No tuskin vatasella jää rahasta homma kiinni jos jotain tarviaa joskus kumittaa.
En mä mitään Vatasen rahavaroista sanonutkaan. Totesin vaan että on kallista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tuskin vatasella jää rahasta homma kiinni jos jotain tarviaa joskus kumittaa.
Hyvät massathan tuossa oli jo.Hyvä etten mennyt nolaamaan itseäni :D Jätetään kilpailu lahjakkaille ja me muut voidaan seurata hommaa katsomosta.
Kovia vetäjiä ! Oliko tässä joku systeemi minkä mukaan mentiin kun voittaja olikin 220 kiloa eikä 340 ?
Wilksin pisteillä siis. Naisen 220kg on kovempi ku miehen 220kg.Kehonpainoo suhteutettuna
Kovia vetäjiä ! Oliko tässä joku systeemi minkä mukaan mentiin kun voittaja olikin 220 kiloa eikä 340 ?
Kehonpainoo suhteutettuna
Salilla on ottanut 410kg. Hurja mies kyllä.Harmi ettei Annan mies Zahir osallistunut kilpailuun, ennätysveto taitaa olla 390kg
Aika moni kova sumovetäjä käyttää sormilukkoa vedossa. Lyhentää matkaa ja parantaa asentoa. Kaikilla ei vaan sormet kestä sitä.Hullun kova toi Edun veto kun huomioi millä otteella se veti.
Ois ollu kiva tietää kisaajien paino tai sitten vaikka ne lopulliset pisteet.Wilksin taulukon mukaan laskettiin tulokset. Sukupuoli, kehonpaino ja tulos suhteutetaan pisteisiin siis.
Itsekkin kokeilin sitä muutaman kuukauden, kokoajan peukalot mustelmilla ja ilman nahkoja.Annan ja Edun välissä oli vain yksi piste joten melkein tasapeli, kolmas jäi jo monenkymmenen pisteen päähän. Edulla ei oikeen kulkenut, näytti olevan kone vähän jumissa.. 360kg pitäisi olla helppo nosto, vähän väliä treeneissä ottanut.
Sormilukko on aika äijähommaa, mä oon liian pumpulissa kasvatettu siihen :D
Sormilukko on aika äijähommaa, mä oon liian pumpulissa kasvatettu siihen.