PTVGYM Jooel Vatanen

Mieletöntä, jo 3 salia, mahtavaa jooel ! Erittäin ihailtavaa nähdä kun nuori mies etenee kohti unelmia, se jos mikä on motivoivaa katseltavaa :)
Kiitos! :)

Tuota project poweria on ollut tosi mukava seurata (y)
Mukava kuulla, vaikka toki konsepti on aika kuivan rapsakka mutta yritän maustaa sitä parhaimpani mukaan!
Olisi ja olisi, sehän menee 💪💪💪 Kovat raudat ja kova ukko!
Joo kyllä se sieltä otetaan, ei mikään homma! :D

Vatasen videoita on kyllä mukava seurata. Jatka samaa rataa, ja tsemppiä viimeisimpään project poweriin!
Kiitti! :)

tos selkä pysy todella hienosti....miten oot siihen saanut sellaista tulosta/kehitystä?

Kyykyn kaikki vaiheet kehittyy kaikista parhaiten kyykkäämällä. Toki mulla on aina ollut vahva keskivartalo, se ei ole tarvinnut erikoishuomiota koskaan. Kyykky ei kaadu koskaan mulla eteen, jalat voi pettää mutta keskivartalo ei.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä noi on melkeen niitä mielenkiintoisimpia. Kerrotaan kuivan rapsakasti mitä, miten ja miksi treenataan. Siihen sivuun vielä jotain my day -tyyppistä sisältöä. Toimii.

Vatasen videot on kyllä omasta mielestä parhaita, voi myös katsoa vaikkei saliharrastusta oliskaan. Juurikin siksi kun on paljon muutakin kuin treenien kuvaamista.
Ja tilaajamäärä sekä videoiden katselukerrat omaa luokkaansa. Pari mainosta videoihin niin eikös tuosta rahaakin irtois jokunen kolikko?

Videothan ovat kokonaan alusta loppuun mainoksia. Nimittäin PTV-Gymin mainoksia. Ja lienee muutama kolikko jo irronnut sitä kautta. Tätä sanotaan sisältömarkkinoinniksi.

Parhaiten se homma toimii nimenomaan saliketjun kanssa. Jos on vain yksi sali Porvoossa, niin en minä voi Oulussa ryhtyä sen asiakkaaksi, vaikka katsoisin miten paljon videoita ja pitäisin niistä. Mutta jos se sali on myös Oulussa, voisin kyllä harkita asiaa.

Videothan ovat kokonaan alusta loppuun mainoksia. Nimittäin PTV-Gymin mainoksia. Ja lienee muutama kolikko jo irronnut sitä kautta. Tätä sanotaan sisältömarkkinoinniksi.

Parhaiten se homma toimii nimenomaan saliketjun kanssa. Jos on vain yksi sali Porvoossa, niin en minä voi Oulussa ryhtyä sen asiakkaaksi, vaikka katsoisin miten paljon videoita ja pitäisin niistä. Mutta jos se sali on myös Oulussa, voisin kyllä harkita asiaa.
Wat? Tarkoitin kyllä niitä youtuben mainoksia. Ei maksa vaivaa ja kai niistä noilla katselukerroilla jokunen satku tulis.

@PT-Vatanen Ei se voi olla kuivan rapsakkaa, kun se kiinnostaa. Kaikki jaksot katsottu alusti asti.
Tai sitten sulla on kuivan rapsakka maku vaan :D Mukava kuulla kuitenkin että oot jaksanut katsoa videot!

Mun mielestä noi on melkeen niitä mielenkiintoisimpia. Kerrotaan kuivan rapsakasti mitä, miten ja miksi treenataan. Siihen sivuun vielä jotain my day -tyyppistä sisältöä. Toimii.
Kiitos! :)

Vatasen videot on kyllä omasta mielestä parhaita, voi myös katsoa vaikkei saliharrastusta oliskaan. Juurikin siksi kun on paljon muutakin kuin treenien kuvaamista.
Ja tilaajamäärä sekä videoiden katselukerrat omaa luokkaansa. Pari mainosta videoihin niin eikös tuosta rahaakin irtois jokunen kolikko?
Kiitos! :) Mulla on se perus mainostus päällä eli alkuun tulee se 5sek mainos, niitä sais laittaa enemmänkin jos haluaa mutta joka videoon tietääkseni pitää asettaa ne manuaalisesti haluamaansa kohtaan ja se multa aina unohtuu, kai sillä vois jopa hyvällä tsägällä tuplata mainostulot, vois tieteellisesti testata asiaa joku kerta. Nyt noin 200€ kuussa tulee youtubesta, onhan se tyhjää parempi mutta ei sen varaan vielä voi laskea :D

Joo siis pointti olikin että jos sulla on käsi vieressä ojentamassa rahaa ilman että tarttee kummoista tehdä niin kuka ihminen siitä kieltäytyisi :giggle: Aika moni taitaa nykyisin elättää itsensä noilla mut se vaatiikin monta videoo viikkoon ja varmaan sen +100k näyttökertaa per video.
Mut sulla on ihan toisenlaiset bisnekset

Mainoksista mulla ainakin aivan toisenlaiset kokemukset. Ne pitäis saada kuulemma täältäkin kokonaan pois. Ei todellakaan kukaan kannusta niitä laittamaan. Vitsi kun olisin Vatanen, niin saisin laittaa tännekin mainoksia ilman huonoa omatuntoa.

Mainoksista mulla ainakin aivan toisenlaiset kokemukset. Ne pitäis saada kuulemma täältäkin kokonaan pois. Ei todellakaan kukaan kannusta niitä laittamaan. Vitsi kun olisin Vatanen, niin saisin laittaa tännekin mainoksia ilman huonoa omatuntoa.
Se siinä ehkä eniten ärsyttää ainakin itteäni että saa hetken odottaa ennen kuin uskaltaa mihinkään koskee kun sivu pomppii mainosten latautuessa. Ja se sun vertaus että vaikka kaupungilla kävellessä jne ei voi välttyä mainoksilta oli ihan persereiästä revitty. Sit jos ne mainokset tippuis mun eteen taivaasta ja hankaloittais mun kävelyä niin ois sama asia.

Mut edelleen mun mielestä ihan fine, odotan sen hetken että mainokset latautuu ja sit klikkaan topicin auki. Ymmärrän mainostuksen täysin

Se siinä ehkä eniten ärsyttää ainakin itteäni että saa hetken odottaa ennen kuin uskaltaa mihinkään koskee kun sivu pomppii mainosten latautuessa.
Tubessa saa taas odottaa pahimmillaan 30sec ennenkuin edes koko video alkaa.

Larryt ja kumppanit laittaa keskelle videoita noin 4 mainosta.
Noin niinkuin katsomisen kannalta se ei kivaa ole, että kesken videoita tulee mainoskatkoja kuten telkkarissa.
Niin on se mukavempi katsoa jos mainokset tulee heti videon alussa, kun että tulee kokoajan väliin mainoksia

Mun mielestä on ihan ok tubessa että kesken videon tulee mainoksia, tulee niitä telkkaristakin ja ehkä itse sisällöntuottajana ymmärrän asian vielä normi katselijaa paremmin että niillä on myös tarkoitus. Mun tulot tuben kautta on niin pienet että en ehkä omalla kohdalla näe tarvetta lisätä mainoksia, eri asia jos voisin tuplata tonnin kahteen tonniin / kk niin siinä olisi jo tarpeeksi motivaatiota vähän ”pilata” videoita. Mieluummin sen 5sek kesken videon mainitsen vaikka omasta verkkokaupasta ja sitä kautta tulot on varmasti paremmat kuin kolmannen osapuolen mainoksen näyttämällä.

Välillä ällistyttää ihmisten suhtautuminen mainoksiin jos kyseessä on ilmainen tuote/sovellus/viihdesisältö. Uskooko joku maailman toimivan kivoilla ajatuksilla ja olan taputuksilla. Kohtuus toki kaikessa mutta jos puhutaan perus mainostamisesta. Omasta mielestä se on itsestäänselvyys jos saan jotain ilmaiseksi, ei oo paha hinta, eihän?

Mä voisin tehdä maksullisen tubekanavan ja Mike voisi tehdä maksullisen pakkotoiston ilman mainoksia, mutta saatais olla meidän kanavilla ihan kahdestaan sen jälkeen.

Nyt en siis valittanut kenellekkään täällä, vaan siis pohdintaa mitän höpsöjä jotkut ihmiset on. Oma napa nähdään hyvin mutta siihen se sitten jääkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom