PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vatasella on varmaan siihen väitteeseen jotain sanottavaa että salibisneksellä ei vois tehdä rahaa.
Toimeen tulee mutta tuskin rikastumaan pääsee, mutta se ei koskaan mikään tavoite ole ollutkaan. Tai no.. Kyllä kaikki rahat on tervetulleita mutta mun goal on ollut aina että saan tehdä mistä tykkään, tulen sillä toimeen ja ettei tarttee stressata arkisista talouteen liittyvistä asioista. Bisnesmiehet on sitten erikseen.

Sehän se unelma on jos työelämässä pääsee semmoiseen tilanteeseen, että esim harrastuksesta tulee sitten työ. Se on melkoinen siunaus ja siinä pitäis muistaa aina laskea tuloksi myös se pääoma mitä saa itselleen henkisellä tasolla. Ottaisko sitä isommat kuukausitulot puhtaasti rahana tehden jotain vastemielistä hommaa, ei ikinä.

Toimeen tulee mutta tuskin rikastumaan pääsee, mutta se ei koskaan mikään tavoite ole ollutkaan. Tai no.. Kyllä kaikki rahat on tervetulleita mutta mun goal on ollut aina että saan tehdä mistä tykkään, tulen sillä toimeen ja ettei tarttee stressata arkisista talouteen liittyvistä asioista. Bisnesmiehet on sitten erikseen.
Mikä se rikastumisen raja on? Jos on iso kämppä, urheiluauto eikä tosiaan tartte stressata talousasioita niin kyllä silloin mun mielestä aika hyvin menee. Olkoonkin kämppä ja auto lainalla.
Äläkä vitun perisuomalainen yhtään vähättele ittees:mad:

Mikä se rikastumisen raja on? Jos on iso kämppä, urheiluauto eikä tosiaan tartte stressata talousasioita niin kyllä silloin mun mielestä aika hyvin menee. Olkoonkin kämppä ja auto lainalla.

Sitte ku voi ostella mitä haluaa ilman että ottaa velaks/rahotuksella.

Hyvin menee, sitä en kiellä. Mutta rikas en ole, ihan sellanen perus hyvin toimeentuleva. Ei sitä paljoa tarttee tienata että itsestään huolehtii ja jää vähän extraa, ei tarttee muista huolehtia kuin esim perheelliset jne. Ei se raha vaan se elämänlaatu ja työ on isossa roolissa siinä, se asia mulla on kunnossa. Päivät on kivoja kun työskentelee harrastuksen parissa ja saa itse päättää tahdin.

No tuossa Vatskun viestissä ei kyllä sitä perisuomalaista ittensä vähättelyä ollu, varsinkaan tuommoisen punanaamahymiön vertaa.

Sehän se unelma on jos työelämässä pääsee semmoiseen tilanteeseen, että esim harrastuksesta tulee sitten työ. Se on melkoinen siunaus ja siinä pitäis muistaa aina laskea tuloksi myös se pääoma mitä saa itselleen henkisellä tasolla. Ottaisko sitä isommat kuukausitulot puhtaasti rahana tehden jotain vastemielistä hommaa, ei ikinä.

Minä työllistyin harrastuksen myötä, ja nyt vihaan koko alaa yli kaiken. En tosin ole yrittäjänä, joten ehkä se ongelma piilee siinä.

On kyllä voimaa tullut perkeleesti!

Millainen strategia sulla on muuten Vatanen tuon syvyyden kanssa? Nyt on lyöty lisää rautaa aina vaikka on vähän pintaan näyttänyt jäävän.
Aiotko erikseen treenata syvempiä ennen kisoja, vai uskotko että kisoissa saa puuttuvan pari senttiä samoilla raudoilla? Vai meneekö nuo jopa läpi ko. liitossa?

Onko paikat prakannut nyt kun on isoja rautoja otettu useaan otteeseen rättien kanssa, eikö sulla edellisessä Project Powerissa (hyviä videoita!) polvet ottanut osumaa tjsp?

Onko muuten ihan kyykky- puku käytössä näissä jooelin isommissa kyykky nostoissa? Ei oikein silmä meinaa erottaa onko perus trikoot vai kyykky puku.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom