Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko muita jotka havaineet että Vatasen ulkonäön kopioineita klooneja on alkanut selvästi näkymään saleilla. Samat tatuoinnit kaulassa, kultainen risti kaulassa ja kello kädessä. Tummaksi värjätty parta myös näillä sekä ptv gym kuteet niskassa. Jonkinlainen esikuva Vatasesta tullut joillekin nuorille.
Kattooko kukaan treenauksesta kiinnostunut enää noita vatasen videoita? Mä lopetin, ei mua jonkun tyypin elämä kiinnosta vitun vertaa.
Itsellä kanssa tökkii kyl tuo vatasen nyky kontentti. Eikä mua haittaa se et videoilla on muutakin ku reenausta mut niiku märkäkorva sano et sellanen tietty rentous on poissa. Silti tietysti hienoa jos vataselle löytyy katsojakuntansa.Kattooko kukaan treenauksesta kiinnostunut enää noita vatasen videoita? Mä lopetin siinä vaiheessa ku aiheet muuttu tämmöseks ku ne nykyään on, ei mua jonkun tyypin elämä kiinnosta vitun vertaa.
@märkäkorva pikkasen editoin mutta aihe ei muuttunut
Ei jaksa enää, liian tuotetun oloista jotenkin. Video tulee, kun on jotain esiteltävää, ei enää sellasia rentoja pätkiä. Onneksi treenaajat on marginaalinen katselijakunta, niin porskuttaa sitten näille hänen näköiseksi tekeytyville sekä suurelle yleisölle.
Oikeastikko joku on ihan samat tatuoinnit vielä ottanut.. Saman tyylin vielä jotenkin ymmärtäisin, mutta että täysin yritetään kopioida.Onko muita jotka havaineet että Vatasen ulkonäön kopioineita klooneja on alkanut selvästi näkymään saleilla. Samat tatuoinnit kaulassa, kultainen risti kaulassa ja kello kädessä. Tummaksi värjätty parta myös näillä sekä ptv gym kuteet niskassa. Jonkinlainen esikuva Vatasesta tullut joillekin nuorille.
Oikeastikko joku on ihan samat tatuoinnit vielä ottanut.. Saman tyylin vielä jotenkin ymmärtäisin, mutta että täysin yritetään kopioida.
Ai tuo Eetu Pakkala?Joo, sama havainto. Juuri eilen frendi laitto viestillä uusimman kloonin kuvan. Aika omaperäistä :D
Ei,sehän on nykyään "Mitä ostin tänään?".-Vatanen.Kattooko kukaan treenauksesta kiinnostunut enää noita vatasen videoita? Mä lopetin siinä vaiheessa ku aiheet muuttu tämmöseks ku ne nykyään on, ei mua jonkun tyypin elämä kiinnosta vitun vertaa.
@märkäkorva pikkasen editoin mutta aihe ei muuttunut