PTVGYM Jooel Vatanen

Onko Vatanen menossa katsomaan syksyn kisoja ? Vai onko sponsorillasi kenties joku messupiste, jossa olet töissä ? Kohtahan se Vatanen kipuaa itse tonne syksyn kisoihin :)

Kyllä mie varmaan kahtomaan kyllä menen :) Ei ne tuolta Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:ltä ole ainakaan mitään infonnut joten luulet että ei ole mitään semmosia työ juttuja, kunhan vaan menen ihmettelemään :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jos haluu vähentää kuidun määrää ennen treeniä nii oisko passeli tohon lisätä vaikka 10g kylmäpuristettua kookosöljyä ja vähentää kaurahiutaleita se 40g?
Saahan tuonne laittaa vaikka kylmäpuristettua appelsiinimehua jos haluaa, vaan minä en laita Eipä tuo kuitu ole minun menoa hidastellut, jalkaprässissäkin kivasta aina karkaa pöksyyn kun ei ole pakki jumissa.

Ite tulee kokeiltua erilaisia sekoituksia, mitä päähän pälkähtää. En oikeastaan mieti etukäteen vaan teen, maistan ja aika kertoo, miten mahdollisesti pelittää.

Mite vatasella nuo kasvispuoli?
Tosin lihalla se lihas tehää vai mite se meni

Mite vatasella nuo kasvispuoli?
Tosin lihalla se lihas tehää vai mite se meni

Joo ei porkkanaa syömällä hauis kasva kun tuntuu ettei kasva muutenkaan mut kyllä molemman lämpimän aterian kanssa tulee syötyä vihanneksia, yks tomaatti ja semmonen 10cm pätkä tuorekurkkua silppuun palasiksi. Matti kielsi veden juonnin ruokailun yhteydessä niin nuo vihannekset auttaa vähän ettei kurkkuun jämähdä makaronit :)

Taitaa olla niitä hifistely juttuja mutta uskoisin että tämä liittyy ruuan sulamiseen eli jos nautit samanaikaisesti paljon vettä niin se laimentaa vatsahappoja ja tämä taas hidastaa ruuan sulamista ja diipadaapa, se että onko tällä mitään vaikutusta käytännössä niin en mene sanomaan mitään mutta katos jos koutsi sanoo niin silloin totellaan :)

Saatko juoda vettä niin paljon kuin haluat ennen & jälkeen ruokailemisen ? Eikö tuossakin ole joku, ettei juuri ennen & jälkeen " saisi " juoda suuria määriä.. Onko vaimosi koskaan syönyt sinun ruokia jääkaapista luvatta :D ? Oletko koskaan koittanut tehdä makaronilaatikkoa ? Olisi melkein vielä helpompaa valmistaa :)

Olisi kiva saada joskus Vataselta editoimaton täyspitkä treenivideo :)

Oli hyvin sanottu tuo " Kaikkien bodareiden ykkösfani " :D Siinäpä minulle oiva titteli.

Vatasen ruokasatsit olivat sangen herkulliset verrattuna minun kokkaamiin annoksiin. :) Meikäläisen ruoka koostuu jauhelihasta ja makaronista, ripauksesta suolaa ja vähän kasviksia. Enpä muista, milloin olisin itse maustanut ruokaa enempää. Joskus tuppaa suolakin unohtumaan jostakin, mutta hyvin menee alas niin nou hätä. On hyvä olla erilaista meininkiä. :D

Saatko juoda vettä niin paljon kuin haluat ennen & jälkeen ruokailemisen ? Eikö tuossakin ole joku, ettei juuri ennen & jälkeen " saisi " juoda suuria määriä.. Onko vaimosi koskaan syönyt sinun ruokia jääkaapista luvatta :D ? Oletko koskaan koittanut tehdä makaronilaatikkoa ? Olisi melkein vielä helpompaa valmistaa :)

Olisi kiva saada joskus Vataselta editoimaton täyspitkä treenivideo :)

Oli hyvin sanottu tuo " Kaikkien bodareiden ykkösfani " :D Siinäpä minulle oiva titteli.

Joo eli perustuu varmaan samaan juttuun että vatsahapot laimenee ja tämän takia sulaminen hidastuu, mutta niinkuin jo aiemmin sanoin että ollaan taas hifistelyn puolella ja todelliset hyödyt on aika marginaaliset, mutta kyl hifistely on ihan jepa jos voi käsi sydämmellä sanoa että homma on 100% hallussa perus juttujen osalta.

Vaimo ei kyllä koskaan ole uskaltanu semmoista temppua tehdä, josku ruinaa lusikallisen pääkalloa syödessäni ja siihen hyvällä tuulella suostun mutta se kyllä tietää seuraamukset jos menee koskemaan mun kippohin salaa :)

Makaroonilaatikkoa tein pari kertaa muutama vuosi sitten ja tein siitäkin semmosen bulkkilaatikko videon tubeen mut ne vanhat videot vahingossa poistin ja ne hävis bittiavaruuteen.

Vatasen ruokasatsit olivat sangen herkulliset verrattuna minun kokkaamiin annoksiin. :) Meikäläisen ruoka koostuu jauhelihasta ja makaronista, ripauksesta suolaa ja vähän kasviksia. Enpä muista, milloin olisin itse maustanut ruokaa enempää. Joskus tuppaa suolakin unohtumaan jostakin, mutta hyvin menee alas niin nou hätä. On hyvä olla erilaista meininkiä. :D

Kyllä mä tartteen vähän makua, ihan raakana ei kyllä pitkään uppoa mut toi resepti rokkaa!

Joo kiitos @PT-Vatanen vinkistä, taco-mauste / Dolmio -setti ollut täälläkin käytössä siitä sun kauppareissuvideosta lähtien. Kuten sanoit, hitokseen hyvänmakuinen ja sopii niin kanan kuin j-lihankin kanssa. :)

Joo kiitos @PT-Vatanen vinkistä, taco-mauste / Dolmio -setti ollut täälläkin käytössä siitä sun kauppareissuvideosta lähtien. Kuten sanoit, hitokseen hyvänmakuinen ja sopii niin kanan kuin j-lihankin kanssa. :)

Kiva jos oot hyötyä saanut mun videoista! Toi on ihan passeli maustamis setti ja itsellä tässä parin vuoden aikana ei ole tullut vielä rajoitin vastaan, sopivan "neutraali" maku jota jaksaa pidempäänkin jauhaa. Päälle vähän ketsuppia, kulhollinen salaattia viereen, pari leipää ja banaani niin keho on ruokittu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom