Mä jonkunverran kirjottelin tosta lähi 247:n menosta tännekkin ja se meno siellä oli kaikinpuolin ihan perseestä. Toi on helvetin pieni ja kun siellä oli enemmän kun 5 ihmistä niin siel oli jo "ruuhka". Sen lisäks jäin kerta toisensa jälkeen siihen tuulikaappiin sen sormenjälkitunnistimen takia, joka ei ikinä toiminu. Eli jäin "jokusen" kerran ulkopuolelle kun ei vaan vittu päässy sisälle. Laitteita ja vapaita painoja helvetin vähän ja suurimmaksi osaksi pelkkiä aerobisia vehkeitä. Ne ei kauheesti lohduttanu kun joutu kainalosauvojen kanssa siellä hyppimään. Ja apuakaan siellä oli aivan turha keneltäkään pyytää jos vaikka kaaduin. Eli yritä siinä nyt hakea sitä motivaatiota. Vaihdoin heti PTV:lle kun se tohon Pitskuun aukes. Enkä vois olla tyytyväisempi. Ja sanon vielä toistamiseen, meitä on edelleenki moneen junaan.
Hyvin kuvailtu. Ymmärrän kyllä yskän. Vaikka uudemmat 24/7 ovatkin vähän laadukkaampia kuin vanhat, niin tietyt rajoitteet ovat kyllä olemassa. Eivätkä oikein myöskään sovi vahvojen kundien tarpeisiin. Mutta esim. Nautiluksen tuliterät jalanojentaja ja hackki ovat parhaat mitä olen tähän saakka käyttänyt. Ns. kovaa treenaavia harvoin näkee, koska suuri osa näyttää olevan täysiverisiä aloittelijoita, jotka eivät aina edes tiedä mitä tekevät. Ovat tosin omalla tavallaan myös vähemmän tiellä kuin kovaa treenaavat, mikä onkin vain hyvä. Treenipuitteiden osalta 24/7 ei tietenkään vedä millään tavoin vertoja PTV:lle, mutta tietyin varauksin 24/7 täyttää tällä hetkellä omat tarpeeni. Jokaisella toki omat kriteerit. Mulla se, että salit ovat melko lähellä ja pystyn tekemään kaiken sen minkä tahdon. Jos PTV olisi yhtä lähellä kuin nykyiset käytössä olevat 3 salia, niin saattaisin ehkä itsekin mennä sinne.