Eikös Suomi24:llä ollut kanssa joku vastaava tyyli haukkua pakkotoistoa ja levittää huhuja? Sielläkun tuo paskanjauhanta oli myös suurta.
Toki Suomi24 jäsenet pysyivät siellä eivätkä tulleet trollailemaan pakkista?
Ne pysyivät siellä ja pitivät mut ja Pakkotoiston pinnalla, ne eivät lähteneet perseilemään muualle. Ylilaudalla taas jos en huomioi niitä, niin ne pahoittavat mielensä siitä kun se on lievä avunhuuto ongelmiin ja se ratkeaa sillä, että huomioin ne välillä. Se jotenkin laukaisee niillä helpotusta ja saavat siitä suurta iloa kun sanon että mitäs ne älykääpiöt taas siellä itkee.
Tätä voidaan verrata vähän Tourettensyndroomaan, eli niillä on pakonomainen tarve puhua musta joka langassa, niin mä laukaisen sen aina välillä antaen sinne lenkkaria perseelle. Jos taas niitä en huomioi, niin ne hakee sitten huomiota mitä omituisimmilla tavoilla kuten soitellen eläinsuojeluun jne.
En ole sillai huolissaan niistä, koska mulle on periaatteessa aivan sama miten paska elämä niillä on, mutta en jaksa siivota suotta tubea sun muuta siitä aivottomasta alkeellisesta kirjoittelusta. Kuten tuossa todettiinkin. niin ilmeisesti tämän ketjun viestit on taas siellä bongattu tottakai, koska ovat ahkeria Pakkotoiston käyttäjiä. Voisin veikata, että ne siellä nyt miettii miten aikuinen 50 vuotias mies voi nähdä vaivaa alaikäisistä hieman tyhmistä yksilöistä, en mä näekään, mä käytän niitä törkeesti mainostarkoitukseen.
Se miksi nämä eivät Pakkotoistolla paljoa mellasta, on aivan päivänselvää, ne haluaa tätä lukea ja ip-bannissa on paha omaa suosikkisivustoa lukea. Siksi ne pitää turpansa kiinni. Aina aika-ajoin sieltä joku rohkea yksilö kerää kivekset kasaan ja tulee tänne avautumaan. Kun saavat bannit, niin jälkilöylyistä voidaan juuri päätellä miten tärkeä Pakkotoisto niille on, koska jos saat jostain kenkää, niin normaali ihminen menee eteenpäin, näille se on paha paikka, mitä sitten kytätä kun ei täällä pääse stalkkaamaan.
Ja mitä jää käteen loppupeleissä niillä, tuhlattua aikaa ja mitä mulle, videoiden levityskanava ilmaiseksi, puhetta että striimaan, Pakkotoiston maininta joka välissä.
Nää munaperseet eivät tajua sitä, että se on mainosta, aina. Esim Jukan kuka löi keissi piti olla doomday, mutta miten kävi, 22 tuhatta seuraajaa Twitchissa, tekivät vain siitä striimista takuusuositun, kääntyi aivan toisin kuin olettivat. Ja mä voin tämän sanoa, koska näillä ei järki kamasti juokse, eivät ne pysty lopettamaan tota mainostamista, ovat koukussa kuin pahinkin narkki. Jos katsotte niitä kisaajien lankoja, niin aika nopeaan selviää, että ne on totaalisen koukussa tänne, eivät vain pääse eteenpäin.
Ja aina siellä on ihmisiä, jotka ovat normaaleja, ne eksyy sitten tänne vakikirjoittajiksi kun saivat sitä kautta tietää. Tottakai kaikkia kiinnostaa että mikä vitun Mike ja Pakkotoisto kun joka langassa puhutaan. Fiksu ihminen sitten tajuaa materiaalia katsoessa, että taitaa olla lapsilla vain fanitus vähän nurinkurista ja jäävät sitten katsojiksi ja seuraajiksi mulle. Ja in the end, nää huutaa että Pakkotoisto kaatuu. No ei varmana kaadu tätä menoa :D