Pirskatti sentää, taas tää laskeutu mun harteille levittää rakkautta. Oi suuri ja mahtava Vatanen olkoon kunnia käsitellä canonia ikuisesti sinun sillä sinun käsissä on rakkaus ja voima mitä canoni tarvitsee! Johda kansasi kohti valoa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mahtavasti rakennettu oodi Vataselle. Lisää lisää lisää!!!Pirskatti sentää, taas tää laskeutu mun harteille levittää rakkautta. Oi suuri ja mahtava Vatanen olkoon kunnia käsitellä canonia ikuisesti sinun sillä sinun käsissä on rakkaus ja voima mitä canoni tarvitsee! Johda kansasi kohti valoa
Seuraa minua, olet eksyksissä!Pirskatti sentää, taas tää laskeutu mun harteille levittää rakkautta. Oi suuri ja mahtava Vatanen olkoon kunnia käsitellä canonia ikuisesti sinun sillä sinun käsissä on rakkaus ja voima mitä canoni tarvitsee! Johda kansasi kohti valoa
Kiitos mutta jäin kaipaamaan enemmän kehuja mutta menee tämäkin huonona päivänä.On se Vatanen vahva, komea ja vieläpä taiteilija ammattikuvauslaitteiston kanssa
Haha :D Kiitos <3Vatanen tuo mahtimies. Oi niin mukava, viisas ja tietty huumormiäs.
Salit pystyyn laittaa. Niitä vasta kaksi, mut ei se haittaa.
Satoja lisää ympäri Suomen. Niissä sit bodataan, kuin ei ois huomen.
Tässä oli jo ripaus totuuttakin mukana :DJa kun Vatasen kyykkyvideolla Canoni upean kuvasarjan surauttaa, niin tämä kelpo-veikko kireisiin kyykkypöksyihin kahden barin voimalla pierun turauttaa
Kuinkas usein kameroita yleensä pestään ?Mä en pese koskaan kameraa kun Vatanen on siihen koskenut.
Äitis aiheutti myötähäpeää kun sua teki.Onpa aikuiset taas keksineet jutun "hauskan" ja päheän,
aiheuttaa lukijalle lähinnä suunnattoman myötähäpeän.
Ei näille pitäis nauraa mutta nää Miken kommentit on toisinaan niin raakoja että ei voi kun nauraa :DÄitis aiheutti myötähäpeää kun sua teki.
Ei näille pitäis nauraa mutta nää Miken kommentit on toisinaan niin raakoja että ei voi kun nauraa :D
No ehkä ei kannata kirjoittaa sitten tommoista kakkendaaleria.Aika lapsellista ja tyhmäähän tollasille henkilökohtaisuuksiin meneville kommenteille on nauraa ja se vielä tänne erikseen ilmoittaa, kun leikkiä vain laskin.
No, meitä on kaikkiin juniin ja jokainen toimikoon tavallaan. Antaa kaikkien kukkien kukkia
Koskaan en ole kieltänyt olevani lapsellinen ja tyhmä, usein annan sen ihan räikeästi myös näkyäAika lapsellista ja tyhmäähän tollasille henkilökohtaisuuksiin meneville kommenteille on nauraa ja se vielä tänne erikseen ilmoittaa, kun leikkiä vain laskin.
No, meitä on kaikkiin juniin ja jokainen toimikoon tavallaan. Antaa kaikkien kukkien kukkia
Tarkoitus oli lähinnä kasata se uudelleen kun levis viime kesänä keskellä moottoritietä :D Odottelen uusia katteita edelleen, melko kiire tulee vaihteeks... Katotaan nyt että tuleeko edes ajoon, uusi auto saattaa viedä tänä kesänä vähän huomiooVatanen, onko gixxeri valmis? Muistelin et tarkoitus oli rakentaa sitä lisää tänä talvena.
Laita kuvia johonkin.