PTVGYM Jooel Vatanen

Joo ei se ole Citizen Erased suinkaan sattuma, että valitsit esimerkiksi juuri Kaalimadon, etkä jotain muuta seksikauppaa. Se on mainostuksen takia alan tunnetuin liike Suomessa ja ne jotka sen alan tuotteita haluavat, etsivät niitä ensimmäiseksi juuri Kaalimadosta, eivätkä jostain muusta seksikaupasta. Eivät ne mainostaisi, jos se ei toisi rahoja takaisin moninkertaisina. Tähän ei vaikuta se, oletko sinä ostanut heiltä jotain vai et - riittää kun tarpeeksi moni ostaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hurjiksi kyllä on menneet Vatasen kyykyn sarjapainot. Kauhistuttaa kyllä katsoa kun moisten rautojen alle hyppää ja täytyy kyllä toivoa ettei vain paikat hajoaisi. Todella kova kehitystahti kyllä kun viimeviikolla 360kg oli melko grinderi ja tänään 370 todella kevyesti. :D

Lue tarkasti. Katsoja ei maksa senttiäkään videon katsomisesta. Minä en maksa tv:tä katsoessa, en maksa youtubea katsoessa ja en myöskään valita sanallakaan mainoksista koska ei minulla ole oikeutta siihen.

En valita vaikka tietäisin että lempi tubettajalla olisi 3 ferraria kartanon pihassa, videot täynnä tuotesijoittelua ja välissä kolmannen osapuolen videoita koska edelleen minä en maksa senttiäkään hänen tuottamastaan sisällöstö.

Ei ole väliä hyötyykö videon tuottaja tuotesijoittelulla, mainoksilla tai pullojen keräämisellä. Ihan kun sillä olisi mitään merkitystä mistä tulot tulee. Tuotettu materiaali on silti katsojalle täysin ilmaista.

Mä en ole väittänyt että hyvää hyvyyttäni mitään tekisin, mun pointti on aina ollut että se katsoja kuka ei maksa mitään videosta niin sillä ei ole mitään sananvaltaa jos videolla mainostetaan.

Minun mielestäni päivittäin katsomani 30-60min youtubea on kohtuullista korvata vaikka 1min mainoksia katsomalla. Sen verran talous kestää, ei mene päivä edes pilalle.
Lue tarkasti. Mä en ottanut sanallakaan kantaa sisällöntuotossa oleviin mainoksiin. Enkä tule ottamaan. Olen yrittäjänä ja joudun käyttämään aktiivisesti markkinointia ja sen hallintaa työssäni.
Tottakai se on ilmaista. Mutta jos sitä käyttää argumenttina, tulee siitä helposti sellainen fiilis että tuottaja yrittää sanoa että ”en mä tästä mitään hyödy, saatte ilmaiseksi katsoa näitä” jne.
sisällöntuotto perustuu ja täytyykin perustua ilmaiseen katseluun. Ei se muuten tavoita sillä tavoiteltua tulosta.
Mainokset on aika perseestä lähes kaikkien mielestä, mutta kyllä se pitää myös hyväksyä että niitä nyt tulee.

Lue tarkasti. Mä en ottanut sanallakaan kantaa sisällöntuotossa oleviin mainoksiin. Enkä tule ottamaan. Olen yrittäjänä ja joudun käyttämään aktiivisesti markkinointia ja sen hallintaa työssäni.
Tottakai se on ilmaista. Mutta jos sitä käyttää argumenttina, tulee siitä helposti sellainen fiilis että tuottaja yrittää sanoa että ”en mä tästä mitään hyödy, saatte ilmaiseksi katsoa näitä” jne.
sisällöntuotto perustuu ja täytyykin perustua ilmaiseen katseluun. Ei se muuten tavoita sillä tavoiteltua tulosta.
Mainokset on aika perseestä lähes kaikkien mielestä, mutta kyllä se pitää myös hyväksyä että niitä nyt tulee.
Ja sillehhän minä en mahda mitään jos joku saa ”fiiliksiä” :) Kaiken voi tulkita väärin jos haluaa, se lienee kuitenkin sen tulkitsijan oma ongelma.

Olen sitä mieltä että on ihan turhaa itkeä yt mainoksista. Yleensä voi klikata pois 5 s jälkeen. Kahdessa tapauksessa mainokset ärsyttävät:

1. Kun ostat lehden ja 30% on mainoksia
2. Elokuvateatterissa ennen leffaa

Youtube ei onneksi maksa mitään

Olen sitä mieltä että on ihan turhaa itkeä yt mainoksista. Yleensä voi klikata pois 5 s jälkeen. Kahdessa tapauksessa mainokset ärsyttävät:

1. Kun ostat lehden ja 30% on mainoksia
2. Elokuvateatterissa ennen leffaa

Youtube ei onneksi maksa mitään
Onneks asuu pienellä paikkakunnalla niin elokuvissa tulee pelkkiä trailereita ennen leffaa. Jos käy taas toisessa kaupungissa vaikka finnkinossa niin liput on 2-4€ kalliimmat ja siellä tulee joka kerta 10 minuuttia mainoksia. Eli sanokaamme finnkinolle kiitos mutta ei kiitos.

Jos firmat ei mainostais eikä leffoissa olis trailereita millä sitä tietäs uusista tuotteista tai tarjouksista mitään?Koska ihmiset ei halua maksaa mistään mitään ni ekaks ne seisois Prisman lehtihyllyllä selailemassa sen alan lehtiä josta ovat kiinnostuneet lopulta myymälävaksi joutus heitä poistamaan jolleivat suostu lehteä ostamaan.Mä olen muuten nähny ku tyyppi ihan pokkana valokuvasi Tekniikan Maailman sivuja kaupassa.

Lopulta nä tyypit istuis kirjastossa jonottamassa lehtien lukuoikeutta,sit joku sanois eiks olis kiva jos firmat tekis jotain tiedotteita ku niillä on uus tuote tai jotain tarjouksia?Siihen sit joku ikivanha eläkeläinen sanos että mun nuoruudessa oli semmosia mainoksia mut sit ne poistettiin ku puhdasmieliset pääs valtaan.

Ei sinne tartte mennä heti, 10min myöhässä säästyy siltä istumiselta.
Tossa tulee se ongelma täällä päin että jos elokuvan alkamisajaksi on laitettu 17:00 , niin et pääse enää sisään jos meet sen jälkeen vaikka olis lippu ostettu. Ja ne mainokset siis alkaa pyöriä sitten ku ovet menee kii eli ne on vähän niiku pakko kattoa. Varmast joissain teattereissa toimitaan eri tavalla et sinne sit pääsee myöhemminki sisään.
Oon ihan fine elokuva trailereiden kanssa, mut kaikki muu mainos mitä joissain teattereissa tulee on ärsyttävää. Voisin maksaa enemmän lipusta että niitä ei tulisi.
Aatelkaa jos Netflixissä laitat vaikka lempisarjan pyörii ja sieltä alkais puskee mainosta kesken katselun ? Onneks ne ei oo tähän ryhtyny.

Nojoo ei maailma kaadu niihin mainoksiin mutta en muista minkä lehden ostin niin vittu 30% oli mainoksia. Ymmärrän pointin että niiden on pakko myydä mainostilaa mutta kuluttajana vituttaa koska liikaa on liikaa

Onneks asuu pienellä paikkakunnalla niin elokuvissa tulee pelkkiä trailereita ennen leffaa. Jos käy taas toisessa kaupungissa vaikka finnkinossa niin liput on 2-4€ kalliimmat ja siellä tulee joka kerta 10 minuuttia mainoksia. Eli sanokaamme finnkinolle kiitos mutta ei kiitos.

Näyttää olevan muillakin, ainakin täällä Bio Rexissä on se 10 min mainoksia.😡

Hyvä toi uus video kun alkaa 180kg lämmittelykyykyllä, se itessään helvetin kova paino. Siihen viel sit tuplat lisää.
Hyvä toi yks kaveri kuka lie ni järkyttävän paksut jalat, mutantin näkönen.
Oiskohan vielä vatastakin vahvempi, vahvan näkönen kaveri.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom