Tosi hieno homma, että Vatanen on kiinnostunut ja ihan itse testailee voimailupuoltakin. Mun mielestä bodareilla monesti on liikaa semmonen mentaliteetti, että voimailupuoli ei kiinnosta lainkaan. Tosiasiassa kuitenkin luulen, että jokaselle bodarillekin tekis jonkilainen voimajakso hyvää, vähintäänkin oppii tuntemaan kroppaansa ja sen suorituspotentiaalia paremmin. Ja samaan syssyyn totean, että hienoa, että Vatasen saleilla panostetaan kiitettävästi myös voimailupuolen välineistöön.
Oli kiva kokeilla tuota ja hyvin paljon mahdollista että jatkossakin otan voimajaksoja aina jos bodaaminen alkaa kyllästyttämään. Nivelten päälle tuo vähän käy mutta nyt paljon fiksumpi tämän ensimmäisen kokeilun jälkeen joten osaa ensi kerralla tehdä asiat paremmin. Kahden lajin osalta meni hyvin, yksi meni penkin alle mutta siihenkin kyllä löydettiin syy..
Herrajumala miten on laiha Vatkulin vaimo... nyt kipinkapin ruokakaapille ja Vatkulin tapaan kunnon voimapainotteinen reeni jakso että saa lihaa luiden ympärille...
Mielenkiintoinen oli voima projekti kyllä. Mikä on seuraava kaupunki mihin salitoiminta laajenee?
Vaimo on just sopivan solakka, helppo käsitellä Ensiksi nyt Helsinkiin ja ihmetellään sitten lisää, on tuossa jo kahden salin pyörittämisessä oma homma.
KiitosVatasesta näkee intohimon omaan juttuun ja kovan yrittämisen, jota itse ainakin ihailen. Hienoa nähdä, kun hommat menee nappiin ja uusi salikin vaikuttaa jo ihan älyttömän hienolta.
Kiitti Musiikkitabletti on niin pitkään hyvä kun tulee niitä asiakkaita ketkä ei lue sääntöjä ja laittaa iskelmää soimaan kahdeksi tunniksi. Linjaus on ollut että salilla on oma soittolista joka soi ja omia biisejä voi laittaa jonoon mutta ei saa vaihtaa soittolistaa. Yksi vaihtoehto olisi ladata soittolista tabletille ja laittaa laite offline tilaan.Hyvältä näyttää koko homma, laadukasta menoa. Ja tuo musiikkipaneeli on kyllä todella näppärä ratkaisu.