PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
@PT-Vatanen Aikaista ehkä esittää kysymyksiä liittyen tuleviin ravinteisiin, mutta ensimmäisenä juolahti mieleen tuleeko PWO olemaan soveltuva ADT alaisille urheilijoille? Harmillisesti ei oikein missään ravinteissa kerrota tai oteta kantaa tähän asiaan. Itse joutuu ainesosa kerrallaan käydä läpi.
Nyt täytyy vähän amatöörimäisesti vastata etten ole tutustunut uusimpiin ADT listauksiin joten en voi ottaa kantaa tähän.

Olisi riski luvata etiketissä asioita jotka vaatisi seurantaa / päivittämistä jos listat esim muuttuu.
 
Nyt täytyy vähän amatöörimäisesti vastata etten ole tutustunut uusimpiin ADT listauksiin joten en voi ottaa kantaa tähän.

Olisi riski luvata etiketissä asioita jotka vaatisi seurantaa / päivittämistä jos listat esim muuttuu.
Se vasta olisikin hyvä myyntikikka, jos purkissa olisi KIELLETTY-tarra. Mä ostaisin ainakin ite heti kyseistä tuotetta.
 
Eikös muutama vuosi sitten ollut ihan yleisenä tapana laittaa PWO-tuotteisiin, ettei sovellu testatuille urheilijoille? Ja siis nimenomaan markkinointisyistä.
Laitettiin ainakin tietyssä vaiheessa lähinnä sen takia, koska sillon oli useampi kohu, jossa kilpailija ”kärähti” jostain mitättömästä jutusta vaikka käytti ihan normaaleja lisäravinteita jotka kyseisiä ainesosia sisälsi. Kyllähän se tuo myös positiivista vibaa markkinointiin, kun ihmisillä tulee kuva sitä toimivammasta aineesta mitä enemmän se on ”kielletty”.
 
@PT-Vatanen Aikaista ehkä esittää kysymyksiä liittyen tuleviin ravinteisiin, mutta ensimmäisenä juolahti mieleen tuleeko PWO olemaan soveltuva ADT alaisille urheilijoille? Harmillisesti ei oikein missään ravinteissa kerrota tai oteta kantaa tähän asiaan. Itse joutuu ainesosa kerrallaan käydä läpi.
Siinä menee samalla se tärkein myyntivaltti, joka erottaa muista. Jos purkin kyljessä lukee: sopii adt:n alaisille urheilijoille, niin on yleensä sama minkä purkin valitsee.
 
Joo muutama vuosi sitten aine x (en muista mikä) oli vielä ainesosana pwo:ssa. Kiellettiin myöhemmin. Silloin joissakin purkeissa luki että jos testataan amfetamiinista niin se voi antaa positiivisen vastauksen. Korjatkaa jos olen väärässä, voi olla että aineita oli muitakin.
 
Se vasta olisikin hyvä myyntikikka, jos purkissa olisi KIELLETTY-tarra. Mä ostaisin ainakin ite heti kyseistä tuotetta.
Kiitos tästä vinkistä, saatetaan lisätä pieni varoituskolmio jossa kielletään käyttö testatuilta kuten myös testaamattomilta :D Soveltuu vain ELÄIMILLE!

Eikös muutama vuosi sitten ollut ihan yleisenä tapana laittaa PWO-tuotteisiin, ettei sovellu testatuille urheilijoille? Ja siis nimenomaan markkinointisyistä.
Useissa tuotteissa lukee, toimii hyvin markkinointiin mutta myös samalla pestään kädet että turha ainakaan valmistajalle itkeä jos seassa onkin jotain ADT kiellettyä ainesta.

Tuli vähän mieleen tuosta kannen etiketin kuvasta bull mentula :D
No hitto.. Sitten meillä piirros meni vähän pieleen :D

Joo muutama vuosi sitten aine x (en muista mikä) oli vielä ainesosana pwo:ssa. Kiellettiin myöhemmin. Silloin joissakin purkeissa luki että jos testataan amfetamiinista niin se voi antaa positiivisen vastauksen. Korjatkaa jos olen väärässä, voi olla että aineita oli muitakin.
Dmaa oli kunnon kamaa, se toimi oikeasti mutta ehkä ihan hyvä kun kiellettiin. Joskus Timon kanssa otettiin joskus puhdasta dmaa ennen treeniä ja täytyy sanoa ettei ihan selvinpäin oltu seuraavan tuntiin, annostus kylläkin varmaan X5 mitä boostereissa. Dmaa jälkeen tul dmha joka sekin toimi hyvin mutta kiellettiin hetken päästä taas. En tiedä onko sen jälkeen tullut enää mitään uutta muunnosta.
 
Ai nykyäänkö dmha on myös kielletty😅 Pitkän tovin sitä myytiinkin. Nykyään on sit ilmeisesti uus Dimethythanolamine (DMAE) käytössä nuitten (DMAA, DMHA) tilalla.
 
Lisäravinteena teaniinia saa kuitenkin myydä, niin kuin kuuluukin saada. Erikoista että sitten kun se on nesteeseen sekoitettu, niin muuttuu laittomaksi😆
 
Back
Ylös Bottom