PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän niin varsin monen mielestä olisi, että lievillä ja kattavilla rajoitustoimilla saataisiin paljon estoa leviämiselle.
Totaalisulkua olisi esim alko.
Se vain kuten jo mainitsin niin lievienkin rajoituksien kiertäjiä olisi siltikin.
Vaihtoehtoina olisi yritykselle siis kokonaan kiinni tai noudattaa annettuna reunaehtoja.
Rikkojille tuntuva rangaistus maksu….

Tätä asiaa voi lurittaa mielin määrin ja näkökantoja paljon.
Taidan lopettaa tähän
 
Kyllähän niin varsin monen mielestä olisi, että lievillä ja kattavilla rajoitustoimilla saataisiin paljon estoa leviämiselle.
Totaalisulkua olisi esim alko.
Se vain kuten jo mainitsin niin lievienkin rajoituksien kiertäjiä olisi siltikin.
Vaihtoehtoina olisi yritykselle siis kokonaan kiinni tai noudattaa annettuna reunaehtoja.
Rikkojille tuntuva rangaistus maksu….

Tätä asiaa voi lurittaa mielin määrin ja näkökantoja paljon.
Taidan lopettaa tähän
Mielipiteitä ja näkökantoja on paljon. Sitten molemmat ääripäät etsivät omaan agendaansa sopivat linkit mitä uskovat ja lähettävät eteenpäin. Loputon väittely. Joka tapauksessa onhan viranomaisten ja hallituksen linjaukset aika järjettömiä välillä.
 
Vaihtoehtoina olisi yritykselle siis kokonaan kiinni tai noudattaa annettuna reunaehtoja.
Eikös tässä Vatasen tapauksessa nimenomaan olla noudatettu annettuja rajoituksia? Jos yksityistilaisuuden järjestäminen on sallittua niin kai sellaisen sitten saa järjestää? Ja käsittääkseni poliisitkin oli paikalla käyneet ja todenneet ettei rajoituksia rikota.
 
Mene nyt jo vittuun lässyttämästä tuota "kulut korvataan"-paska agendaasi. Ne eivät korvaa kuluja LÄHIMAINKAAN, eivät vuokria, eivät muitakaan kuluja kun vain hikisen osuuden.
Onko sulla Vatasta jotain vastaan kun pitää jo alkaa custom hiilikuituosista mussuttamaan, ja käytit jopa sanaa miljonääri.
Olet yrittäjä, et ole onnistunut siinä lähimainkaan yhtä hyvin taloudellisesti kun Vatanen, ja nyt otat suomalaisena kateellisena miehenä kaiken ilon irti tilanteesta.
Pidin sua ennen fixuna, mutta kateus johtaa kansaa sanonta pätee hyvin sinuun, kun sun kymmenen viimeisintä viestiä lukee.

Ei ole ketään vastaan mitään, muuta kuin koronadenialisteja ja tätä ”sorrettujen” yrittäjien mussutusta. En ole yhtä menestynyt kuin Vatanen, jos menestystä mitataan somenäkyvyydessä. Finanssinäkökulmasta aika samalla tasolla, mutta sillä ei taida olla väliä. Mun ei tarvitse olla myöskään julkisuudessa itkemässä mistään sorrosta, vaan otetaan mitä tulee ja sitten taas elämä jatkuu. Myönnettäköön, että ehkä hiukan provosoiduin, kun menestyvä yrittäjä on marttyyrinä, kun tulot tippuu vähäksi aikaa. Sen takia kuittailu hiilikuituosista.
 
Eikös tässä Vatasen tapauksessa nimenomaan olla noudatettu annettuja rajoituksia? Jos yksityistilaisuuden järjestäminen on sallittua niin kai sellaisen sitten saa järjestää? Ja käsittääkseni poliisitkin oli paikalla käyneet ja todenneet ettei rajoituksia rikota.
Tämä ei liity tähän nyt kyllä.

Näin voi nyt toimia mutta jos kunnon reunaehdot niin ei tarvisi pelleillä
 
Viimeksi muokattu:
Ei ole ketään vastaan mitään, muuta kuin koronadenialisteja ja tätä ”sorrettujen” yrittäjien mussutusta. En ole yhtä menestynyt kuin Vatanen, jos menestystä mitataan somenäkyvyydessä. Finanssinäkökulmasta aika samalla tasolla, mutta sillä ei taida olla väliä. Mun ei tarvitse olla myöskään julkisuudessa itkemässä mistään sorrosta, vaan otetaan mitä tulee ja sitten taas elämä jatkuu. Myönnettäköön, että ehkä hiukan provosoiduin, kun menestyvä yrittäjä on marttyyrinä, kun tulot tippuu vähäksi aikaa. Sen takia kuittailu hiilikuituosista.
Jos ja tässä tapauksessa kun yrittäjän tulot tippuu sen takia, että hänen perustuslaillista oikeutta harjoittaa elinkeinoaan rajoitetaan laittomasti, siihen todellakin pitää olla nollatoleranssi.

Euroakaan ei pidä ottaa takkiin virkamiesten laittoman toiminnan takia vaan asia tulee korjata ja virkamiehet saattaa vastuuseen rikoksistaan.
 
Jos ja tässä tapauksessa kun yrittäjän tulot tippuu sen takia, että hänen perustuslaillista oikeutta harjoittaa elinkeinoaan rajoitetaan laittomasti, siihen todellakin pitää olla nollatoleranssi.

Euroakaan ei pidä ottaa takkiin virkamiesten laittoman toiminnan takia vaan asia tulee korjata ja virkamiehet saattaa vastuuseen rikoksistaan.
Mikä rikos?
 
Hallinnollinen päätös kyseessä. Ei rikoslaki rikos.
Tämän takia onkin tärkeää tehdä rikosilmoitus, että asia tutkitaan, jotta saadaan selville onko rikosta tapahtunut. Perustuslakia on selvästi rikottu. Se kannattaa tehdä pelkästään jo opetustarkoituksessa. Annetaan virkamiehille ajattelimisen aihetta ennen kuin seuraavan kerran alkavat temppuilla yrittäjille.
 
Ei tuosta nyt mitään virka-aseman väärinkäyttöä tms. tietenkään saa. Mutta ei se lainvastaisten päätösten tekeminen nyt ihan pikkujuttu virkamiehelle ole ja siihen on muut menettelyt kuin rikosprosessi.
Joo, en tiedä mikä se prosessi tarkalleen ottaen on mutta juuri tuo perustuslainvastaisen päätöksen selvittäminen olisi tärkeää myös jatkoa varten ennakko-tapauksena, ettei vastaavaa pääse enää tapahtumaan niin helposti.
 
Mä ymmärrän että monia voi ärsyttää ”niskurointi” ja aiheesta valittaminen kun asia ei koske heitä itseään. Minua ei haittaisi luultavasti ollenkaan vaikka märkäkorvan yritys kaatuisi ja joutuisi kadulle, itse kaataisin vähän eaa juomaan lasiin ja jatkaisin pleikkarin pelaamista takkatulen ääressä.

Siksi sivullisten mielipiteet ei ihan kauheasti minua kiinnosta, mutta kiva kun kuitenkin puhutte, se tekee aina hyvää kun pidetään nimeä ihmisten mielessä.

Itse en riko mitään lakia, käytän työkaluja joita valtio on tarjonnut. Onko tämä sitten tyhmää, itse väittäisin enemmän fiksuksi. Poliisit kävi paikan päällä ja toivottivat hyvää illan jatkoa. Ei tullut edes kehoitusta tyhjentää salia, ei mitään poikittaista sanaa koko hommaan. Eilen ajoivat taas sali ohi ja moikkasivat autosta, eivät edes pysähtyneet.

Minun huolenaihe ei ole korona, minun huolen aihe on yrityksen pyörittäminen, keskityn siihen. Koronasta saa huolehtia ne kenen työtä se on. Jos tilaisuuksien järjestäminen on paha juttu, sitten laittomaksi koko homma niin loppuisi sekin.
 
Back
Ylös Bottom