PTVGYM Jooel Vatanen

Ja kyllähän normaali treenaaja salille tullessa ja sarjojen välissä aistii ja imee sitä salin tunnelmaa, jos nyt ei ole ihan niin hoocee, että uppoaa omaan transsiinsa treenin ensimmäisen ja viimeisen toiston välillä eikä ymmärrä ympäröivästä maailmasta yhtään mitään. Kyllä se kummasti nostaa treenifiilistä sarjojen välissä puuskutellessa, jos sali on siistin näköinen ja siellä on hyvä meininki.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselleni myös sillä on treenifiiliksen kannalta iso merkitys, että salilla "tavarat ovat järjestyksessä", eli hanttelit ja levypainot säilytetään telineissään, salin yleisjärjestely on toimiva ja varusteita on riittävästi, eikä esim. irtopenkkejä tarvitse metsästää toiselta puolelta salia. Porvoon PTV Gymillä en ole käynyt, mutta kuvien ja videoiden perusteella nämä asiat ovat siellä suht hyvässä kuosissa ja varmaan / toivottavasti myös sitten Pitäjänmäellä.

Mulla ehkä suurin treeni boosti tulee siitä jos nään että joku muukin treenaa salilla kovaa. Antaa kummasti virtaa yrittää vielä kovemmin.
Sit jos on kauniita naisia salilla niin sekin toimii, ei haittaa vaikka taustalla soi nova ;)

Salin yleisilme vaikuttaa fiilikseen, mutta kiinnittääkö kukaan isompaa huomiota salin kuviin seinillä? Eikö salin väritys, valot ja kanssatreenaajat tuo isoimman vaikutuksen fiilikseen ja yksittäisillä kuvilla on paha tuhota miltään osin fiilistä.

Tai onhan se mahdollista jos salin fiilis on ennestään vähän huono. City gymillä oli joskus salilla taidenäyttely ja siellä oli kristillisiä tauluja pitkin salia. Se meni vähän ohitse multa, ne ei rimmannut sitten mitenkään jalkaprässin kanssa.

PtvGym Porvoo päätyseinä valkoinen vs. 15m*4m kokoinen graffitti joka peittää koko seinän, mä näen siinä eron. Se graffitti melkein luo koko salin tunnelman kun astuu sisään.

Mutta edelleen makuasia eikä kukaan voi olla oikeassa :)

Naisista puheenollen, onkohan kukaan salin omistaja palkannut seksikkäitä naisia treenaamaan että se vetäisi miestreenjia salille? Baareissa tätä mun tietääkseni on käytetty.

Naisista puheenollen, onkohan kukaan salin omistaja palkannut seksikkäitä naisia treenaamaan että se vetäisi miestreenjia salille? Baareissa tätä mun tietääkseni on käytetty.
Jos tota tarkemmin miettii, niin voihan se niin olla, että ison osan motiivit treenata on naiset ja tommoisella vois olla vaikka paikkansa bisneksessä.

Jos tota tarkemmin miettii, niin voihan se niin olla, että ison osan motiivit treenata on naiset ja tommoisella vois olla vaikka paikkansa bisneksessä.
Pitää avajaisiin tilata sihteeriopistolta 10 naista päiväksi jumppaamaan kevyissa treenivaatteissa :)

Pitää avajaisiin tilata sihteeriopistolta 10 naista päiväksi jumppaamaan kevyissa treenivaatteissa :)
Ja maksaa sitten helvetisti kuluja kun joka toinen niistä on aivan paskana kun meni yrittämään prässissä kelkalla ykköstä.

Sihteerit on ka. 100e/30min palveluista huolimatta (ekstrat erikseen), et ei toi mikään liikemiehen valinta olis. Joku bikinifitneksen karsintoihin jäävä olis varmaan halvin vaihtoehto varsinkin, kun sponssaaja olis tollanen skenessä nimekäs ja uskottava henkilö.

Mä oon tosta saliympäristöstä sitä mieltä, että suurin osa meistä ei edes ajattele aktiivisesti ympäristön merkitystä omaan toimintaan. Kaikesta sivistyksestä huolimatta me ollaan edelleen monissa asioissa täysiä elukoita ja ympäristö menee just siihen lokeroon. Aggressiivinen musiikki, seinämaalaukset ja ympärillä olevat ihmiset vs. musiikiton ja väritön mummosali. Ei sieltä tangon alta seiniä katella, mut ympäristön tiedostaa siitä huolimatta.

Ei kaikki toki tarvii mitään tollasia ulkosia boosteja. Mikko Salon dokkarista jäi mieleen, että mies veti pitkät soututreenit taloyhtiön kellarissa (tyyliin 15m2) omien antiikkien seassa ilman musaa. Mental silence :D

Vataselle kovasti tsemppiä Pitäjänmäen salin avaamiseen. Nykyine nainen asuu 10 min ajomatkan päässä niin pääsee aina sunnuntain brunssin jälkeen jumpalle (y) Mitä tulee markkinointikikkaan, jolla pääsee jo Iltasanomiin niin 2018 kevään bikinin osallistujille massasähköposti, että tarvitaan jumppapirkkoa ja luvassa vaikka kaikkien tietämää NOCCO:a ;)

Ei kaikki toki tarvii mitään tollasia ulkosia boosteja. Mikko Salon dokkarista jäi mieleen, että mies veti pitkät soututreenit taloyhtiön kellarissa (tyyliin 15m2) omien antiikkien seassa ilman musaa. Mental silence :D

Arto Vainio kuulosuojaimet päässä Mayorsilla oli mun mielestä loistava juttu. :LOL: "Eihän se musiikki ole edes mitenkään tahdissa sen tekemisen kanssa"... Kuulun samaan koulukuntaan. Semihiljasella jotain reipasta musaa ajankuluksi, että sarjatauot menee sukkelammin, se on ihan jees. Liian lujalla vaan häiritsee tekemistä ja keskittymistä. Varsinkin jos on jotain musaa mikä ei itelle oikein tipu.. Ja täytyyhän omien ajatusten kanssa pystyä olemaan, ei taida waspi soida painonnosto/voimanosto kisoissakaan, saatikka muussa urheilussa. Gymikulttuuria vaan.

Salin yleisilme vaikuttaa fiilikseen, mutta kiinnittääkö kukaan isompaa huomiota salin kuviin seinillä? Eikö salin väritys, valot ja kanssatreenaajat tuo isoimman vaikutuksen fiilikseen ja yksittäisillä kuvilla on paha tuhota miltään osin fiilistä.
Tästä tuli mieleen että meijerillä tulee silloin tällöin sarjoen välissä kiinnitettyä huomiota niihin seinään maalattuihin sinisiin miehiin, ja mietittyä että eikö tuohonkaan ole mitään hienompaa keksitty :D Myös lattioilla ties kuinka kauan lojuneet taulut ihmetyttänyt.. Mutta fiilikseenhän nuo ei sen kummemmin vaikuta, lähinnä aiheuttaa ihmetystä ja huvitusta.
Vatskun kummallakkin salilla hienosti toteutettu kyllä tuo graafinen ilme, Porvoossa vähän enemmän old schoolia ja nyt pitskussa tuo Banksy tyylinen stencil art ilme.
Isot peukut ja uusi asiakas täältä Jooelille (y)

Eikö tuo olisi järkevintä toteuttaa niin, että sponsoroisi bikini- ja bodyfitness-kisaajia sillä ehdolla, että treenaavat säännöllisesti salilla?
Järkevintä on olla houkuttelematta pervoja salille :D

Tasa-arvon aikana voin naisasiakkaita varten tulla treenaamaan ilman paitaa 50e kuussa sekä ilmanen salikortti.
Ilman kuvaa en tyrmää ajatusta :) Jos siellä nyt vaikka Ronnie Colemanin näköinen ukko kirjoittelee niin ehdottomasti suostuisin ehdotukseen!

Sihteerit on ka. 100e/30min palveluista huolimatta (ekstrat erikseen), et ei toi mikään liikemiehen valinta olis. Joku bikinifitneksen karsintoihin jäävä olis varmaan halvin vaihtoehto varsinkin, kun sponssaaja olis tollanen skenessä nimekäs ja uskottava henkilö.

Mä oon tosta saliympäristöstä sitä mieltä, että suurin osa meistä ei edes ajattele aktiivisesti ympäristön merkitystä omaan toimintaan. Kaikesta sivistyksestä huolimatta me ollaan edelleen monissa asioissa täysiä elukoita ja ympäristö menee just siihen lokeroon. Aggressiivinen musiikki, seinämaalaukset ja ympärillä olevat ihmiset vs. musiikiton ja väritön mummosali. Ei sieltä tangon alta seiniä katella, mut ympäristön tiedostaa siitä huolimatta.

Huolestuttavan hintatietoinen olet :D

Tästä tuli mieleen että meijerillä tulee silloin tällöin sarjoen välissä kiinnitettyä huomiota niihin seinään maalattuihin sinisiin miehiin, ja mietittyä että eikö tuohonkaan ole mitään hienompaa keksitty :D Myös lattioilla ties kuinka kauan lojuneet taulut ihmetyttänyt.. Mutta fiilikseenhän nuo ei sen kummemmin vaikuta, lähinnä aiheuttaa ihmetystä ja huvitusta.
Vatskun kummallakkin salilla hienosti toteutettu kyllä tuo graafinen ilme, Porvoossa vähän enemmän old schoolia ja nyt pitskussa tuo Banksy tyylinen stencil art ilme.
Isot peukut ja uusi asiakas täältä Jooelille (y)
Meinasin mainita samat maalaukset mutta ajattelin etten kehtaa julkisesti toisen salin sisustusta alkaa arvostelemaan mutta onhan ne nyt melko... Hienot :)

Tervetuloa!!

Arto Vainio kuulosuojaimet päässä Mayorsilla oli mun mielestä loistava juttu. :LOL: "Eihän se musiikki ole edes mitenkään tahdissa sen tekemisen kanssa"... Kuulun samaan koulukuntaan. Semihiljasella jotain reipasta musaa ajankuluksi, että sarjatauot menee sukkelammin, se on ihan jees. Liian lujalla vaan häiritsee tekemistä ja keskittymistä. Varsinkin jos on jotain musaa mikä ei itelle oikein tipu.. Ja täytyyhän omien ajatusten kanssa pystyä olemaan, ei taida waspi soida painonnosto/voimanosto kisoissakaan, saatikka muussa urheilussa. Gymikulttuuria vaan.
Samainen Arto Vainio treenasi itsensä kehonrakentajaksi muutaman neliön kotisalissaan joten ei se kehitys puitteista ole kiinni - toki poikkeustapaus. Vatasen salissa ihan varmasti huippulaitteet ja suorituspaikat. Musta yleisilme, gaffitit ja korvat särkevä musiikki sopii hyvin ahdistuneille nuorille miehille:) Peltorit päässä joutuisi tuolla itsekin olemaan..Vakavasti puhuen, näppärällä nykytekniikalla moni näyttää kuuntelevan sitä omaa mielimusaansa joten mihin tarvitaan iso panostus äänentoistoon? Anyway, businessmieshän tuo Vatanen kieltämättä on, onko sitten jo ihan geeniperimääkin.

Samainen Arto Vainio treenasi itsensä kehonrakentajaksi muutaman neliön kotisalissaan joten ei se kehitys puitteista ole kiinni - toki poikkeustapaus. Vatasen salissa ihan varmasti huippulaitteet ja suorituspaikat. Musta yleisilme, gaffitit ja korvat särkevä musiikki sopii hyvin ahdistuneille nuorille miehille:) Peltorit päässä joutuisi tuolla itsekin olemaan..Vakavasti puhuen, näppärällä nykytekniikalla moni näyttää kuuntelevan sitä omaa mielimusaansa joten mihin tarvitaan iso panostus äänentoistoon? Anyway, businessmieshän tuo Vatanen kieltämättä on, onko sitten jo ihan geeniperimääkin.

Eiköhän Vatanen tiedä mitä tekee ja jos me päästäis noista asioista päättämään, niin fituiks menis bisnekset. :LOL:

Mun bisnesidea on juurikin se että teen asiat hyvin eritavalla kuin suurin osa muista. Idea siinä on että sitä ”normaalia” tarjontaa on pilvin pimein joka nurkan takana ja se kelpaa suurimmalle osalle, sanotaan nyt vaikka 90%. Mulle jäävä osuus on 10% ja se riittää tosi kivasti. Perus treenaaja valitsee yleensä lähimmän salin mikä löytyy ja se kelpaa, erikoisempaa salia etsivä ei välitä niinkään matkasta vaan ajaa joka päivä vaikka pidemmän matkan että pääsee sille tietylle salille joka tarjoaa hänelle hänelle mieluisat puitteet ja tämä tekee sen ettei mun tarttee tyytyä lähikorttelin 10% hc sali diggareihin vaan jengi tulee paikan päälle kauempaakin ja sitten se 10% alkaa olemaankin aika iso kasa ihmisiä.

Mä itse en aja Porvooseen enkä Pitskuun salin takia, enkä kyllä Vantaalle jossa on Powerfit. Mä ajan Porvooseen ja Pitskuun koska siellä on Vatanen, hieno mies ja reipas yrittäjä. Montakohan kertaa olen Vatskulta kysynyt, että tulisin huomenna, että ootko paikalla ja kun mies ei ole siellä, niin en mene.

Salin taustahenkilöilläkin voi olla paljon tekemistä imagon kanssa ja PTV taitaa olla ainoa sali Suomessa, joka on vahvasti henkilön imagoon sidottu, muut on vain saleja, aika kasvottomia sellaisia. Ja pahin mitä ikinä voi tehdä, on koittaa miellyttää kaikkia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom