PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko muita jotka havaineet että Vatasen ulkonäön kopioineita klooneja on alkanut selvästi näkymään saleilla. Samat tatuoinnit kaulassa, kultainen risti kaulassa ja kello kädessä. Tummaksi värjätty parta myös näillä sekä ptv gym kuteet niskassa. Jonkinlainen esikuva Vatasesta tullut joillekin nuorille.
 
Onko muita jotka havaineet että Vatasen ulkonäön kopioineita klooneja on alkanut selvästi näkymään saleilla. Samat tatuoinnit kaulassa, kultainen risti kaulassa ja kello kädessä. Tummaksi värjätty parta myös näillä sekä ptv gym kuteet niskassa. Jonkinlainen esikuva Vatasesta tullut joillekin nuorille.

Joo, sama havainto. Juuri eilen frendi laitto viestillä uusimman kloonin kuvan. Aika omaperäistä :D
 
Kattooko kukaan treenauksesta kiinnostunut enää noita vatasen videoita? Mä lopetin, ei mua jonkun tyypin elämä kiinnosta vitun vertaa.

Ei jaksa enää, liian tuotetun oloista jotenkin. Video tulee, kun on jotain esiteltävää, ei enää sellasia rentoja pätkiä. Onneksi treenaajat on marginaalinen katselijakunta, niin porskuttaa sitten näille hänen näköiseksi tekeytyville sekä suurelle yleisölle.
 
Kattooko kukaan treenauksesta kiinnostunut enää noita vatasen videoita? Mä lopetin siinä vaiheessa ku aiheet muuttu tämmöseks ku ne nykyään on, ei mua jonkun tyypin elämä kiinnosta vitun vertaa.


@märkäkorva pikkasen editoin mutta aihe ei muuttunut
Itsellä kanssa tökkii kyl tuo vatasen nyky kontentti. Eikä mua haittaa se et videoilla on muutakin ku reenausta mut niiku märkäkorva sano et sellanen tietty rentous on poissa. Silti tietysti hienoa jos vataselle löytyy katsojakuntansa.
 
Ei jaksa enää, liian tuotetun oloista jotenkin. Video tulee, kun on jotain esiteltävää, ei enää sellasia rentoja pätkiä. Onneksi treenaajat on marginaalinen katselijakunta, niin porskuttaa sitten näille hänen näköiseksi tekeytyville sekä suurelle yleisölle.

En oo vähään aikaan kattonu enää, mut just toi rentous jotenki puuttuu ja meininki on vähän teennäinen. Se on toki ihan luonnollista, kun tilaajamäärät kasvaa ja ajan henki on olla varovainen sisällön ja sanojen kanssa.
 
Onko muita jotka havaineet että Vatasen ulkonäön kopioineita klooneja on alkanut selvästi näkymään saleilla. Samat tatuoinnit kaulassa, kultainen risti kaulassa ja kello kädessä. Tummaksi värjätty parta myös näillä sekä ptv gym kuteet niskassa. Jonkinlainen esikuva Vatasesta tullut joillekin nuorille.
Oikeastikko joku on ihan samat tatuoinnit vielä ottanut.. 😂 Saman tyylin vielä jotenkin ymmärtäisin, mutta että täysin yritetään kopioida.
 
Itse tykkäsin ihan helvetisti Vatasen alku taipaleen videoista ja olen katsonut niitä monesti uudelleen järjestyksessäkin kun ei enää uusi kontentti säväytä samalla lailla. Tykkään katsoa uusimmatkin videot, ja onhan ne taitavasti editoitu ja kuvattu ja varmasti paremmin kun ensimmäiset, mutta jokin niissä vanhoissa videoissa viehättää yhä valtavasti enemmän.
 
Siis kyllähän Vatanenkin ohuesti lienee voimanostaja/-mies Rookeri Karimukselta on ottanut vaikutteita ehkä.

Ei kyllä enää irtoa kiinnostusta videoihin, tavallaan sama kuin Niemen kanssa. Sisältö 360 astetta ympäri muuttunut, ei oo enää oma pala kakkua, varmasti monelle on.
 
Kattooko kukaan treenauksesta kiinnostunut enää noita vatasen videoita? Mä lopetin siinä vaiheessa ku aiheet muuttu tämmöseks ku ne nykyään on, ei mua jonkun tyypin elämä kiinnosta vitun vertaa.


@märkäkorva pikkasen editoin mutta aihe ei muuttunut
Ei,sehän on nykyään "Mitä ostin tänään?".-Vatanen.
Toinen on "Kuinka paljon mulla on rahaa?" -Niemi.
Ja "Monta autoa,moottoripyörää ja omaisuutta mulla on "-Koistinen

Mike anoa joka tekee treeniin liittyviä videoita ja ne katson kaikki.Toki sielläki muuta Mikelläki on mutta ne ei ole pääsasia.Ne kuuluu elämään vaan.Haastattelut on helvetin hyviä!! Kiitos niistä Mikelle.

Ei paljon huvita enää katsoa kun ei ne koske kehonrakennusta enää mitenkään,vähän ehkä sivutaan mutta pääasia on "minä,minä olen paras ja mulla on eniten"
Nousukkailla kolahtanu nuppiin vaikkei kellään ole edes ekaa miljoonaa riihikuivana joka pitäs rahamiehellä olla aina tilillä hätätapauksia varten.
Kaikesta ollan velkaa :D
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom