PTVGYM Jooel Vatanen

Sama se on niemen kohdalla alkuun oli hyviä ja viihdyttäviä videoita nyt alkaa firman mainoksella sit kerrotaan kuinka hyvin menee, mainostetaan vähän uusia vaatteita, kerrotaan reeniohjelmista tähän väliin vaate mainos

Sitä vaan mietin että firmalla menee oikein helvetin hyvin mutta silti pitää pitää työharjoittelijaa eikä ottaa palkkalistoille
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei ja kiitos palautteesta. Ymmärrän toki bodarin näkökulmasta asian, videoitten sisältö on mennyt kauemmas puntin nostelusta, enää en tee q&a videoita jossa kerron monta grammaa riisiä kannattaa syödä aterialla. Ennen mun elämä oli 24/7 bodaamista, mikään muu ei kiinnostanut.

Olen ihminen ja muutun elämän aikana ja samalla muuttuu videot. Tällä hetkellä löytyy bodaamisen lisäksi todella paljon muita mielenkiinnon kohteita, ne näkyy myös videoilla. Jos kuitenkin laitatte sekunttikellon päälle ja kellotatte ptv mainokset videoilta niin varmasti päästään alle 10% ja jos se teitä häiritsee niin sitten on syytä katsoa peiliin.

Youtube peukkutilastot on 98% ylöspäin ja teidän mainitsemina ”kulta aikoina” videoita katsottiin 10-20k kertaa nyt +100k kertaa. Tämä yhtälö saa minut vakuuttuneeksi siitä että asiat on kehittynyt oikeaan suuntaan ja paluuta vanhaan ei kannata suunnitella.

Mielipiteisiin on teillä kuitenkin oikeus mutta ne ei valitettavasti kuitenkaan vaikuta mihinkään.

Päättänyt aikapäivät sitten että meno pysyy aidoimmillaan silloin kun asiat teen just oman mielen mukaan.

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Vielä yksi lisäys liittyen minuun ja Niemeen.

Videoissa usein mainitaan yritystoiminta, siihen liittyvät asiat jne. Me aamulla herätään, ekana on mielessä yrityksen pyörittäminen ja kehittäminen, ennen kun käydään nukkumaan samat asiat edelleen mielessä. Meidän lifestylestä 80% on tällä hetkellä vain työtä, koska nyt se työ on tehtävä jos halutaan isona olla sitä mistä nyt haaveillaan.

Me kuvataan meidän elämää ja jos suurin asia meidän elämässä on tällä hetkellä työtä niin eikö ole melko luonnollista että sielä näkyy myös paljon sitä?

Aika vaikea kiertää sellaista aihetta.

Edelleen sekkari päälle ja katsomaan mun videoita, ette saa kellotettua videoista yli 10% ptv konseptin mainostusta. Tuotesijoittelua ei voi laskea koska muuten en voisi treenata omalla salilla, käyttää omia vaatteita, varusteita, lisäravinteita jne..

En nyt tiedä miksi näin innostuin kirjoittamaan, koska.. Voidaan loputtomiin kiistellä kenellä on hyväT videot ja kenellä ei. Antaa tulosta puhua puolestaan
 
Mä sanon sen verran, että en ole vähään aikaan nauranut niin paljoa mitä Ayrtonin kanssa tänään kun katottiin tulevasta videosta pätkää. Tuutte nauramaan, koska se on niin koominen pätkä. En tosin tiedä koska ulos tulee.
 
Hei ja kiitos palautteesta. Ymmärrän toki bodarin näkökulmasta asian, videoitten sisältö on mennyt kauemmas puntin nostelusta, enää en tee q&a videoita jossa kerron monta grammaa riisiä kannattaa syödä aterialla. Ennen mun elämä oli 24/7 bodaamista, mikään muu ei kiinnostanut.

Olen ihminen ja muutun elämän aikana ja samalla muuttuu videot. Tällä hetkellä löytyy bodaamisen lisäksi todella paljon muita mielenkiinnon kohteita, ne näkyy myös videoilla. Jos kuitenkin laitatte sekunttikellon päälle ja kellotatte ptv mainokset videoilta niin varmasti päästään alle 10% ja jos se teitä häiritsee niin sitten on syytä katsoa peiliin.

Youtube peukkutilastot on 98% ylöspäin ja teidän mainitsemina ”kulta aikoina” videoita katsottiin 10-20k kertaa nyt +100k kertaa. Tämä yhtälö saa minut vakuuttuneeksi siitä että asiat on kehittynyt oikeaan suuntaan ja paluuta vanhaan ei kannata suunnitella.

Mielipiteisiin on teillä kuitenkin oikeus mutta ne ei valitettavasti kuitenkaan vaikuta mihinkään.

Päättänyt aikapäivät sitten että meno pysyy aidoimmillaan silloin kun asiat teen just oman mielen mukaan.

Mukavaa viikonloppua kaikille!
Suunnitteletko kuinka paljon etukäteen mitä videolle aina tulee ja mitä kuvaat siihen vai tuleeko se aina fiiliksen mukaan? Ja onko tämä muuttunut ajansaatossa ensimmäisistä videoista kuinka paljon?
 
Sama se on niemen kohdalla alkuun oli hyviä ja viihdyttäviä videoita nyt alkaa firman mainoksella sit kerrotaan kuinka hyvin menee, mainostetaan vähän uusia vaatteita, kerrotaan reeniohjelmista tähän väliin vaate mainos

Sitä vaan mietin että firmalla menee oikein helvetin hyvin mutta silti pitää pitää työharjoittelijaa eikä ottaa palkkalistoille
Eikös se ole firmalle edukkaampaa pitää työharjoittelijaa ja samalla harjoittelija pääsee harjoittelemaan?

Ei kannata palkata siihen vakinaista, kun harjoittelijakin voi tuon homman hoitaa. Kuulostaa win-win tilanteelta
 
Mulla salilla ei ole ollut harjoittelijoita vaikka tarjontaa olisi paljon, mieluusti ottaisin kyllä harjoitteluun porukkaa mutta salilla ei ole mitään työtehtäviä jaettavana. Muutama pt on tehnyt harjoittelun salilla, homma mennyt niin että hankin heille asiakkaat ja he omatoimisesti vetivät harjoittelun läpi ilman minun ohjeistusta. Asiakkaat saivat ilmaiset pt:n ja pt sai hyvää tosielämän treeniä.

Matias on maksanut harjoittelioille palkkaa kun he ovat olleet töissä koulun ulkopuoleisella ajalla. En minäkään saanut rahaa yhdestäkään työharjoittelusta jossa olen ollut, kyse on koulutuksesta ei työelämästä. Jos mä olisin junnunan päässyt ptvgymille tai sg:lle töihin niin se olisi ollut ihan hitosti ennemmän kuin palkan saaminen jostain jäykästä normaalista hommasta.
 
Riisinsyönti videothan on tämänkin kivijalan videoiden suosiolle rakentanut. Suosion kasvaessa myös kritisoijien määrä kasvaa. Se on ihan normaalia. On myös normaalia, että sisältö muuttuu ja elää katsojakunnan mukaan.
Nykyään tarvitaan sitä jatkuvaa videon tekoa, jos haluaa pärjätä ja näinhän Vatanen tekeekin.
Itse seuraan ja tykkäilen videoista vaikka kaikissa ei sitä autoa pestäkään. :D

Eriasia on sitten miten sen palautteen käsittelee (ja kritiikin) koska tässä vaiheessa kun Vatasellakin on seuraajia huikeat määrät niin tottakai niitä (meitä - olen minäkin kritisoinut) kritisoijia riittää, koska se on tehty niin helpoksi nykyään.

Itse suosittelisin lukemaan palautteet, jatkamaan sitä mitä osaa ja pitämään pään kylmänä.
15 tuhatta seuraajaa pystyy pitämään tyytyväisinä kaikki (koska ei niitä oikeita "faneja" ole kuin osa tuosta) mutta kun puhutaan 100k seuraajasta, niin kyllä sinne joukkoon mahtuu ties mimmosta viheltelijää.

Kuhan muistaa pitää itsestään ja elämästään huolta, niin liiketoimintakin jatkaa kukoistustaan!
 
Itse aloin seuraamaan Vatasta jo vuosia sitten, kun omakin elämä lipui ohi vain ja ainoastaan bodausasioita miettiessä. Jossain kohtaa alkoi kyllästyttämään ne itseään toistavat videot, joissa joka kerta vaan juteltiin treenaamisesta tai "puhtaasti" syömisestä, kuvattiin loputtomia toistoja salilla ja jos oikein irroiteltiin, niin saattoi olla joku lyhyt juttutuokio salin pihalla ennen tai jälkeen treenin. Lopetin seuraamisen muutamaksi vuodeksi, kun omassa elämässä se bodaus ei enää ollutkaan kaikki kaikessa.

Nyt muutama viikko sitten huomasin, että tilaajamäärät ovat lähteneet nousuun ja päätin palata uudelleen videoiden pariin. Ja nyt olen tässä parissa viikossa ahminut varmaan 50 videota ja on kyllä sellaista matskua, joka itseen ainakin kolahtaa ja seuraaminen jatkuu taas. Nyt jopa odottaa jo seuraavaa videota innolla, kun se treenailu ei enää ole pääasia, vaan päästään näkemään elämää ja persoonaa vähän monipuolisemmin.
 
Itse varmaan "alusta" saakka katsonut kaikki Vatasen videot, ennen yhdenkään salin perustamista eikä mielestäni videot ole huonontuneet, vaikka sisältö onkin muuttunut.

Sisällöltään hieman monipuolisempaa, muutakin kuin puntin kolistelua ja ruokien punnitsemista, jota on tullut katsottua niin monia tunteja tähän asti, että ei jaksa oikein itseä kiinnostaa.

Esim. Katsonkin yleensä Miken videoista pelkät höpinäkohdat ja vieraitten kuulumiset.

Toki ymmärrän itse ainakin jos omia palveluitaan mainostaa eikä se ole itseäni tähän asti haitannut.

Huomiona, että tiedän ainakin pari tuttua ketkä katselevat videoita ainakin satunnaisesti, vaikka eivät salitouhuissa olekaan mukana.
Yksi taitaa jopa seurata IG:ssä.
 
Heitetään nyt omakin lusikka soppaan pienellä kehulla. Totesin muistaakseni noin vuosi sitten ääneen, että Vatasen videot on kyllä mennyt huimasti aiempaa viihdyttävämpään suuntaan, syytä en osannut sen erityisemmin sanoa. Samaa mieltä edelleen, että eteenpäin mennään koko ajan, eikä missään nimessä ole mennyt sell-outiksi.

EDIT: Niin ja myös snäpin kontentti on omasta mielestäni viihdyttävintä seurattavistani, kun ei ole pelkästään kameralle puhumista. Sen pelkän puhumisen kun voi jättää niille tarkoitettuihin formaatteihin, kuten podcasteihin.
 
Vatasen videot ovat alusta asti olleet timanttia vaikka tyyli onkin matkan varrella muuttunut. Pelkkää positiivista sanottavaa täällä! Asenne on kohdillaan, tekee omalla tyylillä mitä haluaa ja antaa koirien haukkua. Tsemppiä jatkoon. 💪
 
"Mielipiteisiin on teillä kuitenkin oikeus mutta ne ei valitettavasti kuitenkaan vaikuta mihinkään."
Juuri näin. Kuten entinen opettajani tapasi sanoa: "Arvostan ja kunnioitan mielipiteitänne, mutta en ota niitä huomioon".
 
Mun mielestä videot ovat hyviä kaikin puolin. En tiedä muista on helvetin tylsää katsoa 20 min kun joku tekee aamupalaa tai vetää täyspitkän perustreenin. Niitä videoita riittää kyllä muutenkin. Jos pysytään pelkästään bodauksessa niin osa katsojista katoaa. Yllätyin vähän kuin huomasin että muija katsoo vatasen videoita vaikka vihaa punttitreeniä haha
 
Tänään oli hauska huomata yövuorossa, kun työkaveri katsoi vatasen videoita. Kyseinen herra siis +60v ilman minkäänlaista salitaustaa. Varmasti autot vetivät puoleensa ja tuskin eksyisi katsomaan, jos olisi perinteisiä bodausruokavideoita.

Eli hyviä videoita ja viihdyttää varmasti enemmän isoa massaa kun vanhat ruoka/treeni videot.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom