PTVGYM Jooel Vatanen

”Walkoinen Wiikinki” siellä kaitsemassa lapsia, tiukalla tuijotuksella pitää ne aisoissa :) joskushan tuosta taisi olla keskustelua ja olikohan tuo imagoasia yksi syistä miksi sellaista ei ole edes harkittu. Minun mielestä ihan järkevää, minusta lapset ei kuulu salille (minulla on kaksi alle kouluikäistä lasta). Olkoonkin miten tahansa omassa karsinassaan.
Kerrankin järkevää puhetta ja vielä lapselliselta. Pitää ymmärtää kumpaakin kantaa, mutta koska saleja on paljon, joissa on lapsiparkit, niin silloin ei voida vaatia joka salille niitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lapsiparkit kyllä pelastus jos pieniä skidejä ja haluaa päästä harrastamaan. Mut salivaihtoehtoja kuitenkin niin paljon ettei niitä kaikille saleille välttämättä tarvita, ainakaan tääl pk seudulla...

Kerrankin järkevää puhetta ja vielä lapselliselta. Pitää ymmärtää kumpaakin kantaa, mutta koska saleja on paljon, joissa on lapsiparkit, niin silloin ei voida vaatia joka salille niitä.
Ei toki voida vaatia, mutta hyviä saleja ei ole liikaa, joissa on vieläpä hyvä lapsiparkki. Nykyisellä salillani onneksi täyttyy molemmat kriteerit, mutta tosiaankaan tarjontaa ei varsinaisesti liikaa ole näinkään isossa pitäjässä.

Sinänsä en ymmärrä, että ketä se lapsiparkki haittaa, koska ei sen olemassaolo mitenkään näy yleensä sinne salin puolelle mitenkään. Ehkä siinä on sitten omat lieveilmiönsä myös, joista minä en vain tiedä. Käyttäähän jengi hävyttömästi hyväkseen Ikeankin "ilmaista päivähoitoa", mistä varmasti koituu yrittäjälle vitutusta. Ja ymmärrän kyllä tuon imagopuolenkin, vaikea kuvitella jollekin Bull Farmille lastenhoitohuonetta.

Kyseessä imago / soveliaisuus ja isoimpana ongelmana tilanpuute. Salin puolella se ei oikeen voi olla koska raskasta musiikkia, isolla volumella, vähän väliä joku huutaa PERRRKELE ja muutenkin lasten läsnäolo vaikuttaa heti ”negatiivisesti” treenisuoritukseen ja tällä tarkoitan sitä kun näet pienen lapsen vieressä niin tulee olo että nyt pitää olla vähän iisimmin, ei paiskoa painoja jne.. Tästä hyvä esimerkki itsellä kun vedin maasta jotain 300kg settejä ja äiti tuo lapsen kantokopassa mavelavan viereen...

Respaan jengi jää hengailemaan usein pitkäksikin aikaa, puheenaiheet perseestä perämoottoriin jotka ei aina olisi kovinkaan kehittävää kuunneltavaa pienelle lapselle ja tällä tapaa myös haittaisi aikuisten kesken ns. rennosti oloa.

Pahoittelut kaikille ketä tämä asia häiritsee.

Huutavia lapsia ja vanhempia juoksee tarkistelemassa heidän vointiaan, musiikki ei saa olla kovalla, ettei vaan pikku Nicon korviin satu,
Kyseessä imago / soveliaisuus ja isoimpana ongelmana tilanpuute. Salin puolella se ei oikeen voi olla koska raskasta musiikkia, isolla volumella, vähän väliä joku huutaa PERRRKELE ja muutenkin lasten läsnäolo vaikuttaa heti ”negatiivisesti” treenisuoritukseen ja tällä tarkoitan sitä kun näet pienen lapsen vieressä niin tulee olo että nyt pitää olla vähän iisimmin, ei paiskoa painoja jne.. Tästä hyvä esimerkki itsellä kun vedin maasta jotain 300kg settejä ja äiti tuo lapsen kantokopassa mavelavan viereen...

Respaan jengi jää hengailemaan usein pitkäksikin aikaa, puheenaiheet perseestä perämoottoriin jotka ei aina olisi kovinkaan kehittävää kuunneltavaa pienelle lapselle ja tällä tapaa myös haittaisi aikuisten kesken ns. rennosti oloa.

Hyvä päätös. Lapset ei kuulu tähän maailmaan. (y)

Itse oon sitä mieltä että lapset ei kuulu millekkään salille. Tai muuallekkaan missä aikuiset treenaa tosissaan.
Mut hyvä että noitakin saleja on joissa voi sit käydä ne lapsiperheetkin leikkimässä.

Ihan oikein että kaikilla saleille ei ole näitä lapsiparkkeja ja helvetin hyvä että on myös saleja missä on niin itekin pääsen välillä sinne "leikkimään" :hyper:.

Tää on yksi isoimpia juttuja, joihin törmää Mayorilla kovin usein. Siellä kun ei ole lapsiparkkia, niin jotkut jättävät semmoiset iPad-ikäiset lapset respaan. Ne ymmärtää jo rumatkin jutut, joka estää kaikkia respassa puhumasta mitään yhtään sopimatonta.

Tää on yksi isoimpia juttuja, joihin törmää Mayorilla kovin usein. Siellä kun ei ole lapsiparkkia, niin jotkut jättävät semmoiset iPad-ikäiset lapset respaan. Ne ymmärtää jo rumatkin jutut, joka estää kaikkia respassa puhumasta mitään yhtään sopimatonta.
Ei kai se laissa ole kiellettyä, antaa mennä vaan ja saa vanhemmat ihmetellä kun Jani-Petteri illalla kyselee että mikä se allukonda oikein on :LOL:

Itselläni ei ole lapset salilla mukana mutta omalla paikkakunnalla kaksi kunnon salia jossa käy kovia nostajia (oikeasti kovia nostajia) ja kummallakaan salilla ei ketään häiritse lapset vaan siellä ne seassa pyörii ja leikkii siellä milloin kenenkin kanssa. Homma toimii, mutta kumpikaan ei ole tosin bisnestä tekevä sali. Ymmärrän jos lapsia ei haluta joka salille jos kyseessä liiketoiminta. Onneksi meillä on hienoa porukkaa ja perkeleen kuuleminen ei kenenkään lapsesta häiriintynyttä tee.
En siis arvostellut valintaasi vaan halusisin vaan kertoa ettei ne siellä kovilla saleilla myöskään haitaksi meillä päin ole.

Voihan lapset ottaa vaikka yökerhon respaan leikkinurkkaan, ei se yhtään lasta kieroon kasvata mutta onko se nyt kuitenkaan lastenpaikka.

Salilla kun kerran sitten käy se vahinko kun pieni lapsi ryömiin maantasossa ja kovan kp penkkisarjan jälkeen 70kg kässärit lentää holtittomasti lattialle ja lapsi välissä. Aivot kun makaa siinä lattialla niin arvatkaas mitä sitten tapahtuu. Kuntosalin omistaja vastaa oikeussalissa että miten turvallisuus suunnitelmassa on voinut olla niin iso aukko että lapsi jäi raudan ja lattian väliin.

Kaikki on kivaa niin pitkään kunnes sattuu..

Voihan lapset ottaa vaikka yökerhon respaan leikkinurkkaan, ei se yhtään lasta kieroon kasvata mutta onko se nyt kuitenkaan lastenpaikka.

Salilla kun kerran sitten käy se vahinko kun pieni lapsi ryömiin maantasossa ja kovan kp penkkisarjan jälkeen 70kg kässärit lentää holtittomasti lattialle ja lapsi välissä. Aivot kun makaa siinä lattialla niin arvatkaas mitä sitten tapahtuu. Kuntosalin omistaja vastaa oikeussalissa että miten turvallisuus suunnitelmassa on voinut olla niin iso aukko että lapsi jäi raudan ja lattian väliin.

Kaikki on kivaa niin pitkään kunnes sattuu..
Joo en nyt sitä tällä tarkoittanutkaan. Olen siis kanssasi samaa mieltä jos bisnestä tehdään niin itse toimisin samoin kuin sinä. Mutta siis kovaa siellä voi reenaa meillä päin ilman aivojen levittely tai viemällä yökerhoon lapsia. Puutu enää kun prostituutio ja ollaan sitten asian ytimessä.
Tarkennan nyt etten arvostele toimintaasi millään tavalla.

Jos itellä olisi sali niin en varmaan uskaltaisi antaa lupaa tuoda lapsia salille. Juurikin tuosta syystä että jos jotain tapahtuu..
Nykyisellä salilla on lähes aina melko rauhallista ja paljon tilaa, niin mulla on oma 4v tyttö monesti mukana. Katson kyllä tarkkaan ettei kenenkään reenejä häiritse ja pysyy minun lähellä. Muillakin on lapsia mukana eikä se itseä häiritse ollenkaan. Eri asia jos vanhemmat ei saa lapsia kuriin ja niihin joutuisi itse kiinnittään reenatessa huomiota etteivät jää painojen alle tai sitte huutavat jatkuvasti.
Muistan kun joskus aikoinaan kaveri teki hauiskääntöä tangolla noin 60kg painoilla ja jonku penska juoksi kaverin selän takaa painojen ali, mutta ehti just sopivasti alta pois. Meni painot melko läheltä päätä.

Tottakai jokainen meilläkin itse lapsestaan huolehtii ja säännöt on selvät. Vähän ois miettimistä jos tngot ladattu täyteen ja ennätyksiä rikotaan niin tuskin hymyilyttää laittaa painot takas kun joku lapsi roikkuu välissä. Vois huumori loppua. Mut aina joku huolehtii et homma toimii oma tai ei.

Itse oon sitä mieltä että lapset ei kuulu millekkään salille. Tai muuallekkaan missä aikuiset treenaa tosissaan.
Mut hyvä että noitakin saleja on joissa voi sit käydä ne lapsiperheetkin leikkimässä.

Olen täysin samaa mieltä. Itselle salilla käynti on sitä vähäistä omaa aikaa, jolloin en takuulla halua nähdä yhtä ainutta lasta silloin, en omia enkä liioin muiden. Leo´s leikkimaat on erikseen.

Siis oletteko te treenanneet salilla, jossa on lapsiparkki?

Niitäkin kun on erilaisia. Sellaisessa jossa on henkilökuntaa lapsia hoitamassa, eivät lapset vaikuta vittu pätkääkään siihen treenaamiseen.

Jos lapsiparkkisaleja ei olisi, niin aivan helvetin moni joutuisi luopumaan saliharrastuksestaan.

Ja ei, en tarkoita että ptv gymille pitäisi tulla lapsiparkki. Kuten sanottua, ei sovi ehkä tuollaisen salin imagoon ja tottakai omistaja päättää mitä haluaa tehtävän.

Mutta se, että joku idiootti manaa täällä kaikki lapsiparkki salit, on typerää. Terveisiä vaan, että joskus kannattaisi ajatella asioita muutenkin kuin oman navan ympäriltä. Lapsiparkkisalit jossa on hoitajat, eivät vaikuta lainkaan treenisuoritukseen.

Tätähän pitää ajatella tietysti myös liiketoiminnan kannalta. Jos sali on muutenkin niin suosittu, että se jollain järkevällä aikavälillä tulee saavuttamaan tilojen mahdollistaman maksimiasiakasmäärän, niin lisäasiakkaita ei tarvitse houkutella lapsiparkin kaltaisilla palveluilla, jotka lisäävät kiinteitä kustannuksia. Jos salilla on joka tapauksessa X asiakasta, niin omistajallehan on aivan sama, onko näillä henkilöillä lapsia vai ei.

Siis oletteko te treenanneet salilla, jossa on lapsiparkki?

Niitäkin kun on erilaisia. Sellaisessa jossa on henkilökuntaa lapsia hoitamassa, eivät lapset vaikuta vittu pätkääkään siihen treenaamiseen.

Jos lapsiparkkisaleja ei olisi, niin aivan helvetin moni joutuisi luopumaan saliharrastuksestaan.

Ja ei, en tarkoita että ptv gymille pitäisi tulla lapsiparkki. Kuten sanottua, ei sovi ehkä tuollaisen salin imagoon ja tottakai omistaja päättää mitä haluaa tehtävän.

Mutta se, että joku idiootti manaa täällä kaikki lapsiparkki salit, on typerää. Terveisiä vaan, että joskus kannattaisi ajatella asioita muutenkin kuin oman navan ympäriltä. Lapsiparkkisalit jossa on hoitajat, eivät vaikuta lainkaan treenisuoritukseen.
Asun varmaan sit niin landella ku en oo koskaan kuullu tollasesta ,että oikeen hoitajat löytyy. Kuulostaa enemmän päiväkodilta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom