- Ikä
- 34
Ei ehkä enää pysty lukee tän pidemmälle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kritiikki otettu vastaan ja ymmärretty. Olet täysin oikeassa, käytöksemme on ollut asiatonta.Materiaali maksulliseksi vain, niinkuin kitisitte kun muuten "ette niistä videoista mitään hyödy". Huippusuositun sarjan PTVGYM tilaesittely#4 vaikka ensimmäiseksi jaksoksi.
Toinen asia mikä täällä olisi syytä ottaa puheeksi on nämä teidän kaveripiirien muodostamat tykkää, kehu, myy mua ja puolusta -liitot. Joilla hyökkäätte jokaista palautetta vastaan kuin kusiset teinit koulunkäytävillä. Aikuiset miehet koodaa toisilleen et nyt tarvii keskustelupalstalla jelppiä. Sen jälkeen aina sama kusinen lauma lentää paikalle kehumaan miestä ja kuinka hyvin mikäkin asia hänen puoleltaan käsiteltiin.
Luulisi että aikuisilla ihmisillä olisi munaa itse puolustaa itseään, ilman apinalauman tukea?
No laitappa omalla nimellä, niin ollaan tasoissa. Jos aletaan siitä puhumaan kellä että kellä on palleja, niin sillon en huutelis nimimerkin takaa. Että otappa happee ja mieti hetki.Luulisi että aikuisilla ihmisillä olisi munaa itse puolustaa itseään, ilman apinalauman tukea?
Tää on jo snadisti epäreilua. Ensiksi kritisoidaan sitä, että viestejä poistellaan ja sitten kun annetaan kaikki tulla läpi, niin sekin on väärin. Ihan tietoisesti annan tuon niilon täällä suutaan soitella, niin ei taette sitten kenenkään huudella että viestejä poistellaan. Eiköhän se nyt pian lopeta jo, tarpeeksi tyhmäksi itsensä tehnyt jp.Se mikä mua harmittaa pakkiksella on luokaton moderointi, tai oikeastaan sen puute. Ei, en ole sananvapauden rajoittamisen kannattaja, mutta joku tolkku pitäisi olla. Monet hyvät ketjut menee ihan offtopiciksi, kuten tämäkin.
En tiedä montako modea täällä on ja miten aktiivisia? Linja on kyllä luokaton. Kannattaisi ottaa mallia esim. Hommafoorumilta. Siellä ketjut pysyvät siisteinä siitä huolimatta, että asioista löytyy erilaisia näkökulmia. Täällä ketjut sotkeutuvat ja rönsyilevät ihan miten sattuu. Harmittaa kovasti, sillä täällä on myös fiksuja tyyppejä. Kysymyksiin saa vastauksia. Paljon niksejä, neuvoja ja kaikenlaista tietoa.
-Nyt voi sitten mulle sanoa: No mee sinne Hommafoorumille sit.
-Tai sitten voi miettiä, että onko tuossa mun kritiissä mitään pointtia ja pohtia pitäisikö pakkotoiston moderointilinjalle tehdä jotain.
-Tai jatkaa samaan malliin. Siinäpähän tuokin ruikuttaa nimimerkin takaa.
Tää on jo snadisti epäreilua. Ensiksi kritisoidaan sitä, että viestejä poistellaan ja sitten kun annetaan kaikki tulla läpi, niin sekin on väärin. Ihan tietoisesti annan tuon niilon täällä suutaan soitella, niin ei taette sitten kenenkään huudella että viestejä poistellaan. Eiköhän se nyt pian lopeta jo, tarpeeksi tyhmäksi itsensä tehnyt jp.
Jos katsoo niiden tyyppien viestejä jotka itkee viestien poistamisista niin huomaa, et ne on niitä joilla ei oo oikeesti mitään järkevää sanottavaa. Tai sit ne on näitä sankareita joiden "kritiikkiä" poistellaan.Tää on jo snadisti epäreilua. Ensiksi kritisoidaan sitä, että viestejä poistellaan ja sitten kun annetaan kaikki tulla läpi, niin sekin on väärin. Ihan tietoisesti annan tuon niilon täällä suutaan soitella, niin ei taette sitten kenenkään huudella että viestejä poistellaan. Eiköhän se nyt pian lopeta jo, tarpeeksi tyhmäksi itsensä tehnyt jp.
Kokeilin nyt ekaa kertaa foorumin "jätä käyttäjä huomioimatta (ignore)" -toimintoa. Ei varmaan tarvitse kertoa, että kenet ignoorasin...... Toimiiko tuo niin, että en enää näe Niilon (hups) kommentteja, mutta muiden vastaukset tolle ylilautaselle näkyvät?
Jos katsoo niiden tyyppien viestejä jotka itkee viestien poistamisista niin huomaa, et ne on niitä joilla ei oo oikeesti mitään järkevää sanottavaa. Tai sit ne on näitä sankareita joiden "kritiikkiä" poistellaan.
Sen kritiikinkin voi kirjottaa monella eri tavalla. "Moro, tässä videossa olis voinu olla vähän paremmat äänet ja valot", tai vaikka "Mun mielestä näyttää, että sun tekniikka on pielessä tossa liikkeessä. Onko joku syy miksi teet näin". Sit näiden itkijöiden "kritiikki" on tasoa "Lopeta näiden vitun videoiden teko. Mä näin yhden mainoksen sadan videon joukosta ja nyt mä oon peliriippuvainen. Oot paska jätkä ja sulla on pieni muna". Ihmiset kirjottaa kaikkea paskaa, kun ei tarvitse omalla naamalla kirjottaa. Ja kaikenlisäks mitä väliä jos joku viesti poistetaan? Mulle on ihan sama jos joku poistaa mun viestejä.
Jos noiden trollaajien annetaan rellestää vapaasti täällä ja porukka vielä polttaa hermonsa niiden takia niin tä on kohta suomi 24 tasoa. Paras olis, jos ihmiset pysyisi ihan asiallisena ja jos se ei onnistu, niin sit vaan pihalle.
No laitappa omalla nimellä, niin ollaan tasoissa. Jos aletaan siitä puhumaan kellä että kellä on palleja, niin sillon en huutelis nimimerkin takaa. Että otappa happee ja mieti hetki.
Tuo ominaisuus on unohtunut. Hyvä kun toit esille.
Toisaalta voisi vain ohittaa viestit, joista ei omasta mielestä ole mitään tolkkua. Jos vanne on liian tiukalla, parempi pitää taukoa ja seurata muita kiinnostavia ketjuja tai tehdä aivan jotain muuta.
Ei pidä paikkaansa, paljon poistetaan asiallisia viestejä ilman että kirjoittajalle kerrotaan miksi. Mike kertoi syyksi ettei siitä mitään tulisi jos pitäisi joku syy kertoa niin helpompi vain poistaa. Mm. vatasen ketjusta aikoinaan poistettiin asiallista kritiikkiä laitteiden osalta kuin tuhka tuuleen.Jos katsoo niiden tyyppien viestejä jotka itkee viestien poistamisista niin huomaa, et ne on niitä joilla ei oo oikeesti mitään järkevää sanottavaa. Tai sit ne on näitä sankareita joiden "kritiikkiä" poistellaan.
Välillä vaan pistää ihan oikeesti miettimään, kuin paha jollakin on olla tässä epäreilussa maailmassa.Materiaali maksulliseksi vain, niinkuin kitisitte kun muuten "ette niistä videoista mitään hyödy". Huippusuositun sarjan PTVGYM tilaesittely#4 vaikka ensimmäiseksi jaksoksi.
Toinen asia mikä täällä olisi syytä ottaa puheeksi on nämä teidän kaveripiirien muodostamat tykkää, kehu, myy mua ja puolusta -liitot. Joilla hyökkäätte jokaista palautetta vastaan kuin kusiset teinit koulunkäytävillä. Aikuiset miehet koodaa toisilleen et nyt tarvii keskustelupalstalla jelppiä. Sen jälkeen aina sama kusinen lauma lentää paikalle kehumaan miestä ja kuinka hyvin mikäkin asia hänen puoleltaan käsiteltiin.
Luulisi että aikuisilla ihmisillä olisi munaa itse puolustaa itseään, ilman apinalauman tukea?
mitä vittua te tungette tota juha harjua ja k.niemeä joka postaukseen. ketään ei kiinnosta kuka siellä postaa.Nyt on menty jo munkin mielestä liian pitkälle. Pihviniilolle bannia kiitos!
K.niemi