Mun mielestä on ihan ok tubessa että kesken videon tulee mainoksia, tulee niitä telkkaristakin ja ehkä itse sisällöntuottajana ymmärrän asian vielä normi katselijaa paremmin että niillä on myös tarkoitus. Mun tulot tuben kautta on niin pienet että en ehkä omalla kohdalla näe tarvetta lisätä mainoksia, eri asia jos voisin tuplata tonnin kahteen tonniin / kk niin siinä olisi jo tarpeeksi motivaatiota vähän ”pilata” videoita. Mieluummin sen 5sek kesken videon mainitsen vaikka omasta verkkokaupasta ja sitä kautta tulot on varmasti paremmat kuin kolmannen osapuolen mainoksen näyttämällä.
Välillä ällistyttää ihmisten suhtautuminen mainoksiin jos kyseessä on ilmainen tuote/sovellus/viihdesisältö. Uskooko joku maailman toimivan kivoilla ajatuksilla ja olan taputuksilla. Kohtuus toki kaikessa mutta jos puhutaan perus mainostamisesta. Omasta mielestä se on itsestäänselvyys jos saan jotain ilmaiseksi, ei oo paha hinta, eihän?
Mä voisin tehdä maksullisen tubekanavan ja Mike voisi tehdä maksullisen pakkotoiston ilman mainoksia, mutta saatais olla meidän kanavilla ihan kahdestaan sen jälkeen.
Nyt en siis valittanut kenellekkään täällä, vaan siis pohdintaa mitän höpsöjä jotkut ihmiset on. Oma napa nähdään hyvin mutta siihen se sitten jääkin.