pitikin alkaa kommentoimaan vatasen lamboa iski hirveä ajokuume päälle.m3 ulos tallista TÄNÄÄN.katto auki ei kehtaa kyllä vielä.mike vaihtanut audiin jo kesät alle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maanantaina menee alle vasta.mike vaihtanut audiin jo kesät alle
Kasko ja liikennevakuutus, kuten tuossa kirjoitin niin liikennevakuutuksen osuus on pari sataa. Toi keskittäminen on tänä päivänä ihan vitsi, teen jokusen kymmenen autovakuutusta kuukaudessa ja jengi ei vertaile yhtään "kun mulla on kaikki siellä". Noi keskittämisalennukset on useimmiten kymppejä, mut hiton hieno markkinointikikka.
Vertailuna Ferrari "keskittämisalennuksilla" 6000€/vuosi OP:ssa versus Fennian 1600€/vuosi.
Onhan se helpompaa kun vakuutuskirjat ja laskut on saman firman alla, mutta näin persaukisena on pakko juosta yksittäisten tarjousten perässä.
juurikin näin.itekkin perheellinen kun ei enään kovin nuori ole 47v .sinkkuna varmaan eri asia jos nyt ei mukuloita taloja ole eikä muuhun tarvii laittaa masseja kun autoon niin kilpailuttaa niitä.v98 toin bosnia herzegovinasta sfor-joukoista suomeen e36 bmw 328 niin kovat oli erot silloin eri vakuutusyhtiöissäViimeksi saatiin op:ta kilpailukykyinen vakuutushinta meidän autoille, ja kun lainat ja vakuutukset saman katon alta niin se vaikutti muihinkin vakuutuksiin, just sitä keskittämisedut ja omistajajäsenyys kikkailua. En muista enää summia, mutta sen verran vaikutti että turha lähteä ainakaan muutamien satasien takia vaihtamaan ajoneuvon vakuutuksia. Sekin auttaa kummasti kun on yhteydessä nykyiseen paikkaan ja kysyy siltä omalta vakuutusyhtiöltä tarjousta ennen kuin läksii, siis jos ollut vakuutus jo pidempään ja pikkuhiljaa hintaa hilattu ylöspäin. Ne kuitenkin soittelee perään tarjousten kanssa
Busaan ei kasko ole kallis, vaan liikennevakuutus.
Mitä nopeuteen tulee, niin paikalta kiidyttäessä kun Lambolla on 200km/h vauhtia, niin Busalla on jo reilusti yli 250km/h. Busan huippunopeus on rajoitettu 298km/h.
En tiedä mitä maksaa nykyään, mutta silloin joskus kasko oli helvetin kallis pari vuotta vanhaan pyörään. Hajanbuuska(gen1) ei vakiona ja tieliikenne kelpoisena kulje todellista nopeutta 298km/h vaikka ei olisi mitään rajoituksia.
Lähinnä viittasin tuohon "rajoitettu 298" niinku se bussi paljoa sen lujempaa kulkisi muutenkaan. Mitä tuli seurattua niin tuntui 290km/h olevan tiukassa vakiokuosissa. Parempi putkisto, dynometrissä kaivaa ecusta viimeisetkin reservit käyttöön (~+15hp) yms. pikku kikkaa kuten peilit pois, vilkut pois, takaloksu/rekkarikilpiteline veks, pieni ja huomaamaton kuski niin 300 menee rikki mutta ei kärsi olla vastatuulta. Toisaalta paljonko sillä on merkitystä mitä mikäkin kulkee (paitsi esson baarin pöydässä ja netissä) ellei harrasta näitä lentokentillä järjestettäviä nopeusmittaustapahtumia.
On kyllä niin pervoja hintoja perus pulliaiselle. Paljon vatanen lyhennät kuussa lamboa?Vatasella on hieno Lambo, eikä käy kateeksi, niinku ei käy mikään muukaan kateeksi.
Katsokaapa tuota reilut 600 tuhatta kalliimpaa lamboa, se on suorastaan mahtava.
Vaihtoauto jota etsit löytyy täältä - Vaihtoautohaku | Autotalli.com
Autotalli.comissa on 50681 vaihtoautoa autoliikkeiltä ja yksityisiltä myyjiltä. Löydä tarpeisiisi sopiva auto monipuolisilla hakuehdoilla. Hae ja vertaile!www.autotalli.com
Jos nopean laskutoimituksen haluaa tehdä niin 175 000€ maksetaan viiteen vuoteen pois ja siihen korot kylkeen. Onhan se paljon mutta se on auto josta mä tykkään ja saan kiksit . Auto on yli kymmenen vuotta vanha joten hinta on tullut ryminällä alas, enää se ei paljoa tipu jos auto pidetään vaan kunnossa.On kyllä niin pervoja hintoja perus pulliaiselle. Paljon vatanen lyhennät kuussa lamboa?
Joo jokanen pelaa just niillä pelimerkeillä mitkä on mutta höpinät siitä että tolla bisneksellä ei rikastu voi unohtaa ku lyhentää harrasteautoo enemmän ku keskiverto suomalainen tienaa kuussa mut ei mitään hyvä boogieJos nopean laskutoimituksen haluaa tehdä niin 175 000€ maksetaan viiteen vuoteen pois ja siihen korot kylkeen. Onhan se paljon mutta se on auto josta mä tykkään ja saan kiksit . Auto on yli kymmenen vuotta vanha joten hinta on tullut ryminällä alas, enää se ei paljoa tipu jos auto pidetään vaan kunnossa.
Ja siihen vielä talon ja muiden autojen lyhennyksetJoo jokanen pelaa just niillä pelimerkeillä mitkä on mutta höpinät siitä että tolla bisneksellä ei rikastu voi unohtaa ku lyhentää harrasteautoo enemmän ku keskiverto suomalainen tienaa kuussa mut ei mitään hyvä boogie
Sehän on tohon verrattuna ei mopo, mutta hitaampi. Sitten toki kaikki muut muuttujat. Auto kun ei ole vain yhtäsuuri kuin nopeus.tuntuuko r8 nykyiseen verrattuna ihan mopolta?
Itse ajoin 2009 mallisella gen 2 hayabusalla Joensuussa 2011 lentokenttäpäivillä (busanistien) 315 kmh tutkaan ja mukava ollut gps näytti saman.Kyse siis seisovasta mailista 1.6 km matkalla mitataan nopeus.Kokoputkisto säädettynä Vittaniemellä ecueditorilla sekä rajoittimet pois. 55 profiilin takarengas (vaikuttaa ehkä yhen piikin) ja peilit pois. Ei muuta. Tietty hyvä ajoasento noissa merkkaa todella paljon. Madallettuna putkivirillä pääsee 200 mph(321 kmh) kerhoon hyvänä päivänä.Kyllä se varmaan 300 paikkeille kulkee. ZX12R meni 1,3km 297kmh ja 1,6km 304kmh ja ei taida gen1 hayabusaa ripeämpi olla. Huippua ei tuolla matkalla 120kg kuormalla saavuta. Katuvermeissä ja tehoa reilu +5hp vakioon nähden (joka ei montaa kmh nopeutta nosta). Nopeudenrajoitin oli poistettu. Gen 2 Hayabusa 315kmh rajoitin poistettuna välityksien puolesta. Ja matkaa tuohon ei kauheasti tarvi. Putkiviritteisenä ja madallettuna on Suomessa naiskuski päässyt yli 325kmh maililla. Tämä nyt ei aiheeseen liittynyt, muuten kuin että varmaankin 300 aika herkästi tuollakin pääsee jopa vakiona, jos matkaa riittävästi ja kuski osaa ajaa aerodynaamisesti. Tuommonen Gallardo ei pärjää alkuunkaan em. pyörille (esim rajoittamaton mutta vakio gen2 Hayabusa) 0-250 eikä 0-300 kiihtyvyydessä, mutta huippunopeudessa kyllä. Nopeahko pyörä lienee yleisempi osaamattomissa käsissä, jonka vuoksi kaskot on kalliita niihin suhteessa. Superautoillakin varmasti sattuis enemmän onnettomuuksia, jos ne olisi suurimman osan saatavissa taloudellisesti/ jonnet ajelisi niillä pitkin kyliä.
Itse ajoin 2009 mallisella gen 2 hayabusalla Joensuussa 2011 lentokenttäpäivillä (busanistien) 315 kmh tutkaan ja mukava ollut gps näytti saman.Kyse siis seisovasta mailista 1.6 km matkalla mitataan nopeus.Kokoputkisto säädettynä Vittaniemellä ecueditorilla sekä rajoittimet pois. 55 profiilin takarengas (vaikuttaa ehkä yhen piikin) ja peilit pois. Ei muuta. Tietty hyvä ajoasento noissa merkkaa todella paljon. Madallettuna putkivirillä pääsee 200 mph(321 kmh) kerhoon hyvänä päivänä.
joo sehän onkin näköjään kun speksejä katoin niin tuo r8 myös aika hurja peli..Sehän on tohon verrattuna ei mopo, mutta hitaampi. Sitten toki kaikki muut muuttujat. Auto kun ei ole vain yhtäsuuri kuin nopeus.