PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Enpä oo väittänytkään että työttömät ja eläkeläiset olisi ainoat mutta uskallan ilman mitään gallupia sanoa että heitä on suuri osa. Heillä vaan sattuu aamupäivän aikaan yleensä olemaan eniten aikaa

Enpä oo väittänytkään että työttömät ja eläkeläiset olisi ainoat mutta uskallan ilman mitään gallupia sanoa että heitä on suuri osa. Heillä vaan sattuu aamupäivän aikaan yleensä olemaan eniten aikaa
Itsellä olisi hyvin aikaa aamulla, kun liukuva työaika sen mahdollistaisi, ja mielellään kävisinkin, ei vaan kroppa ole moiseen puuhaan hereillä aamusta.. Ne muutamat kerrat kun olen aamulla kuitenkin salille mennyt, niin käytännössä kaikki muut ovat olleet eläkeläisiä, eikä heitäkään montaa.

Ole nyt vaikka lepakko ja treenaat vaan öisin. Miksi sinun pitäisi saada kortti halvemmalla kuin minun jos käytät salia yhtä paljon vuodessa. Sun pitäisi maksaa kortista enemmän koska saat vuorolisiä, mä en saa.
Ei kenenkään pidä yhtään mitään vaan se on ihan yrittäjän oma asia millaisia kortteja ja millä hinnalla tarjoaa. On varmasti laskenut kannattaako vai, Vatasen kohdalla ei kannattanut. Jos asia sua närästää, käy sellaisella salilla missä moisia korttitarjouksia ei missään tapauksessa ole.

Sen aamupäiväkortin ideahan on se, että asiakkaita voidaan ottaa enemmän ilman että sali ruuhkautuu. Jos salille voi ottaa vaikka sen 300 asiakasta, joilla on normaali kortti, niin sen lisäksi olisi mahdollista myydä halvempaan hintaan esim. 100 aamupäiväkorttia. Koska nämä ihmiset eivät voi tulla salille ruuhka-aikoina, he eivät rajoita salin treenaajakapasiteettia.

Tässä on tietysti järkeä vain silloin, jos ollaan lähellä salin maksimikäyttäjämäärää. Jos sali on vielä vajaakäytöllä, ei ole juurikaan järkeä myydä halvempia aamupäiväkortteja normaalikorttien sijaan.
Tää viesti pitäis kaikkien lukee ajatuksella ennen tämän asian kommentoimista.

Jep mietin kans ihan samaa että moni ei taida ymmärtää päiväkortin ideaa. Vataselle se ei tosiaan ole fiksua jos puhutaan parista treenaajasta, mutta monella salilla se on kätevä tapa tasata ruuhkapiikkejä. Ja vaikka salilla ei olisi edes rajattu kattoa korttien lukumäärälle niin helposti ruuhkat saa ihmisiä perumaan tilauksensa. Ainakin itse skippaan salit jotka on liian tukossa. Näin ollen se on fiksua sekä yrittäjälle että päiväkortin ostajalle. Toki tosiaan näin ei ole joka salilla kun riippuu myytävien korttien määrästä ja neliöistä per treenaaja ruuhka-aikoina. En myöskään ymmärrä parin ihmisen ihmettelyä miksi pitäisi saada alennusta päivätreenaajana. Eikö vähän kaikissa palveluissa (hotellit, ravintolat, keilaus, kaikki muu vapaa-ajan toiminta yms) ole eri hintoja ruuhka-ajoille milloin kysyntää on jokatapauksessa mutta tilaa rajoitetusti, ja sitten taas hiljaisina aikoina edullisempaa.

Ole nyt vaikka lepakko ja treenaat vaan öisin. Miksi sinun pitäisi saada kortti halvemmalla kuin minun jos käytät salia yhtä paljon vuodessa. Sun pitäisi maksaa kortista enemmän koska saat vuorolisiä, mä en saa.

Pitäiskö sun mielestä salikorttia ostaessa myös esittää veropäätös eli parempituloisille kortti olisi kalliimpi kuin köyhille? :P

Ei kenenkään pidä yhtään mitään vaan se on ihan yrittäjän oma asia millaisia kortteja ja millä hinnalla tarjoaa. On varmasti laskenut kannattaako vai, Vatasen kohdalla ei kannattanut. Jos asia sua närästää, käy sellaisella salilla missä moisia korttitarjouksia ei missään tapauksessa ole.
Mua närästää se kun jengi vinkuu täällä että MUN pitäisi saada kortti sen ja sen takia halvemmalla. ”Mä käyn vuorotöissä” ”mä käyn aamulla koska..” yms yms..

Kaikille sama hinta PTV gymeillä. Ja se on reilua. Jos joku sali myy halvemmalla aamukortteja niin myyköön. Turha täällä vatasen ketjussa on itkeä omia syitä miksi juuri itselle pitäisi saada kortti halvemmalla.

Oon käynyt suomessa lähes kaikkien kaupunkien jollain salilla keikkatyöni takia. En edes ala luettelemaan mutta niitä on mahtunut 20vuoteen varmaan sata. Mä en oo koskaan ollut yhdelläkään salilla jossa olisi LIIKAA porukkaa, IKINÄ. Joten aika ontuva selitys.

Yleisesti saleilla on liian vähän porukkaa parhaan mahdollisen liiketoiminnan kannalta. Viimeisin käynti on Vertin salilla vantaalla, siellä oli mun lisäksi kolme ihmistä klo 18.00 arkipäivänä. Tai kävin mä sen jälkeen porvoon PTV:llä klo 16.00 eikä sielläkään ollut silloin kymmentä ihmistä enempää. Kertokaa mulle sali jossa on yleisesti ottaen liikaa porukkaa.

Pitäiskö sun mielestä salikorttia ostaessa myös esittää veropäätös eli parempituloisille kortti olisi kalliimpi kuin köyhille? :P
Ymmärrätkö sä sarkasmia? Se oli puhtaasti sitä kun puhuin vuorolisistä. Meni sulta sitten ”hieman” ohitse. Se oli vertaus siihen että hänen pitäisi saada kortti halvemmalla koska treenaa aamulla. Onnistuinko nyt vääntämään sulle tän rautalangasta?

Oon käynyt suomessa lähes kaikkien kaupunkien jollain salilla keikkatyöni takia. En edes ala luettelemaan mutta niitä on mahtunut 20vuoteen varmaan sata. Mä en oo koskaan ollut yhdelläkään salilla jossa olisi LIIKAA porukkaa, IKINÄ. Joten aika ontuva selitys.

Yleisesti saleilla on liian vähän porukkaa parhaan mahdollisen liiketoiminnan kannalta. Viimeisin käynti on Vertin salilla vantaalla, siellä oli mun lisäksi kolme ihmistä klo 18.00 arkipäivänä. Tai kävin mä sen jälkeen porvoon PTV:llä klo 16.00 eikä sielläkään ollut silloin kymmentä ihmistä enempää. Kertokaa mulle sali jossa on yleisesti ottaen liikaa porukkaa.
Mikä on liikaa? Kyllä mua vituttaa jos penkkipäivänä kaikki penkkipaikat on varattuja ja smithissäkin joku fitness kissa tekee kyykkyjä niin mitä siinä sitten teet? Etunojapunnerruksia?

Jos joskus pohjois-karjalaan matkaat niin käypä 16 jälkeen energyllä, siellä on ainakin kuulema ruuhkaa.

Ja wolffilla luulis ainakin laitteet olevan tukossa kun joka toinen tyyppi vääntää giantteja ja yritä siihen väliin sit mennä :LOL:

Ei liity Vataseen mitenkään enkä usko että Ptv:llä on ruuhkaa saati tarvetta portaistaa ihmisten salintäyttö ajankohtia, mutta kyllä mä olen vaihtanut salia ruuhkien takia sekä treenannut usein muualla kun pääsalilla jos treeni osunut tonne 17-18 hujakoille. Se vajaa 20v löytyy itselläkin noista kokemusta. Duuni sali on tähän hyvä ja ilmainen, mutta mieluummin maksan salista kuin asioin vapaa-ajalla duunin omistamissa tiloissa. En sitten tiedä olenko niin antisosiaalinen kun en jaksa muuttaa kaikkea päivän ohjelmassa jotta treeni ei venyisi 2h istuskeluksi. Usein on myös tullu tilanne että ei sitten penkatakkaan vaan mennään tekemään jalkoja kun ei ole tilaa. Haluan myös viettää sarjojen välit leväten enkä hilaten painoja edes takas kun on eka kysytty voiks tehdä väliä. Myös sarjavälit haluaisin pitää valitsemassani pituudessa ja sellanen oma pieni muutaman neliön tila ympärilläkin olis kiva bonari. No ratkoin sen niin että treenaan vain aamuöisin.

Tällaiset kokemukset vaikuttaa itsellä suoraan asiakaskokemukseen ja salikortin jatkon pohtimiseen ihan samallalailla kuin vaikka sijainti. Sinällään mulle on yksi ja sama mikä se hinta on mutta jos kyseinen alennus houkuttelee ihmisiä treenaamaan tasaisemmin pitkin päivää niin aina parempi.

Mikä on liikaa? Kyllä mua vituttaa jos penkkipäivänä kaikki penkkipaikat on varattuja ja smithissäkin joku fitness kissa tekee kyykkyjä niin mitä siinä sitten teet? Etunojapunnerruksia?

Jos joskus pohjois-karjalaan matkaat niin käypä 16 jälkeen energyllä, siellä on ainakin kuulema ruuhkaa.

Ja wolffilla luulis ainakin laitteet olevan tukossa kun joka toinen tyyppi vääntää giantteja ja yritä siihen väliin sit mennä :LOL:
Rantakylän energyllä käynyt 3 kertaa, keskustan energyllä noin 5 kertaa. Treeniajat olleet joskus aamupäivällä, mutta useimmin klo 18. Ei mitään ongelmaa, ihmisiä salien kokoon nähden vähän.

Mua närästää se kun jengi vinkuu täällä että MUN pitäisi saada kortti sen ja sen takia halvemmalla. ”Mä käyn vuorotöissä” ”mä käyn aamulla koska..” yms yms..

Kaikille sama hinta PTV gymeillä. Ja se on reilua. Jos joku sali myy halvemmalla aamukortteja niin myyköön. Turha täällä vatasen ketjussa on itkeä omia syitä miksi juuri itselle pitäisi saada kortti halvemmalla.
Närästääkö sua se että Vatanen on antanu muutamalle ihmiselle 100 vuoden kortin PTV gymeille, eikä heidän tarvinnut maksaa siitä mitään ?

Minkähän takia Vatasella on rajoitetut jäsennmäärät salilla, kun yhdelläkään salilla ei ole LIIKAA porukkaa IKINÄ, vaikka myisi rajattomasti kortteja. On se Vatanen höpsö.

Fakta on se, että aamukorteille on usein paikkansa sekä yrittäjän, että asiakkaan näkökulmasta. Ei niitä muuten noin monilla saleilla myytäisi.

Kukaan ei ole vinkunut, että tarvitsee PTV:lle aamukortin, custom garage nyt vain päätti niin. Ainoastaan yksi esitti asiallisesti kysymyksen onko tälläisiä saatavilla.

Minä pyöritän salia pienellä n.11 000 asukkaan paikkakunnalla ja me myymme myös aamu/päiväkorttia 05.00-15.00 aikavälille edullisempaan hintaan nimenomaan sen takia että saisimme tasattua/vähennettyä kävijöitä ruuhka ajalta. Loka-maaliskuu välillä lähes joka arki ilta 17-19.30 meillä on sisällä 20-30hlö ja tuo 30hlö on jo sellainen määrä että 450m2 salilla sitä voi sanoa jo ruuhkaksi. 30hlö oli viime talvena jo ihan viikottaista. Olen monesti kuullut että potentiaaliset asiakkaat eivät tule meille sen takia kun luulevat että meillä joutuu treenatessa vain jonottamaan laitteisiin. Täytyis varmaan rakentaa joku pressuhalli parkkipaikalle ettei ihmiset näe paljonko meillä on autoja pihassa, ruuhka-aikaan kun vielä on suosittu ryhmäliikuntatunti menossa saattaa autojakin olla pihassa reilu 30kpl. Eli voi ne suuret asiakasmäärät olla "ongelma" salille.

Alalla on paljon saleja missä on todella kallis kalusto ja perustettaessa tehty isot viimeisen päälle remontit sit siellä on ruuhka-aikaankin meidän mittapuulla hiljaista, millä ne yrittäjät elää? Vai onko niillä sit vaan hyvät myyjät tekemässä vuoden sopparia asiakkaille ketkä siellä ei koskaan käy.

Täytyy kyllä Vataselle hattua nostaa salibisneksistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom