Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja osaa vielä kirjoittaa sinua paremmalla kieliopilla!Miten jollai voi olla noin paljon rahaa kuin Vatasel? Siisti auto iso talo merkki laukkuja jne
Olen miettinyt ihan samaa, en ole vielä keksinyt miten se voi olla mahdollista.Miten jollai voi olla noin paljon rahaa kuin Vatasel? Siisti auto iso talo merkki laukkuja jne
Miten jollai voi olla noin paljon rahaa kuin Vatasel? Siisti auto iso talo merkki laukkuja jne
Mä oon taas aivan äimänä miten ihmeessä asunto melkein maksettu ja autokin on hieno. Ei hajuakaan miten onnistui.Olen miettinyt ihan samaa, en ole vielä keksinyt miten se voi olla mahdollista.
Toimeen tulee mutta tuskin rikastumaan pääsee, mutta se ei koskaan mikään tavoite ole ollutkaan. Tai no.. Kyllä kaikki rahat on tervetulleita mutta mun goal on ollut aina että saan tehdä mistä tykkään, tulen sillä toimeen ja ettei tarttee stressata arkisista talouteen liittyvistä asioista. Bisnesmiehet on sitten erikseen.Vatasella on varmaan siihen väitteeseen jotain sanottavaa että salibisneksellä ei vois tehdä rahaa.
Mikä se rikastumisen raja on? Jos on iso kämppä, urheiluauto eikä tosiaan tartte stressata talousasioita niin kyllä silloin mun mielestä aika hyvin menee. Olkoonkin kämppä ja auto lainalla.Toimeen tulee mutta tuskin rikastumaan pääsee, mutta se ei koskaan mikään tavoite ole ollutkaan. Tai no.. Kyllä kaikki rahat on tervetulleita mutta mun goal on ollut aina että saan tehdä mistä tykkään, tulen sillä toimeen ja ettei tarttee stressata arkisista talouteen liittyvistä asioista. Bisnesmiehet on sitten erikseen.
Mikä se rikastumisen raja on? Jos on iso kämppä, urheiluauto eikä tosiaan tartte stressata talousasioita niin kyllä silloin mun mielestä aika hyvin menee. Olkoonkin kämppä ja auto lainalla.
Äläkä vitun perisuomalainen yhtään vähättele ittees
Hyvin menee, sitä en kiellä. Mutta rikas en ole, ihan sellanen perus hyvin toimeentuleva. Ei sitä paljoa tarttee tienata että itsestään huolehtii ja jää vähän extraa, ei tarttee muista huolehtia kuin esim perheelliset jne. Ei se raha vaan se elämänlaatu ja työ on isossa roolissa siinä, se asia mulla on kunnossa. Päivät on kivoja kun työskentelee harrastuksen parissa ja saa itse päättää tahdin.Mikä se rikastumisen raja on? Jos on iso kämppä, urheiluauto eikä tosiaan tartte stressata talousasioita niin kyllä silloin mun mielestä aika hyvin menee. Olkoonkin kämppä ja auto lainalla.
No tuossa Vatskun viestissä ei kyllä sitä perisuomalaista ittensä vähättelyä ollu, varsinkaan tuommoisen punanaamahymiön vertaa.Mikä se rikastumisen raja on? Jos on iso kämppä, urheiluauto eikä tosiaan tartte stressata talousasioita niin kyllä silloin mun mielestä aika hyvin menee. Olkoonkin kämppä ja auto lainalla.
Sehän se unelma on jos työelämässä pääsee semmoiseen tilanteeseen, että esim harrastuksesta tulee sitten työ. Se on melkoinen siunaus ja siinä pitäis muistaa aina laskea tuloksi myös se pääoma mitä saa itselleen henkisellä tasolla. Ottaisko sitä isommat kuukausitulot puhtaasti rahana tehden jotain vastemielistä hommaa, ei ikinä.
Mikä ala?Minä työllistyin harrastuksen myötä, ja nyt vihaan koko alaa yli kaiken. En tosin ole yrittäjänä, joten ehkä se ongelma piilee siinä.
No voi vittu ota sinäkin nyt tosissasNo tuossa Vatskun viestissä ei kyllä sitä perisuomalaista ittensä vähättelyä ollu, varsinkaan tuommoisen punanaamahymiön vertaa.
NormitrikootOnko muuten ihan kyykky- puku käytössä näissä jooelin isommissa kyykky nostoissa? Ei oikein silmä meinaa erottaa onko perus trikoot vai kyykky puku.