PTVGYM Jooel Vatanen

Tarkoitus oli lähinnä kasata se uudelleen kun levis viime kesänä keskellä moottoritietä :D Odottelen uusia katteita edelleen, melko kiire tulee vaihteeks... Katotaan nyt että tuleeko edes ajoon, uusi auto saattaa viedä tänä kesänä vähän huomioo :)
Haluisiks avata tota leviämistä enemmän? Veditkö pannut?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos toi kommentti aiheutti ihan oikeasti naurua niin jokin on pahasti vialla
Negaajat eivät kestä laisinkaan kun tulee takaisin. Kyllä ollaan niin äidin pikku mussukoita, valmiita aukomaan päätä minkä kerkee ja auta kun vähän näpäytetään niin kamala poru.

Ottaakohan porukka nyt turhan tosissaan nuo. Niin huono (ja vanha), että eihän tuossa voi kuin nauraa. Itse ainakin hymähdin.

Vatskun videot on kyllä hauskoja. Hauska efekti tuo, aina kun painot suurenee, niin vaatteet vähenee. Paidat ainakin. :LOL:

Ottaakohan porukka nyt turhan tosissaan nuo. Niin huono (ja vanha), että eihän tuossa voi kuin nauraa. Itse ainakin hymähdin.
Juuri niin, toi on semmoinen jota käytettiin ala-asteella, lapsellinen heitto lapselliseen kommenttiin ja koville otti joillain silti. Kumma kyllä samat kaverit eivät ole kitisemässä kun tulee muuta luokatonta paskaa tänne.

Vatskun videot on kyllä hauskoja. Hauska efekti tuo, aina kun painot suurenee, niin vaatteet vähenee. Paidat ainakin. :LOL:
Se oikeesti auttaa mulla :D Toi oli viides veto samalla kuormalla ja oli ylivoimaisesti kevyin kun veti ilman paitaa ja sai vähä avaria :D

On erittäin antoisaa ja jännittävää katsoa, kun nuoret sonnit painaa suurilla romuilla (y) Vatasen videoista nousee omatkin hiipuvat testotasot, sen verran asiallista tekemistä! Ite joutunut jättämään hevituti- tyylin jo aikaa sitten. Nykyisin vain tuntumalla ja erikoistekniikoilla mennään!
Vatasen videoita katsellessa tulee ikäkateus positiivisella tavalla ja antaa omiin säälittäviin treeneihin mukavasti puhtia!
Iso käsi ja onnea voimailuun/treeneihin Vatanen, tuo Suomen oma Larry Wheels(y)

Iski aika kovaa tuo surullinen uutinen Niko Vesterisestä. Miehen männä vuosina tavannutkin ja erittäin mahtava mies kaikin puolin. Ei valitellut turhista.
Nikon kunniaksi katsoin Vatasen kanssa tehdyn voimailuvideon.
Kevyet raudat Nikolle sinne ylös.

Iski aika kovaa tuo surullinen uutinen Niko Vesterisestä. Miehen männä vuosina tavannutkin ja erittäin mahtava mies kaikin puolin. Ei valitellut turhista.
Nikon kunniaksi katsoin Vatasen kanssa tehdyn voimailuvideon.
Kevyet raudat Nikolle sinne ylös.

Tiinalle jaksamisia ku viime vuonna lähti pikkuveli ja nyt sitte mies..

Surullinen uutinen oli.. Mutta faktahan se on että kaikilla meillä on se edessä ja sitä ei voi ennustaa milloin tulee kenellekkin vastaan. Joten eletään siihen malliin että jos viimeinen päivä koittaa huomenna niin ei jää asioita hampaan koloon. Terveys ja elämä ei ole itsestään selvyys, kunnioitetaan niitä kukin niin hyvin kuin pystyy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom