Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhä Vatskulla ole visio mitä haluaa :D sitä tarvii 2vuotta pohdiskella.
Tatuoinnissa lukee mun sukunimi ja alla teksti ylpeä jäsen vuodesta 90. Luuletko makkara että häpeäisin juuriani/sukuani? Mun mielestä on ihan ok olla tyytyväinen omaan sukuun ja sieltä mistä on maailmalle lähtenyt. Eli siis ei ole hetken mielijohde, 28vuotta ja kerennyt seuraamaan tilannettaMielenkiintoiset tatskat Vatasella selässä jos nyt oikein käsitin. Toivottavasti ei ollut hetken mielijohteesta
En niin käsittääkseni väittänytkään. Mun mielestä se on tosi omaperäinen ja en tosiaankaan tuomitse.Tatuoinnissa lukee mun sukunimi ja alla teksti ylpeä jäsen vuodesta 90. Luuletko makkara että häpeäisin juuriani/sukuani? Mun mielestä on ihan ok olla tyytyväinen omaan sukuun ja sieltä mistä on maailmalle lähtenyt. Eli siis ei ole hetken mielijohde, 28vuotta ja kerennyt seuraamaan tilannetta
Tatuoinnissa lukee mun sukunimi ja alla teksti ylpeä jäsen vuodesta 90. Luuletko makkara että häpeäisin juuriani/sukuani? Mun mielestä on ihan ok olla tyytyväinen omaan sukuun ja sieltä mistä on maailmalle lähtenyt. Eli siis ei ole hetken mielijohde, 28vuotta ja kerennyt seuraamaan tilannetta
Moniko ottaa leimaa siltä kantilta, mitä muut on niistä mieltä?
Tatuointi on siis vielä pahasti kesken, nyt vasta ääriviivat. Seuraava prokkis on tehdä tausta jossa menee ainakin varmaan 3 päivää, eli hauskanpitoa on vielä luvassa. Sitten vedetään kädet loppuun ja sitten varmaan pää. Älkää siis huoliko, kauhisteltavaa on jatkossakin!
Joo tästä mulla ei oo henk.koht kokemusta, mutta kuitenkin nyky teknologialla ne saa halutessaan myös poisVoin kokemuksesta kertoa että toi leiman pois kumittaminen on 10 kertaa kusisempaa ja aikaavievämpää hommaa kun toi leiman ottaminen. Ja kallista. Eli en sanois että on yhtä helppoa :D
Mä oon miettinyt jos Tupiksen suuntanumeron ottaisin johonki kohtaan :DTUUPOVAARA ois ollu kova!
Kiitos!Oma tupa, oma lupa. Antaa vihaajien vikistä. Pääasia, että itse on tyytyväinen.
Hieno leima ja imo ihan hyvää jatkumoa jo otetuille.
Tsemppiä Vataselle skaboihin!
Vähän kyllä houkuttaisi :D Not...Tuleeko kyyneltä silmäkulmaan tai hämähäkinseittiä kyynärpäähän?
Sen olen tässä elämässä viimeaikoina oppinut että jos jahkailemaan jää niin silloin jää moni siisti juttu kokematta En toki ketään yllytä tekemään hätiköityjä päätöksiä mutta suosittelen silti elämään tässä hetkessä ja tekemään niitä juttuja jotka nyt sytyttää. Nyt jarrutan pariks kuukaudeks tatskahommat, pitää keskittyä tuleviin kisoihin 100%Vatsku on nopea noissa kuvissa, mä etenen tuskallisen hitaasti, tämä seuraava proggis on kestänyt kohta 3 vuotta enkä vieläkään ole saanut aikaiseksi.
013/ 82730 gäng isolla reiteen!Mä oon miettinyt jos Tupiksen suuntanumeron ottaisin johonki kohtaan :D
Tollasia OG juttuja ei piilotella housuun, ylpeenä naamaan! :D013/ 82730 gäng isolla reiteen!
No tuskin vatasella jää rahasta homma kiinni jos jotain tarviaa joskus kumittaa.Voin kokemuksesta kertoa että toi leiman pois kumittaminen on 10 kertaa kusisempaa ja aikaavievämpää hommaa kun toi leiman ottaminen. Ja kallista. Eli en sanois että on yhtä helppoa :D