Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, mutta yhdessäkään ei ole täysmustaa sisustusta, graffiteja seinillä ja musiikki yhtä kovallaTässä juuri laskeskelin päissäni Leppävaaran kuntosaleja. Ilman suurempaa internetin selailua päädyin lukuun kymmenen ja nämä kilometrin säteellä. Kai noihin kaikkiin riittää asiakkaita kun pystyssä ovat.
Oho! Nyt tuli Konalle paha paikka kohdata tämä tapahtunut juttu kun aamulla somen aukaiseen :D
Onneksi minä pystyn hävittämään todisteet tapahtuneesta kenenkään huomaamatta asiaa.. =D
Jonnet ei muistaKonaalla on IDDQD käytössä
Kiitos!Hieno sali,erittäin hieno ja erilainen kuin muut. Ainakin mitä täällä pohjoisessa on näitä ketju- ja yksityisiäkin saleja, helvetisti loisteputkia,valkosta,kirkasta jne.
Aurinkolasit päässä pitäs olla.
Koskeeko salien huominen tarjous myös vanhoja asiakkaita joilla on jo kulkutunniste? Vai pelkästään uusia asiakkaita?
Kiitos!
Kaikille sama tarjous!
Joo 3kkMoro vatanen, onko noissa 10kerran korteissa joku voimassaolo aika eli tyyliin 3kk aikaa käyttää ne
Joo 3kk
Minulla on sama tilanne, kun on projekti ulkomailla jossa tulee käytyä ehkä kuukauden välein. Sain salinomistajan kanssa neuvoteltua poikkeuksellisen voimassaoloajan kun vain reippaasti kysyin ja kerroin tilanteen.Miksi muuten näin on? Tuli tätä ihmeteltyä kun itse tulee säännöllisen epäsäännöllisesti käytyä toisessa kaupungissa, ja usein jopa vain viikonloppuisin jolloin ei edes respat ole auki, joten 10 kerran kortti on itselleni käytännöllisempi, mutta löysin paikkakunnalta vain yhden salin jossa tuo 10 kerran kortti on voimassa 12kk. Muissa saleissa se oli juuri 3kk. Tähän lienee kuitenkin joku järkevä perustelukin.