Mä ymmärrän että monia voi ärsyttää ”niskurointi” ja aiheesta valittaminen kun asia ei koske heitä itseään. Minua ei haittaisi luultavasti ollenkaan vaikka märkäkorvan yritys kaatuisi ja joutuisi kadulle, itse kaataisin vähän eaa juomaan lasiin ja jatkaisin pleikkarin pelaamista takkatulen ääressä.
Siksi sivullisten mielipiteet ei ihan kauheasti minua kiinnosta, mutta kiva kun kuitenkin puhutte, se tekee aina hyvää kun pidetään nimeä ihmisten mielessä.
Itse en riko mitään lakia, käytän työkaluja joita valtio on tarjonnut. Onko tämä sitten tyhmää, itse väittäisin enemmän fiksuksi. Poliisit kävi paikan päällä ja toivottivat hyvää illan jatkoa. Ei tullut edes kehoitusta tyhjentää salia, ei mitään poikittaista sanaa koko hommaan. Eilen ajoivat taas sali ohi ja moikkasivat autosta, eivät edes pysähtyneet.
Minun huolenaihe ei ole korona, minun huolen aihe on yrityksen pyörittäminen, keskityn siihen. Koronasta saa huolehtia ne kenen työtä se on. Jos tilaisuuksien järjestäminen on paha juttu, sitten laittomaksi koko homma niin loppuisi sekin.