PTVGYM Jooel Vatanen

Minua asia ei harmita, kaikki saa olla sitä mieltä mitä haluaa ja internetti on internetti. Positiivista palautetta tulee ainakin 95% enemmän kuin negaa. Toki välillä joku kommentti voi mennä ihon alle 2 sekunnin ajaksi jonka jälkeen sen jo unohtaakin kun muistaa "ai niin, internetti".

Jos jokin asia on oikeasti vähän huonosti tai siinä olisi parantamisen varaan niin negatiivisen kommentin perään kun kirjoittaa vielä selkeän perustelun niin silloin siitä voi olla hyötyäkin, pelkkä "paskaa" komentti ei vie hommaa kenenkään osalta eteenpäin.

Ollaan ihmisiksi niin paljon kuin vaan internetissä pystyy olemaan :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omalla käytöksellä sen vittuilun saa minimiin. Nyyssölä ja Vatanen hyviä esimerkkejä siitä miten omalla hyvällä käytöksellä ja positiivisuudella se saatu palaute on myös suurimmakseen sitä samaa.

Omalla käytöksellä sen vittuilun saa minimiin. Nyyssölä ja Vatanen hyviä esimerkkejä siitä miten omalla hyvällä käytöksellä ja positiivisuudella se saatu palaute on myös suurimmakseen sitä samaa.
Käy joskus huvikseen ylilaudalla..
Kyllä se ehkä niin on että ne ketkä on mahd. vähän esillä niin välttyvät siltä paskalta negaamiselta.
Vaikka kuinka ois fiksu ja jalat maassa oleva julkkis niin aina joku porukka keksii pahaa sanottavaa

Käy joskus huvikseen ylilaudalla..
Kyllä se ehkä niin on että ne ketkä on mahd. vähän esillä niin välttyvät siltä paskalta negaamiselta.
Vaikka kuinka ois fiksu ja jalat maassa oleva julkkis niin aina joku porukka keksii pahaa sanottavaa
Ja vaikka monesta ei olekkaan mitään pahaa sanottavaa niin ne keksii sen sanottavan omasta päästä. Mun mielestä aika turhanpäivästä touhua että keskittyy muitten elämään niin paljon.

Ei jeesus kun lukee tätä palstaa... jumalauta aikuset miehet kivekset ja kaikki nii jaksaa täälä netissä tapella jossain palstalla. Mihin tää maailma on menossa
Mee ylilaudalle katsomaan mitä lapset puhuu, saa hieman uuden perspektiivin. Kato kenen tahansa kisaajan lankaa siellä ja mieti mikä sairas kontrasti on tänne, jossa sentään osataan keskustella.

Mä kävin katsomassa mikä se ylilauta oikein on kun siitä välillä puhutte ja voi helvetti mikä sekametelisoppa lanka sitä lanka tätä eihän sieltä saa mistään kiinni. Ihan sekopäinen mesta ei voi muuta sanoa.

Mee ylilaudalle katsomaan mitä lapset puhuu, saa hieman uuden perspektiivin. Kato kenen tahansa kisaajan lankaa siellä ja mieti mikä sairas kontrasti on tänne, jossa sentään osataan keskustella.

Miten tuollainen tunkio kuten ylilauta saa olla ylipäätään olemassa? Varsinkin kun nykypäivänä vauhkotaan vihapuhe sitä, vihapuhe tätä ja on nettipoliiseja ja algoritmejä jotka bannaa yms.

Auta armias jos menet kirjoittamaan sanan naapuri, niin sanktio on tiedossa. Muuten saa kirjoittaa mitä sontaa tahansa.

Mä en kyllä ymmärrä miten näitä Vataisen videoita täällä jatkuvasti kehutaa. Videot on jatkuvaa sellasta 'muka hauskaa' läppää joka ei naurata yhtää ja on vaan kiusallista kattoo. Jotenki alkaa vaan tuntua et täälläki varmaan joku Jaajon tyylinen #somerinki #bodyrinki joka näitä pumppaa, vaikka tietyt herrat mitä tekis. Vai onko nuo jonkun mielestä hauskaa tai edes mielenkiintoista? Niin paljon muutaki kateltavaa youtube, netflix, telkkari, joissa on oikeesti mielenkiitosta ja oikeesti hauskaa kateltavaa. En vaan ymmärrä.

Noissa some kanavissaki tuntuu et tollasta (alla linkki) peliä bodyrinki pyörittäs :

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/423c6cce-au2d3-4513-9dcc-606dd36ba9d0

Mä en kyllä ymmärrä miten näitä Vataisen videoita täällä jatkuvasti kehutaa. Videot on jatkuvaa sellasta 'muka hauskaa' läppää joka ei naurata yhtää ja on vaan kiusallista kattoo. Jotenki alkaa vaan tuntua et täälläki varmaan joku Jaajon tyylinen #somerinki #bodyrinki joka näitä pumppaa, vaikka tietyt herrat mitä tekis. Vai onko nuo jonkun mielestä hauskaa tai edes mielenkiintoista? Niin paljon muutaki kateltavaa youtube, netflix, telkkari, joissa on oikeesti mielenkiitosta ja oikeesti hauskaa kateltavaa. En vaan ymmärrä.

Noissa some kanavissaki tuntuu et tollasta (alla linkki) peliä bodyrinki pyörittäs :

Kyllä minä niin mieleni pahoitin.

Voin omasta puolestani sanoa, että Vatasen videot ovat loistavia ja viihdyttäviä! Ei pelkästään treenaamista vaan myös vapaa-aikaa mm. reissaamisen merkeissä! Iso peukku täältä.
Katson mielelläni myös muidenkin bodaajien tuotoksia. Ei niitä liikaa ole täällä pienessä maassamme.

Poijaat eivät saa huomiota tarpeeksi ylilaudalla, niin tänne on tultava. Mutta aika nopeasti ne pikku töppöset palaa maan pinnalle, viimeistään iltasadun aikaan kun äityli laittaa lämmintä maitoa "Noniin Korianteri-Santeri, aika laittaa Vatasen kanava kiinni, vaikka tykkäätkin kovasti, niin huomenna on koulussa lelupäivä".

Meinaatko Vatanen kysyä ice powerilta sponssia tähän uuteen project poweriin? Jos oikein muistan, niin ensimmäisessä vedossa taisi jäähdykettä mennä enemmänkin? Voisi olla mainos yhteistyön paikka!! Vai laitatko tekniikoita paremmiksi ja sitä kautta vähemmän apugeelejä käyttöön?

Poijaat eivät saa huomiota tarpeeksi ylilaudalla, niin tänne on tultava. Mutta aika nopeasti ne pikku töppöset palaa maan pinnalle, viimeistään iltasadun aikaan kun äityli laittaa lämmintä maitoa "Noniin Korianteri-Santeri, aika laittaa Vatasen kanava kiinni, vaikka tykkäätkin kovasti, niin huomenna on koulussa lelupäivä".
Mun mielestä toi Plueberryn kommentti oli ihan asiallisesti muotoiltu

Laitas vaihtoehtoja mitkä YouTubessa ois mielenkiintoisia/hauskaa katseltavaa tässä puntti genressä ja vaikka muissakin ???

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom