....
Minäkin olen kasvattanut omaa lihasmassaani useita kiloja alle kymmeneen minuuttiin juomalla vettä inbody mittausten välissä. Aikanaan testialtiin niiden laitteiden luotettavuutta ja eihän niillä ole mitään tekemistä oikean kehonkoostumuksen mittaamisen kasnsa. Mites sulla muuttui keho noin mittanauhalla mitattuna?
Mä mittasin vain vyötäröä viime dietillä, en muista tuloksia mutta jos katsot hc diet jakson 1 ja 5 niin tiedät sen jälkeen
Noista asiakkaista ja huijauksista ku aina näkys tulevan keskustelua ni kysyisin Vataselta tämmöstä.Tuleeks yhteydenottoja paljonkin semmosilta ihmisiltä jotka oikeasti luulee että heistä tule sun näkösiä vuodessa?Ja ku niille selittää tosiasiat ni heittääkö ne pyhkeen kehään vai alkavatko pakertaa töitä aidomman mielikuvan varassa?
Mulla on treenitaustaa 13 vuotta joten kenenkään ei tulisi olettaa että 13 vuoden tulokset voi saavuttaa vuodessa.
Moni kyselee miten nopeasti voi saavuttaa kehitystä niin vastaan aina että ”ota selvää”. Hyvät ohjeet ja kova työmoraali vie niin pitkälle kun se kullakin vie.
Tätyypä ostaa tuo. Voisin tehdä niin, että haen täydelliset terveydentilan selvitykset ja käyn ne yhdessä lääkärin kanssa läpi, ennen ja jälkeen ohjelman.
Hieman kyllä huolettaa tuo palautuminen, 12 reeniä viikossa 1500 kalorin vajeella. No, kai se on siitä pääkopasta kiinni ja hamekangasta ostamaan jos ei pää kestä. Perkele, vaikka tuntuisi matkan varrella miten pahalta tahansa niin minä teen niin kuin ohjelmassa sanotaan ja läpäisen tämän!
Toki voit solmuusi itsesi saada jos kovaa tekeminen ja säntillinen ruokavalio ei ole rutiiniasi. Mulle 5-6puntti/vk on ollut rutiini viimeiset 10vuotta, ainut muuttuja on cardio mutta sekin pk sykealeueella tekee vain ja ainoastaan hyvää ihmiselle. Nämä on edelleen minun suunnittelemia ja minun tekemiä ohjelmia, kerron omista kokemuksista enkä väitä että tämä on kaikille.
Hyvin se menee jos sulla on vaan kaikki tarvittavat eväät matkassa. Ne siis mistä ei puhuta. Natun (poislukien superlahjakkaat) ei kannata liikoja odotella tai itseään näillä hc-ohjelmilla riuduttaa. Mekin vedettiin pentuina vaikka mitä ohjelmia kunnes valkeni mikä juttu meiltä puuttui kokonaisuudesta. Sen jälkeen alkoi hommat toimia ja kaikki oli helppoa. Lääkkeet on se ratkaiseva osa, mutta toki kaiken muun täytyy olla kunnossa myös. Kokeiltu on vaikka mitä, mutta jos testot viitearvojen sisällä niin ei mihinkään vaikka mitä tekis tai söis!
Rasvan palaminen perustuu kalorivajeeseen, ei taikatemppuja. Kunnon ylläpitäminen on itsekurista kiinni.
PT aikoina kerkesin valmentaa yli tuhatta ihmistä henk.koht. Aika paljon jäi dataa siltä ajalta. Seassa oli niin natuja kuin vähemmän natuja.
Isoin ero esim diettien onnistumisessa ei ollut käytätkö vai etkö. Isoin tekijä oli sun työmoraali, sen jälkeen genetiikka, sun treenihistoria ja se miten sun kroppa vastaa tarkkoihin ohjeisiin, sitten ehkä doping.
Vaikka kaikki natut NIIIIIN paljon haluaisi uskoa että kaiken siistin takana on roina niin ei valitettavasti ole. Ne ketkä on ympäri vuoden kunnossa niiden työmoraali on kunnossa, se ei ole se taikapilleri.
Nyt puhuin sitten lähinnä rasvan palamisesta. Ymmärrämme kaikki ettei mr. olympia lavalle naturaalina mennä.
Loppuun vielä havainto..Cbb lavalla taidetaan nähdä enemmän perseitä säikeillä kuin bodauksessa. Käytetäänkö siellä siis enemmän aineita dietatessa