PTVGYM Jooel Vatanen

Jos peruskoulut alkaa maanantaina etänä kuten vahvasti näyttää niin siinä tapauksessa myös kaikki mahdollinen yritystoiminta missä ihmiset kohtaavat laitetaan stoppiin porsaanreikiä myöden. Silloin ei sitten auta enää leanveto ry:n lisenssit eikä synttärikutsut (ja tätä en siis itse toivo).
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä ymmärrän että monia voi ärsyttää ”niskurointi” ja aiheesta valittaminen kun asia ei koske heitä itseään. Minua ei haittaisi luultavasti ollenkaan vaikka märkäkorvan yritys kaatuisi ja joutuisi kadulle, itse kaataisin vähän eaa juomaan lasiin ja jatkaisin pleikkarin pelaamista takkatulen ääressä.

Siksi sivullisten mielipiteet ei ihan kauheasti minua kiinnosta, mutta kiva kun kuitenkin puhutte, se tekee aina hyvää kun pidetään nimeä ihmisten mielessä.

Itse en riko mitään lakia, käytän työkaluja joita valtio on tarjonnut. Onko tämä sitten tyhmää, itse väittäisin enemmän fiksuksi. Poliisit kävi paikan päällä ja toivottivat hyvää illan jatkoa. Ei tullut edes kehoitusta tyhjentää salia, ei mitään poikittaista sanaa koko hommaan. Eilen ajoivat taas sali ohi ja moikkasivat autosta, eivät edes pysähtyneet.

Minun huolenaihe ei ole korona, minun huolen aihe on yrityksen pyörittäminen, keskityn siihen. Koronasta saa huolehtia ne kenen työtä se on. Jos tilaisuuksien järjestäminen on paha juttu, sitten laittomaksi koko homma niin loppuisi sekin.

Itse ainakin toivon liiketoiminnallesi kaikkea hyvää, tosin ei sen romuttuminen vaikuttaisi omaan elämääni myöskään, koska luulen sun silti postaavan lauantaina jonkun videon tubeen aikani vietoksi. 10min aamupaska on kiva viettää sen äärellä. Itseäni kanssa ihmetyttää valtiovallan toiminta aika-ajoin, mutta ei se itku auta markkinoilla. Viimeksi (sulkujen aikaan) oli mun mielestä hyvä meno, kun sanoit, että vituttaa, mutta painetaan eteenpäin. Se on mun mielestä sitä oikeeta asennetta. Ei se, että aletaan kitisemään julkisesti viranomaispäätöksistä, varsinkin kun ne koskevat kaikkia Uudenmaan saliyrittäjiä. Jos ne laittaisivat vain sun salit kiinni, niin tilanne olisi tietenkin eri.
 
Itse ainakin toivon liiketoiminnallesi kaikkea hyvää, tosin ei sen romuttuminen vaikuttaisi omaan elämääni myöskään, koska luulen sun silti postaavan lauantaina jonkun videon tubeen aikani vietoksi. 10min aamupaska on kiva viettää sen äärellä. Itseäni kanssa ihmetyttää valtiovallan toiminta aika-ajoin, mutta ei se itku auta markkinoilla. Viimeksi (sulkujen aikaan) oli mun mielestä hyvä meno, kun sanoit, että vituttaa, mutta painetaan eteenpäin. Se on mun mielestä sitä oikeeta asennetta. Ei se, että aletaan kitisemään julkisesti viranomaispäätöksistä, varsinkin kun ne koskevat kaikkia Uudenmaan saliyrittäjiä. Jos ne laittaisivat vain sun salit kiinni, niin tilanne olisi tietenkin eri.
Eli ohjeistat alistumaan jos kokee vääryyttä? Okei, ei mun elämässä..

Olisiko Oululaisten kanssa vaan pitänyt nöyrtyä? Siellä valitettiin ja yhtäkkiä huomattiin että hitto, päättäjät olikin väärässä ja salit auki. Nyt samat valitukset menossa myös täällä etelässä.

Eka sulku oli sekava ja uusi tilanne kaikille, jälkeen päin ajattelin että toi oli vaan iso moga valtiolta eikä tule tapahtumaan uudelleen. Tapahtui taas mutta missä on perustelut, missä on kohtuus?

Minun jos jonkun pitää pitää ääntä, se ääni kulkeutuu sadoilletuhansille ihmisille, sillä on vaikutus.

Jos kokee vääryyttä, silloin pitää toimia.
 
Eli ohjeistat alistumaan jos kokee vääryyttä? Okei, ei mun elämässä..

Olisiko Oululaisten kanssa vaan pitänyt nöyrtyä? Siellä valitettiin ja yhtäkkiä huomattiin että hitto, päättäjät olikin väärässä ja salit auki. Nyt samat valitukset menossa myös täällä etelässä.

Eka sulku oli sekava ja uusi tilanne kaikille, jälkeen päin ajattelin että toi oli vaan iso moga valtiolta eikä tule tapahtumaan uudelleen. Tapahtui taas mutta missä on perustelut, missä on kohtuus?

Minun jos jonkun pitää pitää ääntä, se ääni kulkeutuu sadoilletuhansille ihmisille, sillä on vaikutus.

Jos kokee vääryyttä, silloin pitää toimia.

Ei tietenkään pidä alistua, mutta taistella voi monella eri tapaa. Lisäksi pitää valita omat taistelut. Pidän äijän preesensistä, mutta nyt mun mielestä meni vaan väärille urille, kun aletaan julkisesti arvostella päätöksiä. Ihan eri asia normi-pulliaisen kertoa omia mielipiteitä, kun ihmisen, jolla on satojatuhansia some-seuraajia ja suurin osa on näitä kakskymppisiä kuolemattomia salitreenaajia, jotka luulee että niistä tulee niinku sä, kun ne vaan käy sun saleilla. Ihan erilainen sitoutumisaste. Sen takia vähättelevä sävy tilannetta kohtaan monistuu ja sitten ollaan tässä tilanteessa. Mun mielestä vain kannattaa miettiä omaa vastuuta tilanteessa, jossa valjastetaan ihmisiä ajamaan oma agendaa. Tää sama ilmiö on huomattavissa esim. tällä hetkellä kaikessa rokotedenialismissa. Joku voimakas persoona saa ihmiset uskomaan kaikkea paskaa ja valheita ja soppa on valmis. Ens viikosta ehkä koulut kii ja sitten menee varmasti salitkin (ei kikkailumahdollisuuksia) ja kaikki mahdollinen. Onko se sitten kivaa?
 
Eli ohjeistat alistumaan jos kokee vääryyttä? Okei, ei mun elämässä..

Olisiko Oululaisten kanssa vaan pitänyt nöyrtyä? Siellä valitettiin ja yhtäkkiä huomattiin että hitto, päättäjät olikin väärässä ja salit auki. Nyt samat valitukset menossa myös täällä etelässä.

Eka sulku oli sekava ja uusi tilanne kaikille, jälkeen päin ajattelin että toi oli vaan iso moga valtiolta eikä tule tapahtumaan uudelleen. Tapahtui taas mutta missä on perustelut, missä on kohtuus?

Minun jos jonkun pitää pitää ääntä, se ääni kulkeutuu sadoilletuhansille ihmisille, sillä on vaikutus.

Jos kokee vääryyttä, silloin pitää toimia.
ÖÖÖÖ….sinäkö teit ne valitukset hallinto-oikeuteen??
 
Ei tietenkään pidä alistua, mutta taistella voi monella eri tapaa. Lisäksi pitää valita omat taistelut. Pidän äijän preesensistä, mutta nyt mun mielestä meni vaan väärille urille, kun aletaan julkisesti arvostella päätöksiä.
Sanavapauden ydinhän on nimenomaan se, että asioista voidaan keskustella avoimesti, esittää eriäviä mielipiteitä ja kyseenalaistaa myös valtion päätöksiä täysin julkisesti. Erityisesti tässä tapauksessa, kun virkamiesten päätökset eivät selvästikään ole lainmukaisia, kuten P-Suomen hallinto-oikeus on jo todennut.

Olisi aika erikoista, jos valtion tekemiä päätöksiä ei kukaan saisi arvostella.
 
... Joku voimakas persoona saa ihmiset uskomaan kaikkea paskaa ja valheita ja soppa on valmis. Ens viikosta ehkä koulut kii ja sitten menee varmasti salitkin (ei kikkailumahdollisuuksia) ja kaikki mahdollinen. Onko se sitten kivaa?

Mitä paskaa ja valheita tässä on nyt ollut? Paskaa on miten on hoidettu viestintää viranomaisten taholta tämän viruksen kanssa. Paskaa ja valheita on että yks apina käy juhlimassa, vaikka hänellä on hieman enemmän näkyvyyttä mitä Vatasella. Paskaa on se että nyt odotetaan, että ensi viikolla menee kaikki kiinni, että pääsisit sanomaan "mitä minä sanoin".
 
Ei tietenkään pidä alistua, mutta taistella voi monella eri tapaa. Lisäksi pitää valita omat taistelut. Pidän äijän preesensistä, mutta nyt mun mielestä meni vaan väärille urille, kun aletaan julkisesti arvostella päätöksiä. Ihan eri asia normi-pulliaisen kertoa omia mielipiteitä, kun ihmisen, jolla on satojatuhansia some-seuraajia ja suurin osa on näitä kakskymppisiä kuolemattomia salitreenaajia, jotka luulee että niistä tulee niinku sä, kun ne vaan käy sun saleilla. Ihan erilainen sitoutumisaste. Sen takia vähättelevä sävy tilannetta kohtaan monistuu ja sitten ollaan tässä tilanteessa. Mun mielestä vain kannattaa miettiä omaa vastuuta tilanteessa, jossa valjastetaan ihmisiä ajamaan oma agendaa. Tää sama ilmiö on huomattavissa esim. tällä hetkellä kaikessa rokotedenialismissa. Joku voimakas persoona saa ihmiset uskomaan kaikkea paskaa ja valheita ja soppa on valmis. Ens viikosta ehkä koulut kii ja sitten menee varmasti salitkin (ei kikkailumahdollisuuksia) ja kaikki mahdollinen. Onko se sitten kivaa?
Täyttä asiaa
 
Ei tietenkään pidä alistua, mutta taistella voi monella eri tapaa. Lisäksi pitää valita omat taistelut. Pidän äijän preesensistä, mutta nyt mun mielestä meni vaan väärille urille, kun aletaan julkisesti arvostella päätöksiä. Ihan eri asia normi-pulliaisen kertoa omia mielipiteitä, kun ihmisen, jolla on satojatuhansia some-seuraajia ja suurin osa on näitä kakskymppisiä kuolemattomia salitreenaajia, jotka luulee että niistä tulee niinku sä, kun ne vaan käy sun saleilla. Ihan erilainen sitoutumisaste. Sen takia vähättelevä sävy tilannetta kohtaan monistuu ja sitten ollaan tässä tilanteessa. Mun mielestä vain kannattaa miettiä omaa vastuuta tilanteessa, jossa valjastetaan ihmisiä ajamaan oma agendaa. Tää sama ilmiö on huomattavissa esim. tällä hetkellä kaikessa rokotedenialismissa. Joku voimakas persoona saa ihmiset uskomaan kaikkea paskaa ja valheita ja soppa on valmis. Ens viikosta ehkä koulut kii ja sitten menee varmasti salitkin (ei kikkailumahdollisuuksia) ja kaikki mahdollinen. Onko se sitten kivaa?
Julkisestihan niitä pitää ääneen juuri sanoa Jos mieli vaikuttaa asioihin. Kyllä meille syötettäisiin vielä Talidomidiakin jos kaikista epäkohdista vaan vaietaan. Ja onko joku oikeasti sitä mieltä että nämä sulut ja passit ovat hillinneet kansalaisten paniikkia ja flunssan leviämistä? Jos näin olisi että ne siihen auttaa, niin puoltaisin asioita kyllä.
 
Mä poistun keskustelusta, menee niin juupas eipäs väittelyksi. Jos kaikki pitää oikeudenmukaisena että alimman riskitason mestat kiinni ja korkeimman riskitason mestat auki, en pysty ymmärtämään. Onneksi ei tarvitsekkaan.

Moikka!
Siinäpä se…turhaa mökää pitää. Sillä ei saa kuin noiden fanittavien salipoikien ihailua.
Joku taisi tehdä asioille oikeasti jotakin. Eli vei päätöksen hallinto-oikeuden käsiteltäväksi.
Ei näitä asioita hoideta somessa valittaen eikä porsaanreikiä etsien.
Ja voihan käydä, että vielä kusee muiden ja omille kintuille kun porsaanreikiä hakee sekä niistä somessa kehuu. Aika näyttää.
 
Siinäpä se…turhaa mökää pitää. Sillä ei saa kuin noiden fanittavien salipoikien ihailua.
Joku taisi tehdä asioille oikeasti jotakin. Eli vei päätöksen hallinto-oikeuden käsiteltäväksi.
Ei näitä asioita hoideta somessa valittaen eikä porsaanreikiä etsien.
Ja voihan käydä, että vielä kusee muiden ja omille kintuille kun porsaanreikiä hakee sekä niistä somessa kehuu. Aika näyttää.
Eihän se ollut edes porsaanreikä vaan AVI:n mukaan yksityistilaisuuksia saa järjestää. Vai oliko sinusta ongelma se, että yksityistilaisuudessa treenattiin? Eli jos siellä olisi vaan juotu viinaa ja juhlittu synttäreitä niin olisit ollut tyytyväinen?
 
Julkisestihan niitä pitää ääneen juuri sanoa Jos mieli vaikuttaa asioihin. Kyllä meille syötettäisiin vielä Talidomidiakin jos kaikista epäkohdista vaan vaietaan. Ja onko joku oikeasti sitä mieltä että nämä sulut ja passit ovat hillinneet kansalaisten paniikkia ja flunssan leviämistä? Jos näin olisi että ne siihen auttaa, niin puoltaisin asioita kyllä.

Paniikkiahan ne ovat aivan selvästi hillinneet, kun tartuntoja tulee ihan perkeleesti. Alussa kun ihmiset oli paniikissa, niin tartuntoja tuli murto-osa nykyisestä. Nyt kun eletään lähes normaalisti, niin tartuntoja tulee enemmän.
 
Ei ole ketään vastaan mitään, muuta kuin koronadenialisteja ja tätä ”sorrettujen” yrittäjien mussutusta. En ole yhtä menestynyt kuin Vatanen, jos menestystä mitataan somenäkyvyydessä. Finanssinäkökulmasta aika samalla tasolla, mutta sillä ei taida olla väliä. Mun ei tarvitse olla myöskään julkisuudessa itkemässä mistään sorrosta, vaan otetaan mitä tulee ja sitten taas elämä jatkuu. Myönnettäköön, että ehkä hiukan provosoiduin, kun menestyvä yrittäjä on marttyyrinä, kun tulot tippuu vähäksi aikaa. Sen takia kuittailu hiilikuituosista.

Sä olet pelkkä trolli johon ihmiset on vaan tarttunut nyt tässä.
 
Back
Ylös Bottom