PTVGYM Jooel Vatanen

Arabium myy 12kk korttia nyt 149e. Luulin aluksi ton olevan joku läppä, kun työkaveri kertoi tämän. Toki itse maksan mielummin enemmän siitä , että sali on juuri mitä itse tarvitsen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Arabium myy 12kk korttia nyt 149e. Luulin aluksi ton olevan joku läppä, kun työkaveri kertoi tämän. Toki itse maksan mielummin enemmän siitä , että sali on juuri mitä itse tarvitsen.
Se on melko edullinen hinta :D Tohon hintaa pitää saada jo tuhansia ihmisiä että edes pieni sali olisi kannattavaa. 12,5€/kk josta viivan alle jää max puolet hinnasta.

Se on melko edullinen hinta :D Tohon hintaa pitää saada jo tuhansia ihmisiä että edes pieni sali olisi kannattavaa. 12,5€/kk josta viivan alle jää max puolet hinnasta.
Mun korvaan toi hinta kuulostaa täysin mahdottomalta. En viitti sanoa mitä tulee oikeasti ekana mieleen. Bisnestä toi ei kuitenkaan ole

Mun korvaan toi hinta kuulostaa täysin mahdottomalta. En viitti sanoa mitä tulee oikeasti ekana mieleen. Bisnestä toi ei kuitenkaan ole
Vaikee itse myös nähdä miten tolla voi homma toimia.. 50% kortin ostajista täytyy olla ihmisiä ketkä ei sitten käy edes salilla, maksavat vaan jäsenyydestä.

No jos käyttöaste alhaalla, kesäkuussa alkamassa hiljasimmat ajat ja kassa kuivan puoleinen, niin tolla tarjouksella päräyttääkin äkkiä kesäkuusta vuoden ehkä parhaimman kuukauden. Ei kestävää kehitystä, mutta varmasti toimiva temppu kuitenkin lyhyellä aikavälillä. Harmi etten asu Arabiassa enää. Vanhalla salilla tuli kanssa aina kesäkuussa tarjous vuosikortista, tosin se oli -20% eikä -50% luokkaa...

Fitness24 esim Albertilla on semmoinen, että ei siellä tosissaan kukaan voisi treenaa. Hinta on alhainen ja houkuttaa varmaan juuri niitä "harrastan kuntosalia" ihmisiä. Olen koittanut siitä ikkunasta katsoa ohimennen, että onko siellä edes vapaita painoja yhtään, mutta ei.

Ja jos joku harrastaa kuntosalia, niin silloin sille kelpaa mikä tahansa luukku joka kantaa nimeä kuntosali. Treenaavat ovat sitten aivan oma ryhmänsä, eivät kovinkaan hyviä asiakkaita, kolistelee ja viipyy salilla liikaa ja käyttää ihan varmaan koko rahan edestä ja ylikin salia.

Vuosikorti 149,- ei sano että meillä menee hyvin, vaan pikemminkin päinvastoin. Mut näitä asioitahan ei salin käytäjän tartte murehtia, paitsi jos näyttää siltä että lafka on puolessa vuodessa konkassa..

Ja tavikset on monasti parhaita asiakkaita (monessakin asiassa), kuten tossa sanoitkin: käyttää vähän ja vaatimustaso ei kummoinen. Perfect! :LOL:

Vaikee itse myös nähdä miten tolla voi homma toimia.. 50% kortin ostajista täytyy olla ihmisiä ketkä ei sitten käy edes salilla, maksavat vaan jäsenyydestä.
min.24kk jäsenyys josta et pääse irti ja irtisanottivissa yhtenä iltana vuodessa kello 22-22.15 välillä ja jos silloin ei irtisano niin jatkuu taas 24kk.
Varmaan tosi moni alkuhuumassa päättää ottaa kerralla kunnon pitkän jäsenyyden että varmasti käy ja kuukauden jälkeen ei vaan pääse irti.

Mä ehdotin oman salin pitäjälle että vois laittaa 20e/kk lisää hintaa kortille että ois vielä paremmin tilaa :)

Niin ne ajat muuttuu. 2010 -luvun alussa ruvettiin menemään siihen suuntaan, että kuntosaleja suunnataan perusjumppaajille ja satunnaisesti ei niin tavoitteellisesti treenaville sekä ängetään ne niin täyteen väkeä kuin vaan mahdollista ja ylikin. Salinomistajat rajasivat jo taustamusiikinkin sillä lailla ettei se vaan vahingossakaan pääse säikäyttämään ketään pois.

Nyt sitten rupeaa taas heräilemään kysyntää PTV-Gymin kaltaisille voi melkein jo sanoa ''klubisaleille'' joissa panostetaan kaikki siihen, että siellä voi oikeasti kehittyä. Omallakin paikkakunnalla on yliruuhkautunut treenikeskus joka pitää itseään kovanakin mestana kaikenlaisille treenajille, mutta kaikki asiakaslähtöisyys loistaa poissaolollaan ja vaativa treenaaja joutuu joka treenissä kohtaamaan puuhastelijoiden suunnitteleman layoutin virheitä.

Yksikin kilpailija joka tekee kaiken kunnollisella ammattitaidolla tekisi täälläkin hyvää. Monta kertaa itekin miettinyt, että houkuttavaa olisi tuollaisen suurenkin kävijämäärän salin kanssa kilpaileminen, koska näkee kymmeniä asioita päin vittua tehtynä heti, kun kävelee ovesta sisään.

Nyt uudet halvat salit karsii vanhoilta dinosaurus saleilta asiakkaita, mutta halpoja saleja tulee niin paljo ettei millään kaikki voi pärjätä. Uskon että ajan myötä tulee uudenlaisia paljon kalliimpia saljea mukaan markkinoille joissa viihtyisää ja oikeesti kunnollisia valmentajia, laitteita jne. Crossfit salit on näyttäny että ihmiset maksaa mitä vaan, kuhan pääsee mukaan oikeenlaiseen porukkaan. Mielenkiintoisten muutoksien edessä sali kulttuuri kuiteski on tällä hetkellä.

Nyt uudet halvat salit karsii vanhoilta dinosaurus saleilta asiakkaita, mutta halpoja saleja tulee niin paljo ettei millään kaikki voi pärjätä. Uskon että ajan myötä tulee uudenlaisia paljon kalliimpia saljea mukaan markkinoille joissa viihtyisää ja oikeesti kunnollisia valmentajia, laitteita jne. Crossfit salit on näyttäny että ihmiset maksaa mitä vaan, kuhan pääsee mukaan oikeenlaiseen porukkaan. Mielenkiintoisten muutoksien edessä sali kulttuuri kuiteski on tällä hetkellä.
Mä en sekoittaisi ollenkaan cf-boxia ja kuntosalia.

Jonkinlainen tutina lonkan koukistajassa on, että nuo halvat salit on halpoja vain niin kauan kuin saa jotain starttirahaa/lainat on lyhennysvapaalla. Sitten kun asiakaskunta on vakiintunut niin hinta alkaa kiipeämään. Tai yritys "myydään" toiselle "yrittäjälle", jolloin voidaan anoa uudet tuet.

mites nuo pitäjänmäen parkkipaikat? ite autolla liikkuvana ja siellä päin pyörineenä niin meinaa olla aika kortilla joka ikinen päivä

paikallisessa salissa oli aikoinaan noin 6000 jäsentä jotka makso 50-70 euroa kuukaudessa..... tammikuussa oli järkyttävä tungos, muuten aika hiljasta oli salissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom