Vataselle haaste: kuinka paljon kaloreita pystyy päivän aikana ottamaan pelkästään alkoholijuomista? :D
Kaks kaljaa ja mä nukun :D Kalorit jäis aika miinuksille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vataselle haaste: kuinka paljon kaloreita pystyy päivän aikana ottamaan pelkästään alkoholijuomista? :D
Aika normi fiilis, aamulla ei paljoo nälkä ollut mutta söin kuitenki, pakki vähän tukossa mut kyllä sieltäkin solmut aukesi ajalaan Suhteellisen kova pumppi jalkatreenissä ja treenin päätyyn aika oksettava olo mutta se nyt taitaa tulla joka kerta. Mut kaiken kaikkiaan aika normi meininki oli, painokaan ei noussut lainkaan.mimmoset fiiliksen seuraavana päivänä jne. tuon 10k kalorin jälkeen, miten esim. yö meni?
Punnerra kahdesti ja vedä kanaa peräänTeenkö 3 vai 4 punnerrusta ? Perä kanaa ?
Ei me olla Mikan kanssa vielä mitään asiasta turistu, mut toki sellanen video olis mukava tehdä jossain vaiheessa Ei tossa 10k jutussa ollut mitää vetoa yms. kunhan tuli vaan haaste vastaan ja mielenkiinnosta lähdin kokeilemaan.Oli kyllä mahtava video taas Onkos Vatanen sopinut nyt Mikan kanssa mitään, kun oli aikaisemmin vähän puhetta ? PS. Vaimos söi ben & jerrystä lusikallisen ;) Oliko tässä haasteessa joku " potti " , mikäli selviydyt ?
Heitetään nyt jotain ehdotusta, jotta saataisiin useammin videonpätkää.. Mitä nyt olen ymmärtänyt, että teet usealle päivälle ( jopa 3 ? ) ruoat valmiiksi, niin otahan meidät Vatasen keittiöön joku kerta niin nähdään miten toteutat tämän käytännössä. Toinen voisi olla, että esitteleppä meille kämppääs On komia tuo teidän "seinäkello" keittiössä.
Käykääs katsomaan instagramista Vatasen kuntokuvaa ;)
View: https://www.youtube.com/watch?v=FYZ-eGEDO0w
Tämmöinen tai joku muu vastaava haaste Vataselle :D
Punnerra kahdesti ja vedä kanaa perään
Mulla meni koko päivä ja kaveri veti yhdeltä istumalta :D