PTVGYM Jooel Vatanen

Tulokset saa hyvin pysymään jos jatkat säntillisestä ruokavaliota dietin jälkeen, sallii se kuitenkin useamman herkuttelun viikkoon jos muuten homma on paketissa.

Onko nämä dieettipuheet ihan verrattavissa keskenään esim. seuraavissa esimerkeissä?

a) henkilö joka treenaa ja diettaa täysin puhtaasti
b) henkilö joka treenaa ja diettaa, mutta mukana on myös muita rasvanpolttoa tehostavia ja lihasmassaa ylläpitäviä "ainesosia"

IMO. Mielestäni a esimerkki menettää dieetin aikana lihasmassaa paljon enemmän kuin b esimerkki, eikä se rasvakaan pala samaan malliin :ROFLMAO:
Toivottavasti kukaan ei ala omalla esimerkillään myymään tavallisille kuluttajille näitä dieettiohjelmia toimivina, mikäli mukana on jotain mitä ei kerrota.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko nämä dieettipuheet ihan verrattavissa keskenään esim. seuraavissa esimerkeissä?

b) henkilö joka treenaa ja diettaa, mutta mukana on myös muita rasvanpolttoa tehostavia ja lihasmassaa ylläpitäviä "ainesosia"

IMO. Mielestäni a esimerkki menettää dieetin aikana lihasmassaa paljon enemmän kuin b esimerkki, eikä se rasvakaan pala samaan malliin :ROFLMAO:
Toivottavasti kukaan ei ala omalla esimerkillään myymään tavallisille kuluttajille näitä dieettiohjelmia toimivina, mikäli mukana on jotain mitä ei kerrota.

Ruokavalio kaiken A ja O. Niin laihduttamisessa kuin lihaksen kasvatuksessa.

Kyllä minä olen kuullut, että on paljon aineita, joilla rasva palaa ja lihasmassa säästyy dieetin aikana.

No olet kuullut aivan oikein.
Itse edellisellä kerralla kun " poltin " rasvaa niin ostin paljon laadukkaita suomalaisia ruoka-aineita ja toimi oikein hyvin.
Esimerkkejä voin antaa tässä : jauheliha 10% (atria), peruna ( suomalainen tila kemiöstä ), kana ( kariniemi ).
Varmaan ymmärsit :)

Hohhoijakkaa... Ohjelmat ovat minun suunnittelemia, minun testaamia ja kerron omista kokemuksista. Nyt teen jotain väärin?

Hohhoijakkaa... Ohjelmat ovat minun suunnittelemia, minun testaamia ja kerron omista kokemuksista. Nyt teen jotain väärin?
Ehkä 2020 yritti viitata siihen, että ohjelmasta voi saada kuvan, että sillä on helppo tiputella kymppi pois neljässä viikossa. Ja ei, et ole sellaista väittänyt.

Pahoittelut. Viestini ei suoranaisesti liittynyt sinuun, tarkoitin yleisesti:unsure:

Viestini pointi oli se, että nykyään on paljon kauppiaita, jotka myy kuluttajille vaikka mitä: treeni, ravinto ja dieettiohjelmia.
Käyttävät myyntipuheissaan esimerkkinä omaa kokemustaan, mutta eivät kuitenkaan kerro kuluttajalle, että hänellä itsellään on käytössä vaikutuksia tehostavia ainesosia.
IMO. Mielestäni se on harhaanjohtavaa mainontaa. Yritin vain sanoa, että toivottavasti kukaan ei tee sitä.

Ei ole ainoa ketju missä tuota harrastelee kyseinen herra.

Aina löytyy ihmisiä joiden mielestä kaikki on trollausta. Ihan asiallista keskustelua tämä on.

Aika paljon tuntuu tykkääjiä ainakin löytyvän tälle "trollille"... :unsure:

Varmaan ovat "trollaushengessä" mukana?

(y)

Viimeksi muokattu:
Mä en oo myyjä, mutta treenaan vatasen valmis voima ohjelmalla tällä hetkellä ja omakohtanen kokemus on, että toimii niin kuin pitää.
Voimaton oon, mutta on ainoo ohjelma jolla oon päässyt eteenpäin ja kehitystä on tullut.
Tietenki myös ruokavalio on vataselta ja sekin on nettikaupasta ostettu. Voin siitä kertoo, että ei oo nälkä ja treenit maistuu.

Voin lämpimästi suositella kaikille.

Ja samalla tuette suomalaista yrittäjää, joka tuottaa hyvää materiaalia ja näkee asiakkaita kohtaan vaivaa.

Kiitän vatanen! Oot hieno mies!

Mä en oo myyjä, mutta treenaan vatasen valmis voima ohjelmalla tällä hetkellä ja omakohtanen kokemus on, että toimii niin kuin pitää.
Voimaton oon, mutta on ainoo ohjelma jolla oon päässyt eteenpäin ja kehitystä on tullut.
Tietenki myös ruokavalio on vataselta ja sekin on nettikaupasta ostettu. Voin siitä kertoo, että ei oo nälkä ja treenit maistuu.

Voin lämpimästi suositella kaikille.

Ja samalla tuette suomalaista yrittäjää, joka tuottaa hyvää materiaalia ja näkee asiakkaita kohtaan vaivaa.

Kiitän vatanen! Oot hieno mies!
Tämä hetke offi
Testo 500mg e5d
Bolde 625mg e5d
Oxy 50mg ed

Paino 109kg
Huono vaste tai huonot rojut, koska kropassa ei mitään lihaspainetta ja kondis löysä.

Prode 300g, hh, 500g, r 110g
Auttaako yllämainittu ravinto kehityksessä ?

Pahoittelut. Viestini ei suoranaisesti liittynyt sinuun, tarkoitin yleisesti:unsure:

Viestini pointi oli se, että nykyään on paljon kauppiaita, jotka myy kuluttajille vaikka mitä: treeni, ravinto ja dieettiohjelmia.
Käyttävät myyntipuheissaan esimerkkinä omaa kokemustaan, mutta eivät kuitenkaan kerro kuluttajalle, että hänellä itsellään on käytössä vaikutuksia tehostavia ainesosia.
IMO. Mielestäni se on harhaanjohtavaa mainontaa. Yritin vain sanoa, että toivottavasti kukaan ei tee sitä.
Mitä tulee tuohon ns " ihmisten huijaamiseen " niin eihän tässä tavallaan ketään huijata. Varmasti itsekkin laihtuisit tuolla vatasen ohjelmalla. Se on huijaamista jos autokauppias myy auton jota hän kehuu maasta taivaaseen kuin ei oo mitään vikaa ja vasta vaihdettu uusi kytkin kun todellisuudessa autolle ei olla tehty yhtikäs mitään.

Tämä.

Minun mielestäni asialla on myös mahdollinen kääntöpuoli ja se on se, että tavan kansalaista helposti motivoi juurikin tällaiset rajut muutokset, joita jotkut 'kauppiaat' ovat saavuttaneet. Motivaatio ja määrätietoisuus on kuitenkin ne tekijät, jotka vievät sen dieetin loppuun, ei lääkkeet. Lääkkeet eivät myöskään ole se tekijä, jotka tekevät tällaisista dieeteistä toimivia tai toimimattomia. Toki sillä oletuksella, että ne ovat asiansa tuntevan ammattilaisen suunnittelemia. Harjaantuneemman näkevät ihan kuvia katsomalla, ilman sen kummempaa paskapuhetta, että kenellä sitä rasvanpolttoa on avitettu lääkkeillä, kun taas iso osa tavan tallaajista ajattelee esim kilpakehonrakentajien olevan natikoita (iltalehden kommenttiosio, pakkotoisto ja ylilauta eivät edusta isoa osaa tavan tallaajista). Onko tämä nyt sitten väärin ja kenelle se edes kuuluu mitä kukanenkin dieetillään tekee? Parhaassa tapauksessa dieettiä noudattanut kuluttaja laihtuu ja motivoituu kohti terveempää elämäntapaa. Samalla ammattilainen saa leipää pöytään. Pahimmassa tapauksessa kuluttaja syö terveellisesti ja treenaa kovaa, mutta syystä tai toisesta lipsuu takaisin vanhaan dieetin loputtua. Vai? Maailma on toki täynnä kusipäitä, jotka haluavat rahat pois, mutta minusta se on jo ihan oma aiheensa.

Väitän että suurin osa mulle palautteen antajista on saanut samaa tai isompaa tulosta aikaiseksi kuin minä omalla hc dietilläni. Mä pudotin 1kk aikana 8% mun elopainoa. Tämä sama %määrä perus 80kg salikundille on 6,4kg.

Onko esim tämä 6,4kg pudottaminen kuukauteen teidän mielestä epärealistista kun sun ravinnosta leikataan n.40% pois, teet joka viikko 6 punttitreeniä ja 6 cardiota.

Mun mielestä se on jopa aika maltillinen tulos..

Pari viikkoa vatasen get huge 2 takana ja täytyy toistaiseksi ainakin kehua. Melko hc treeniohjelma mutta hyvin jaksanut reenailla reenit loppuun kun on ruokavaliotkin kunnossa reenejä varten. Täytyy tulla kokemuksia kertomaan myöhemmin, että miten on potkinut. Kova on luotto ainakin moiseen systeemiin. Ihan fiksulta vaikuttaa kaikki treenien ja erikoistekniikoiden ns. syklittelyt tossa joten miksipä ei voisi täysin natikkakin saada hyvää kehitystä aikaan. Ei jaksa enään kuunnella väitteitä, etteikö joku tietty ohjelma toimisi tietyllä ihmistyypillä. Parempi kokeilla itse ja tehdä siitä sitten omat johtopäätökset. :) Saattaa jopa olla, että kehittyykin edes jonkinverran kun lakkaa miettimästä, että toimiiko joku vai ei. Senkun tekee vaan :puntti:

Väitän että suurin osa mulle palautteen antajista on saanut samaa tai isompaa tulosta aikaiseksi kuin minä omalla hc dietilläni. Mä pudotin 1kk aikana 8% mun elopainoa. Tämä sama %määrä perus 80kg salikundille on 6,4kg.

Onko esim tämä 6,4kg pudottaminen kuukauteen teidän mielestä epärealistista kun sun ravinnosta leikataan n.40% pois, teet joka viikko 6 punttitreeniä ja 6 cardiota.

Mun mielestä se on jopa aika maltillinen tulos..

Laskitko paljonko sun kehonkoostumus muuttui tuossa?

Laskitko paljonko sun kehonkoostumus muuttui tuossa?
Mä katson kehonkoostumuksen aina puntarilla, peilillä ja mittanauhalla. Eli mitään rasva% ja lihasmäärä lukemia en ota koska en luota mihinkään laitteeseen. Pihdeillä saa osviittaa rasva% mutta ei se kerro esim lihaksista mitään.

Inbodya joskus nuorempana pidin ok mittarina mutta sen jälkeen kun se laite antoi minulle ja Artturi Kalliolle saman lihas kg määrän niin...

Mä katson kehonkoostumuksen aina puntarilla, peilillä ja mittanauhalla. Eli mitään rasva% ja lihasmäärä lukemia en ota koska en luota mihinkään laitteeseen. Pihdeillä saa osviittaa rasva% mutta ei se kerro esim lihaksista mitään.

Inbodya joskus nuorempana pidin ok mittarina mutta sen jälkeen kun se laite antoi minulle ja Artturi Kalliolle saman lihas kg määrän niin...

Minäkin olen kasvattanut omaa lihasmassaani useita kiloja alle kymmeneen minuuttiin juomalla vettä inbody mittausten välissä. Aikanaan testialtiin niiden laitteiden luotettavuutta ja eihän niillä ole mitään tekemistä oikean kehonkoostumuksen mittaamisen kasnsa. Mites sulla muuttui keho noin mittanauhalla mitattuna?

Suositut

Back
Ylös Bottom