PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikäli täällä Kauhajoen suunnalla asustelevia, ja kiinnostaa lähteä katsomaan kisoja niin. Vatanen lähtee valmentajansa Edun kanssa kilpailemaan Kauhajoella 30.3 järjestettävään FPO - WABDL Finnish Open 2019 kilpailuun.
Lajeina tapahtumassa penkkipunnerrus ja maastaveto. Vatsku iglivessä sanoi eilen, että kisoihin kummemmin ei valmistauduta, vaan normaalin treeniviikon päätteeksi katsotaan mitkä ovat sen hetkiset voimatasot. Pääkilpailut sitten myöhemmin keväällä - kesällä, mihin tähdätään. FPO – Finland Powerlifting Organisation | WABDL Finnish Open 2019!

52914664_2218383945045004_2642426771428868096_o.jpg

Mielenkiintoiset tatskat Vatasella selässä jos nyt oikein käsitin. Toivottavasti ei ollut hetken mielijohteesta :cautious:
Tatuoinnissa lukee mun sukunimi ja alla teksti ylpeä jäsen vuodesta 90. Luuletko makkara että häpeäisin juuriani/sukuani? Mun mielestä on ihan ok olla tyytyväinen omaan sukuun ja sieltä mistä on maailmalle lähtenyt. Eli siis ei ole hetken mielijohde, 28vuotta ja kerennyt seuraamaan tilannetta :)

Tatuointi on siis vielä pahasti kesken, nyt vasta ääriviivat. Seuraava prokkis on tehdä tausta jossa menee ainakin varmaan 3päivää, eli hauskanpitoa on vielä luvassa :) Sitten vedetään kädet loppuun ja sitten varmaan pää :D Älkää siis huoliko, kauhisteltavaa on jatkossakin!

Tatuoinnissa lukee mun sukunimi ja alla teksti ylpeä jäsen vuodesta 90. Luuletko makkara että häpeäisin juuriani/sukuani? Mun mielestä on ihan ok olla tyytyväinen omaan sukuun ja sieltä mistä on maailmalle lähtenyt. Eli siis ei ole hetken mielijohde, 28vuotta ja kerennyt seuraamaan tilannetta :)
En niin käsittääkseni väittänytkään. Mun mielestä se on tosi omaperäinen ja en tosiaankaan tuomitse.

Eniten ehkä tarkoitin sitä vaimon nimeä mutta lisääpähän ainakin uskollisuutta ja sitä että "kunnes kuolema meidät erottaa".
Moni sanoisi että typerästi tehty mutta itse sanon että helvetin rohkeasti! :)

Voin kokemuksesta kertoa että toi leiman pois kumittaminen on 10 kertaa kusisempaa ja aikaavievämpää hommaa kun toi leiman ottaminen. Ja kallista. Eli en sanois että on yhtä helppoa :D

TUUPOVAARA ois ollu kova!

Oma tupa, oma lupa. Antaa vihaajien vikistä. Pääasia, että itse on tyytyväinen.

Hieno leima ja imo ihan hyvää jatkumoa jo otetuille.

Tsemppiä Vataselle skaboihin!

Tatuointi on siis vielä pahasti kesken, nyt vasta ääriviivat. Seuraava prokkis on tehdä tausta jossa menee ainakin varmaan 3 päivää, eli hauskanpitoa on vielä luvassa. Sitten vedetään kädet loppuun ja sitten varmaan pää. Älkää siis huoliko, kauhisteltavaa on jatkossakin!

Tuleeko kyyneltä silmäkulmaan tai hämähäkinseittiä kyynärpäähän?

Voin kokemuksesta kertoa että toi leiman pois kumittaminen on 10 kertaa kusisempaa ja aikaavievämpää hommaa kun toi leiman ottaminen. Ja kallista. Eli en sanois että on yhtä helppoa :D
Joo tästä mulla ei oo henk.koht kokemusta, mutta kuitenkin nyky teknologialla ne saa halutessaan myös pois :)

TUUPOVAARA ois ollu kova!
Mä oon miettinyt jos Tupiksen suuntanumeron ottaisin johonki kohtaan :D

Oma tupa, oma lupa. Antaa vihaajien vikistä. Pääasia, että itse on tyytyväinen.

Hieno leima ja imo ihan hyvää jatkumoa jo otetuille.

Tsemppiä Vataselle skaboihin!
Kiitos! :)

Tuleeko kyyneltä silmäkulmaan tai hämähäkinseittiä kyynärpäähän?
Vähän kyllä houkuttaisi :D Not...

Vatsku on nopea noissa kuvissa, mä etenen tuskallisen hitaasti, tämä seuraava proggis on kestänyt kohta 3 vuotta enkä vieläkään ole saanut aikaiseksi.
Sen olen tässä elämässä viimeaikoina oppinut että jos jahkailemaan jää niin silloin jää moni siisti juttu kokematta :) En toki ketään yllytä tekemään hätiköityjä päätöksiä mutta suosittelen silti elämään tässä hetkessä ja tekemään niitä juttuja jotka nyt sytyttää. Nyt jarrutan pariks kuukaudeks tatskahommat, pitää keskittyä tuleviin kisoihin 100%

No tuskin vatasella jää rahasta homma kiinni jos jotain tarviaa joskus kumittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom