PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olis ollu näyttävämmän näköstä ku kaikilla kolmella autolla olis yhtä aikaa pyöritty ympyrää,tä oli vähä vaisua.



 
Saattoihan tuo Puistoekonomisti kysyä ihan aiheesta, kun nuo asiat on kuitenkin nykyään pinnalla, vaikka ei itse niin välittäisikään tekeekö Vatanen mitään kompensaatiota.

Kysymys oli mielestäni ihan asiallinen eikä ollut mielestäni kovinkaan hyökkäävä, niin miksi pitää hyökätä heti kysyjän kimppuun?
 
Saattoihan tuo Puistoekonomisti kysyä ihan aiheesta, kun nuo asiat on kuitenkin nykyään pinnalla, vaikka ei itse niin välittäisikään tekeekö Vatanen mitään kompensaatiota.

Kysymys oli mielestäni ihan asiallinen eikä ollut mielestäni kovinkaan hyökkäävä, niin miksi pitää hyökätä heti kysyjän kimppuun?
No mieti nyt herranjumala aivoilla. Siis pari kierrosta auton kumien polttoa 7,5 miljardin ihmisen joukosta, siis OIKEESTI. Maailmassa on arviolta 1,4 miljardia autoa, vaikka Vatanen vetäis rinkiä 10 vuotta putkeen 24/7, sillä ei olis MITÄÄN vaikutusta mihinkään ilmastoon ikinä.
 
Saattoihan tuo Puistoekonomisti kysyä ihan aiheesta, kun nuo asiat on kuitenkin nykyään pinnalla, vaikka ei itse niin välittäisikään tekeekö Vatanen mitään kompensaatiota.

Kysymys oli mielestäni ihan asiallinen eikä ollut mielestäni kovinkaan hyökkäävä, niin miksi pitää hyökätä heti kysyjän kimppuun?
Mun mielestä ihan älyvapaata tekopyhyyttä.

Mitä vittua se sähköauton käyttö ja joku luomun ostaminen hyödyttää jos ulkomailla reissataan 2x vuoteen tai jollain muulla tavalla kuitenkin saastutetaan.

Jos siitä saarnaa niin kyseisen henkilön täytyy olla asian suhteen kaikki tai ei mitään, eli joka ikisessä asiassa pitäisi ajatella ilmastoa eikä vain muutamassa.

Sama kun juuri porukka aamulypsyn facebookissa jauhoi että suomalaista maitoa täytyy ostaa mutta hassua että valtaosa näiden henkilöiden muista ostoista onkin sitten ulkomaalaista alkuperää, vaikka nyt yhtenä esimerkkinä vaatteet
 
Vaikeata on ymmärtää ihmistä joka tahallaan saastuttaa ympäristöä, ja sit vetoaa siihen että kiinalaiset,intialaiset saastuttaa enemmän.Jokaisen suomalaisen pitäs ymmärtää että se saastuttamien vaikuttaa paikallisesti,ihan sun keuhkoihin ja verenkierrossa oleviin myrkkyihin.

Stadin ilmanlaatu on nykyään melkosen parempaa ku 60-luvulla,tän on ihmiset ihan itse tehny ei se ole sattumalta tapahtunu..Menkää niihin Puolan hiililämmitys kaupunkeihin hengittelemään.Tai kattokaa niitä videoita Intian kaupungeista.Ei pitäs olla vaikeeta ymmärtää.Meilläkin ennen lämmitetiin sillä koksilla,voi vittu sitä mustan pölyn määrää,ikkunanlaudat oli ihan mustia muutaman minuutin tuulettamisen jälkeen.

Kaikki suomalaiset metsäteollisuus kaupungit voi kertoa mitä ihan paikalliset ratkaisut merkitsee.
 
Viimeksi muokattu:
Vaikeata on ymmärtää ihmistä joka tahallaan saastuttaa ympäristöä, ja sit vetoaa siihen että kiinalaiset,intialaiset saastuttaa enemmän.Jokaisen suomalaisen pitäs ymmärtää että se saastuttamien vaikuttaa paikallisesti,ihan sun keuhkoihin ja verenkierrossa oleviin myrkkyihin.

Stadin ilmanlaatu on nykyään melkosen parempaa ku 60-luvulla,tän on ihmiset ihan itse tehny ei se ole sattumalta tapahtunu..Menkää niihin Puolan hiililämmitys kaupunkeihin hengittelemään.Tai kattokaa niitä videoita Intian kaupungeista.Ei pitäs olla vaikeeta ymmärtää.Meilläkin ennen lämmitetiin sillä koksilla,voi vittu sitä mustan pölyn määrää,ikkunanlaudat oli ihan mustia muutaman minuutin tuulettamisen jälkeen.

Kaikki suomalaiset metsäteollisuus kaupungit voi kertoa mitä ihan paikalliset ratkaisut merkitsee.
Ootko käynyt Kiinassa?
 
Vaikeata on ymmärtää ihmistä joka tahallaan saastuttaa ympäristöä, ja sit vetoaa siihen että kiinalaiset,intialaiset saastuttaa enemmän.Jokaisen suomalaisen pitäs ymmärtää että se saastuttamien vaikuttaa paikallisesti,ihan sun keuhkoihin ja verenkierrossa oleviin myrkkyihin.
Kieltämättä jännä, että ihmiset eivät tunnu hahmottavan, mitä on kollektiivinen vastuu ja millaista roolia siinä näytellään yksilönä. Ei sillä, että kuminpoltto olisi jotenkin vakava ympäristörikos, mutta nämä samat vanhat paskaperustelut kyllä kummastuttavat.
 
Ainakin Pekingissä ja Shanghaissa käydessä molemmissa sellainen savusumu että pahaa teki.
Jeps. Siel mm köyhempi väestö lämmittää aikalailla paljon kivihiilellä, mut kun sen hinta noussu nii kaasu tullu kilpailukykyseks siellä lämmityksen suhteen ja siihen kaikilla ei ole varaa koko talvea joten värjöttelevät takki päällä sisällä, mut tosiaa. Se autoilusta koituva pilvi lienee pienempi syy niihin mitä äkkiseltään ajattelis. Siel on viime vuosina ollut selkeetä parannusta ilmanlaadussa ja silti ajaminen ei kai ole muuttunu. Jossain megakaupungeissa muistaakseni rajoitetaan autoilua pahimpina hetkinä
 
Kevennetään vähän. Oon seurannu tota Masked Singeriä ja kun luin kommentteja (en muista oliko Youtubessa vai iltapaskassa) niistä hahmoveikkauksista, niin Viikinki-hahmoa on jotkut arvannu PtVataseks.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom