Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kovia noi kasari sarjojen tunnarit.
Ja siellä se jaksaa edelleen yrittää. Siinä se koko illan tuhlaa taas elämästään vain päästäkseen aukomaan päätänsä.
katso liitettä 149380
Ja siellä se jaksaa edelleen yrittää. Siinä se koko illan tuhlaa taas elämästään vain päästäkseen aukomaan päätänsä.
katso liitettä 149380
Jotenkin Mä luulen, että tää henkilö on ulkonäöltään sen sarjakuristajan näköinen kaveri. Siellä se hakkaa sukkahousut ja punaiset nahkahanskat kädessä kiihkeänä näppäimistöä. Ettei vaan olis @PT-Vatanen sun uuden salin, joku naapuri salien omistajista
Pojat on poikia. Vähän vaan laskivat leikkiä.Onhan tässä nyt jo pari päivää jahkailtu aidasta ja aidan seipäästä. Jos nyt asiallista keskustelua.
Mike antaa banneja varmasti ihan pätevistä syistä, mutta on se naurettavaa silti että aletaan heti joidenkin (luultavasti) aikuisten ihmisten toimista pistellä jotakin dildo ahkerassa käytössä juttuja.. Ei se sen järkevämmältä keskustelulta kuullosta.
Mutta mennään eteenpäin.
Saan mainosta ja kävijöitä sinne, siksi provoon niitä ja mitä enemmän niille vittuilee, sitä enemmän ne mainostaa Pakkotoistoa. En roiku ylilaudalla, vaan ylilautalaiset roikkuu Pakkotoistolla (siis ne 10 hullua).Tää nyt ei oo iha reiluu. Sä siis itte kutuit ne sinne ja sit harmitti ku jonne tuli? :D toisena et etkö sä aika paljon roiku siel ylilaudal itekki, eiks se toimis toi kirjan luku sullekki?
Koska sä olet sen tilalla. Te Jonnet aina luulette olevanne niskanpäällä. Fakta on se, että olen mennyt niin pahasti teidän ihon alle, että joka kisaajan lanka laudalla on musta ja te ette vain pääse yli.Mikset antanu ton niilo olla tääl? Hyvi keräs palstalle jengii mainoksii kattoo ja mun mielest iha asiaaki mitä laitto.
Kuten striimissä sanoin, niin onhan kadullakin semmoisia yksikseen puhuvia potilaita avohoidossa pyörimässä, niin miksei netissäkin. Trollaaminen on mennyt nykyaikana täysin pienten lasten tasolle, hoetaan jotain samaa juttua ja hihitellään perään.Taitavasti kun trollaa, niin se voi olla jopa hauskaa kuten Pekka Saurin yölinjassa. Ei silloin trollit soittaneet ja hokeneet puhelimeen vain "Kuka löi, kuka löi, kuka löi". Nykyaikana nää on ilmeisesti juuri niitä mielisairaita joilla on netti käytössä. Huolestuttavinta niissä on se, että eivät näe omassa toiminnassa mitään outoa tai väärää, vaan syyttelevät aina kohdettaan vaikka todellisuudessa ovat aivan sairaan patologisia kohteen suhteen, näkevät sen joka paikassa, aina, juttelevat sen kanssa mielikuvituksellisesti. Kirjoittavat positiivisen kommentin itse ja perään negatiivisen syytellen positiivista kommenttia kohteen kirjoittamaksi.Onkohan nuo kaverit Livessäki samanlaisia vai ihan normaaleja mitä ei millään osais yhdistää nettipersoonaan?
Vai onko internet tehny näistä tämmösiä ku ei ole sitä turpaan saannin riskiä eikä niillä ole edes kavereita ollenkaan livessä..
Ei kannata alentua noitten idioottien tasolle, vaan jättää ne huomioimmat kokonaan.Ens viikolla tulee uusi PP video, varoitan että videossa voidaan mainita tulevasta maksullisesta ohjelmasta jolla yritän (pakotan) rahastaa ihmisiä, pyrin käyttämään videossa alitajuista pakottamista joka ohjelmoi ihmiset menemään halpaan.
Moraalisesti olen täysin kieroutunut. Miettikää tätä yhtälöä! Ensiksi teen treenivideon suht mielenkiintoisesta projektista ”bodaaja 3kk voimanostajana” ja tämän lisäksi tarjoan muille mahdollisuutta kokeilla perässä samaa ohjelmaa edulliseen parin kympin hintaan.
Ja älkää luulko että tämä lista loppui tähän! Olen myös perustamassa uutta kuntosalia johon upotin kaiken maallisen omaisuuteni ja lisäksi paljon muidenkin rahoja. Teen myös tästä videosarjaa ja hävettää sanoa itsekkin että 10minuutin videosta saatan mainita 15sekunkin verran että sinne voi ostaa jäsenyyksiä todella edulliseen -50% hintaan. Tulee huono omatunto kun nämä asiat sanoo ääneen. Huh.
On täysin moraalitonta ja mautonta yrittää itse hyötyä näistä taloudellisesti. Videoitten kuuluisi olla vain 100% viihdettä katsojalle, 90% ei riitä, se ei riitä. Haluan tähdätä 100% ja vielä enemmän siihen etten vaan itse hyötyisi tästä.
Kiitoksia kaikille kritiikistä, olen ollut ajattelematon. Kiitos kun te kokenemmat avustitte minua.
Minulla on niin paljon opittavaa että joudun valitettavasti jättämään tämän foorumi homman taas vähemmälle. Minut saa kiinni muista somekanavista SC/IG, pyrin sielläkin jatkossa käyttämään vähemmän hastageja.
Enemmän sieltä saa ilmaista mainosta kun vain niitä huomioi aina välillä. Taattu näkyvyys siellä kokoajan. Yleensä ei tartte tehdä mitään kuin vain uutta matskua. Esim striimien tuominen portfolioon, sai heti siellä näkyvyyttä lisää. Mun kanava on katottu yli 75 tuhatta kertaa kuukaudessa kun esim Testotimolla se lukema pidemmältä ajalta on 9000.Onks toi sitte mite enemmä yrityksel kannattavaa ku et antas ylilaudan vaa olla ja käyttäs muuhu markkinointii sen ajan & hakis sitä kautta näkyvyyttä? Iha kaikella rakkaudella. Henkisesti varmaa ainaki helpommal pääsis.
Alerts pitäis kyllä olla pois päältä.@Mike Mistähän se johtuu, että ignoorasin Jankkupöllön ja nyt sain kuitenkin tuollaisen ilmoituksen ko. henkilön viestistä?
"You are ignoring content by this member. Näytä Ei huomioitua sisältöä"
On koitettu ignorea kerran, ei se meno mihinkään muutu. Sillon ne alkaa spämmimään enemmän tubeen ja muualle että saisivat huomiota. Ne saa eniten intoa siihen itkuun kun ne huomioi. koska ovat todella otettuja jos käyn välillä katsomassa niiden juttuja. Jos niitä ei huomioi, ne tulee sitten tekemään kaikkea muuta typerää, joka taas ei edistä Pakkotoistoa, vaan haittaa mun toimintaa muuten.Okei eli iha win win molemmille. Ne saa pelleillä siel ja saat näkyvyyt tänne. Aika vähä timo saanu katseluu vrt mitä laudal saanu niskaasa.
Lähinnä koitin kysyy et jos jättäs sen lauda ignoree kokonaa ja käyttäs ajan muuhu markkinointii ni saisko enemmä vierailijoit vai vähemmä? Koska varmaa henkisesti helpompi keissi käyttää se aika muuhu markkinointii.
On koitettu ignorea kerran, ei se meno mihinkään muutu. Sillon ne alkaa spämmimään enemmän tubeen ja muualle että saisivat huomiota. Ne saa eniten intoa siihen itkuun kun ne huomioi. koska ovat todella otettuja jos käyn välillä katsomassa niiden juttuja. Jos niitä ei huomioi, ne tulee sitten tekemään kaikkea muuta typerää, joka taas ei edistä Pakkotoistoa, vaan haittaa mun toimintaa muuten.