PTVGYM Jooel Vatanen

Esport Express Suomenojalla länärin varrella. Pommijuuso treenaa tuolla ja Wilenius aktiiviaikoina, eli kelpaa myös kisaaville kavereille. 25e/kk! Hack laitteen puute lienee isoimpia miinuksia sekä ikäraja salille voisi olla korkeampi. Gymstone 49€/kk saa sitten olla melkoisesti parempi. Olarium Olarissa testattu myös, taitaa vaan olla parkkipaikat maksullisia siinä edustalla nykyään. Melkoinen slummi alueena. Classic Gymiä on ikävä!
Tuohon Gymstonen 49€kk kuuluu ilmeisesti jotain jumppia yms koska itse maksan kuntosalista 39€/kk ja löytyy kyllä kaikki ja melkoisesti päälle mitä keksii tarvita.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kunhan suomi on täynnä ptvgymejä, vois vatanen laajentaa maailmalle. Tallinna, Fuengirola ja Phuket näin alkuun. Siellähän vois jotkut prot pitää talvella treeni cämppejä. 😁
Sihvosen viikon jalkaleiri fugessa.
Niemen kanssa viikonlopun diettireissu Tallinnassa.
Ja Ovaskaisen olutkurssi Phuketissa.
 
Kunhan suomi on täynnä ptvgymejä, vois vatanen laajentaa maailmalle. Tallinna, Fuengirola ja Phuket näin alkuun. Siellähän vois jotkut prot pitää talvella treeni cämppejä. 😁
Sihvosen viikon jalkaleiri fugessa.
Niemen kanssa viikonlopun diettireissu Tallinnassa.
Ja Ovaskaisen olutkurssi Phuket
Muuten ei kiinnosta mutta Ovaskaisen olutkurssi Phuketissa any time
 
Yleensä ei tule kommentoitua yhtään mitään, mutta nyt on sanottava notta jestas, että häiritsee toi leikkaus Vatasen videoissa.
Mistä moinen idea pätkiä tota noin, sopiiko nuorison aivokemiaan paremmin, kun "pätkii" joka kolmas sekunti?

Ja ihan rehellisesti jos vaikka itse Vatanen lukee tätä niin onko jostain tullut postiivista palautetta/neuvoa, että noin kannattaa editoida videot?
 
Olen siinä käsityksessä, että tuo nopeiden leikkausten tyyli on todettu toimivaksi Youtubevideoissa. Sillähän saadaan myös videoiden kokonaiskestoa lyhyemmäksi, mikä lisää katsomiskertoja.

Minua tyyli ei muuten häiritse, mutta kohdassa jossa näytettiin yleiskuva salista yläviistosta se tökkäsi todella pahasti. Siinä olisi halunnut keskittyä katsomaan vähän tarkemmin ja saman tien leikattiin pois. Tuommoiseen jonkin asian nimenomaiseen esittelyyn kannattaisi minusta käyttää muutama sekunti enemmän eikä leikata nopeasti vain siksi että saadaan leikattua nopeasti.
 
Yleensä ei tule kommentoitua yhtään mitään, mutta nyt on sanottava notta jestas, että häiritsee toi leikkaus Vatasen videoissa.
Mistä moinen idea pätkiä tota noin, sopiiko nuorison aivokemiaan paremmin, kun "pätkii" joka kolmas sekunti?

Ja ihan rehellisesti jos vaikka itse Vatanen lukee tätä niin onko jostain tullut postiivista palautetta/neuvoa, että noin kannattaa editoida videot?
Yleistähän tuo on ja etenkin suositut jenkki tubettajat käyttää.

Nuorempi sukupolvi käsittääkseni ainakin tykkää noista
 
Yleensä ei tule kommentoitua yhtään mitään, mutta nyt on sanottava notta jestas, että häiritsee toi leikkaus Vatasen videoissa.
Mistä moinen idea pätkiä tota noin, sopiiko nuorison aivokemiaan paremmin, kun "pätkii" joka kolmas sekunti?

Ja ihan rehellisesti jos vaikka itse Vatanen lukee tätä niin onko jostain tullut postiivista palautetta/neuvoa, että noin kannattaa editoida videot?
Itsekin kiinnittänyt asiaan huomiota ja kyllä se hieman häiritsee.
 
Yleistähän tuo on ja etenkin suositut jenkki tubettajat käyttää.

Nuorempi sukupolvi käsittääkseni ainakin tykkää noista
Muistelisin, että Vatanen olisi jossain videolla kertonut ottavansa mallia jostain tunnetusta tubettajasta, jonka "tavaramerkki" on juurikin noi nopeat leikkaukset. Tästä on tosin jo aikaa
 
Leikkaustyylistä on tullut tietynlainen ”tavaramerkki” itselle ja sitä kun alkanut tekemään on katsojaluvut kasvanut valtavasti ja samalla otettu vuoden suosituimman tubettajan titteliä yms eli nopeasti ynnättynä valtaosaa nopeat leikkaukset ei haittaa, päinvastoin. Toki kasvuun ja näyttäkertoihin vaikuttaa myös sisältö eikä vain miten videot on edioitu, mutta fakta on kuitenkin että editoimalla videot tehdään joko mielenkiintoisiksi tai ei niin mielenkiintoisiksi.

Some on nykyään todella nopeaa, jos teet pitkäveteistä matskua, jengi alkaa kelaamaan ja kyllästyy tuotettuun materiaaliin, seuraamis aktiivisuus alkaa laskemaan jne

Tunnustan että on muutama video jossa leikkaus lähtenyt käsistä mutta pääsääntöisesti tarkoituksella tehtyä.

Videoissa joka kerta tavoitteena että ”loppuu liian nopeasti” että katsojalle jää nälkä ähkyn sijasta ☺️
 
Ja ihan rehellisesti jos vaikka itse Vatanen lukee tätä niin onko jostain tullut postiivista palautetta/neuvoa, että noin kannattaa editoida videot?

Jos ei ole tullut, niin minä annan sellaista nyt. Aivan helvetisti viihdyttävämpää seurata nopeamman temmon videoita, kuin niitä missä kaikki ähkäilyt ja pähkäilyt on mukana. Helvetin pitkäveteistä.
 
Vatasen videoista ei tarvitse ikinä kelailla tylsien pätkien yli, koska niitä ei ole, vaan pystyy helposti katsomaan alusta loppuun. Todella positiivista 👍
 
Yleensä ei tule kommentoitua yhtään mitään, mutta nyt on sanottava notta jestas, että häiritsee toi leikkaus Vatasen videoissa.
Mistä moinen idea pätkiä tota noin, sopiiko nuorison aivokemiaan paremmin, kun "pätkii" joka kolmas sekunti?

Ja ihan rehellisesti jos vaikka itse Vatanen lukee tätä niin onko jostain tullut postiivista palautetta/neuvoa, että noin kannattaa editoida videot?
Olen jo vanha äijä mutta yhtään ei ole nuo leikkaukset häirinneet. Ne ikään kuin kuuluu tällaisiin videoihin. Tietysti näissäkin tulee jossain vaiheessa pää vetävän käteen. Jos näistä hakee jotain pidempää asioihin perehtymistä, saa pettyä eikä kannata katsoa. Paikkansa on tietysti "hitaammillakin" videoilla ja löytyyhän niitäkin.
Yleisellä tasolla on mielestäni totta, että pitkäjänteisyys ja kärsivällisyys on katoava luonnonvara, mutta se on sitten toisen keskustelun aihe.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom