Ei tässä kukaan tainnut siihen sun kuminpolttoon sinänsä tarttua, vaan tuohon Miken kommentointiin. Totuushan on että jos jokainen ajattelisi, että mitä väliä mitä minä teen ja eikun roskat lähimetsään roskiksen sijasta, niin kyllä se vain Suomessakin näkyisi.Tiedän tämän olevan väärä ajattelutapa mutta tieto siitä että vaikka kaikki suomalaiset pyyhittäisiin maailman kartalta pois, se ei vaikuttaisi YHTÄÄN MILLÄÄN TAPAA YHTÄÄN MIHINKÄÄN. Joten koenko huonoa omatuntoa ajellessani 5.2L V10 autolla niin vastaus on ei, sama vastaus myös matkusteluun tai vaikka holtittomaan kenkien osteluun.
Suomalaisten osuus päästöissä taisi olla 0,14%. Jos me tsempattaisiin AIVAN HULLUNA ja saataisiin 20% parannus Suomen kokonais päästöihin niin mikä vaikutus sillä olisi ilmaston lämenemiseen? EI YHTÄÄN MIKÄÄN..
Elän vain kerran täällä ja en ala omaa elämänlaatua alentamaan asian takia johon oma vaikutus tai vaikka koko Suomen vaikutus on täysin mitätön.
Päästöt johtuu ihmisten ahneudesta, ahneus ei tule koskaan loppumaan vaikka miten haluttaisiin ajatella.
Olen ahne, sitten vaan internet kivet lentämään kaikki puhtoiset planeetan pelastajat.
Mua vituttaa joka kerta kun pääset korven keskelle kalalle ja eikös sinne joku vatipää ole jättänyt roskansa. Se ei mua kiinnosta, jos joku ajaa vaikka hummerilla. Sitä on sen verran raskaasti verotettu monestakin eri suunnasta, että mitään merkittävää vaikutusta päästöihin tuolla ei kokonaisuudessaan saada Suomessa aikaan. Vielä naurettavampaa on tämä sähköauto/hybridihypetys. Eikö se vanha romu kannattaisi ennemmin ajaa loppuun ja sitten vaihtaa, jos sitä kokonaisuudessaan vähiten luontoa vahingoittavaa ratkaisua haettaisiin? Vihreillä ei taida myös olla hajuakaan, että mistä se materiaali sinne akkuihin tulee