Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon syönyt kaksi viikkoa pikaruokaloissa melkein joka päivä, se vasta onkin helppoa ja maukasta Jää riisinkeittimet kakkoseksi kun painaa mc ajokaistalle :D
Kannattaa ottaa aina joku jäätelö jälkkäriksi ettei jää päivän rasvat liian alas.Tulee kaistalta kätevästi kaikki makrot, eikä tarvii kuin istua.
Toi oli hyvä :DKannattaa ottaa aina joku jäätelö jälkkäriksi ettei jää päivän rasvat liian alas.
Tämä vieläkin, lupasit jo viime viikolle videon. Ymmärrän kyllä kiireet salin kanssa, mutta lupaus on aina lupaus. Moni odottaa tätä, tiedän senPistä jo pliis se project powerin viimeinen osa! Haluaa nähdä...
Tämä vieläkin, lupasit jo viime viikolle videon. Ymmärrän kyllä kiireet salin kanssa, mutta lupaus on aina lupaus. Moni odottaa tätä, tiedän sen
Saisi laittaa kyllä jo videon! Lupaus on lupaus. Onhan se väärin jos ei laita. Sama kuin jättäisi salin avajaispäivänä ovet kiinni kun jengi odottaa pääsevänsä sisään salille...Tämä vieläkin, lupasit jo viime viikolle videon. Ymmärrän kyllä kiireet salin kanssa, mutta lupaus on aina lupaus. Moni odottaa tätä, tiedän sen
Jep, täysin sama.Saisi laittaa kyllä jo videon! Lupaus on lupaus. Onhan se väärin jos ei laita. Sama kuin jättäisi salin avajaispäivänä ovet kiinni kun jengi odottaa pääsevänsä sisään salille...
Niin sanoinkin/tarkoitinkin että ymmärrän kiireen ja prioriteetit, mutta jos selaa topikkia taakse päin, niin Vatanen puhui että ensi viikon (eli viime viikon) aikaan tulee. Minä vaan niin odotan mielenkiinnolla sitä videoo, että meinaa muuttua liian malttamattomaksiKyllä se video sieltä tulee aikanaan, kunhan kiireiltään kerkiää sen julkaisemaan ja laittamaan project power ohjelman myyntiin verkkokauppaan. Ja eikai tässä kukaan sentään mitään ole luvannut...
Eilenkin Vatanen oli sen 19h salilla, joskus 2 jälkeen yöllä ajeli kotia kohti ja 7 aamulla salille jatkamaan hommia. Yrittäjän ei parane tunteja laskien, mutta kyllä tässä aika ympäripyöreetä päivää on tehty..
Kyllä minä niin mieleni pahoitin!