituloisen verran fyrkkaa..
 
Joo ei todellakaan kannata minkään viiden pakkislaisen vuoksi videoita lähteä muuttamaan kun lukujen perusteella suosio on erittäin kova nykyisellä menolla.

Pelkästään noilla näyttökerroilla tienaa varmaan jo keskituloisen verran fyrkkaa..
Jep. Joskus teki videon aiheesta ja jotku kuukaudet 5000€ luokkaa pelkästää tuben mainostuloilla.
 
No muuten vaan taitaa olla suomituben isoimpia rpm lukemia Vatasella ja siitä taas minkä verran mainostajat maksaa sisällöntuottajalle / näyttökerrat, voi arvioida aika hyvin, miten hyvin jengi jaksaa henkilöä seurata ja videoita katsoa. Jos ajatellaan ikäluokkaa 15-25 vuotiaat, niin Vatanen taitaa olla ihan bodyscenen ulkopuolellakin top3 seuratuimpia tyyppejä somessa.
Mä tossa aikasemmin vastasinkin jo että en ole aikoihin katsonut videoita niin en myöskään tiennyt katsojaluvuista jne.
Ja samalla totesin että hyvä jos riittää katsojia.
 
Joo ei todellakaan kannata minkään viiden pakkislaisen vuoksi videoita lähteä muuttamaan kun lukujen perusteella suosio on erittäin kova nykyisellä menolla.

Pelkästään noilla näyttökerroilla tienaa varmaan jo keskituloisen verran fyrkkaa..

Jos en väärin muista ni oliko yt tulot jotain +50k eur/vuos
 
No kai niitä jotkut pikkupojat ja jonnet katsoo. Ja väliäkö sillä mistä ne katsojat tulee

Huvittavaa, miten jollain voi mennä noin pahasti tunteisiin jotkut tubevideot. Alennetaan vielä katsojakuntaa yksinkertaisiksi, pikkupojiksi ja jonneiksi. Tuollainen puhe on kyllä ei-yksinkertaisen ihmisen merkki!
Ei sitä turhaa heitetä läppää suomalaisten kateellisuudesta..
 
Huvittavaa, miten jollain voi mennä noin pahasti tunteisiin jotkut tubevideot.
Voi kuule,netissä on niin vähäosaista porukkaa, että niillä menee tunteisiin nykyään vaikka auton rekisterikilpi. Nähty on. Niillä menee tunteisiin vaikka et tekis edes videoita, silloin menee tunteisiin ettei videoita tehdä.
 
Aika monet ihmiset ajattelevat olevansa sillä tavalla maailman napa, että jos jokin asia ei kiinnosta heitä tai eivät kuulu sen kohderyhmään, se on heistä aivan turhaa paskaa.

Ei minuakaan kiinnosta vaikka tietokonepelit, enkä näe minkäänlaista viihdearvoa sillä, että seuraisin striimiä siitä, kuinka joku muu pelaa. En kertakaikkiaan saa otetta siitä, miksi se olisi jotenkin mukavaa seurattavaa.

En silti valita siitä, kun monet tällaisia striimejä tekevät ja isot ihmisjoukot niitä katsovat. Minä en katso niitä, joten toiminta ei mitenkään häiritse minua. Oletan myös että ne pelaajat jotka saavat isoja seuraajamääriä, tekevät sitä jotenkin paremmin kuin muut, vaikken ymmärräkään millä tavoin.
 
Tuo pokeritarina on kyllä selkeästi keksitty. Mistähän julkisesta seurannasta näkyy yli 10miljoonan profitit , ei ainakaan Hendon mobista. Kyllä suomesta löytyy tyyppejä jotka on käteisistä vetänyt +10 miljoonaa muttei niitä monia ole. Ja en usko, että ne ketkä on vetänyt tuolleesti lesottaisi rahoillaan.
Hendon Mob näyttää vaan turnausrahastukset mutta kyllä online käteispelien seurantasivujakin netistä löytyy. Nopealla googlauksella löytyi parikin eri vaihtoehtoa mutta olisivat vaatineet rekisteröinnin niin en tutustunut sen enempää. Tässä kumminkin vanhempi sivusto joka trackasi nettipelaajien pelejä ja tuloksia. Esimerkkinä vaikka Jens Kyllösen tulokset, https://old.highstakesdb.com/profiles/pokerstars/Jeans89.aspx
 
Huvittavaa, miten jollain voi mennä noin pahasti tunteisiin jotkut tubevideot. Alennetaan vielä katsojakuntaa yksinkertaisiksi, pikkupojiksi ja jonneiksi. Tuollainen puhe on kyllä ei-yksinkertaisen ihmisen merkki!
Ei sitä turhaa heitetä läppää suomalaisten kateellisuudesta..
Ei mee tunteisiin. Ei sitten yhtään. En vaan itse ymmärrä kuka noita jaksaa katsoa. Näköjään ihmisillä menee tunteisiin jos täällä ei oo kehumassa idoleita 🤣
 
Back
Ylös Bottom