PTVGYM Jooel Vatanen

Mä olen taas sitä mieltä, että se on aika Alfaa toimintaa tehdä mitä haluaa ilman että välittää muiden mielipiteistä.

Vanha sanonta kuuluukin: homoilu se on miesten hommaa! :ROFLMAO:

Oon kyl samaa mieltä, jos tosissaan ollaan. Alfa toki on käsitteenä vähän hassu, mut sanottakoon, että itsevarma ihminen tekee kuten parhaaksi näkee jne.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"ei kai sulla ole testejä tulossa, en tiiä mitä kiellettyä tässä boosterissa on"
" oon kuullut että vanhemmat ei anna kattoa mun videoita, kun ole diileri"

1+1?
 
mitä siellä sitten oli?
Kävin ihan kuuntelemassa tuon haastattelun, eikä siinä ollut mitään sellaista, mihin edes kukkahattutädit jaksaisivat puuttua. Jos on yhtään pidempään Vatasen tuotantoa seurannut, niin ei tuossa haastattelussa mitään mielenkiintoista ole.

EDIT. tai onhan Vatasen matsku aina mielenkiintoista, mutta mitään uutta haastattelu ei tuonut.
 
Kävin ihan kuuntelemassa tuon haastattelun, eikä siinä ollut mitään sellaista, mihin edes kukkahattutädit jaksaisivat puuttua. Jos on yhtään pidempään Vatasen tuotantoa seurannut, niin ei tuossa haastattelussa mitään mielenkiintoista ole.

EDIT. tai onhan Vatasen matsku aina mielenkiintoista, mutta mitään uutta haastattelu ei tuonut.
No toihan se uutta niille kymmenille tuhansille jotka ei Vatasesta aiemmin ole kuulleet.
Ja taas kerran loistavaa markkinointia, korporaatio kuitenkin aamulypsyn jälkeen kuunnelluin aamuohjelma radiossa
 
Kävin ihan kuuntelemassa tuon haastattelun, eikä siinä ollut mitään sellaista, mihin edes kukkahattutädit jaksaisivat puuttua. Jos on yhtään pidempään Vatasen tuotantoa seurannut, niin ei tuossa haastattelussa mitään mielenkiintoista ole.

EDIT. tai onhan Vatasen matsku aina mielenkiintoista, mutta mitään uutta haastattelu ei tuonut.
No ei tarvitse olla edes kukkahattua päässä, niin ei 280 km/h tieliikenteessä ajamisesta rehvastelu kovin fiksua ole.
(toki myönsi, että tyhmää ja ei enää ikinä yms.)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom