Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on melko edullinen hinta :D Tohon hintaa pitää saada jo tuhansia ihmisiä että edes pieni sali olisi kannattavaa. 12,5€/kk josta viivan alle jää max puolet hinnasta.Arabium myy 12kk korttia nyt 149e. Luulin aluksi ton olevan joku läppä, kun työkaveri kertoi tämän. Toki itse maksan mielummin enemmän siitä , että sali on juuri mitä itse tarvitsen.
Mun korvaan toi hinta kuulostaa täysin mahdottomalta. En viitti sanoa mitä tulee oikeasti ekana mieleen. Bisnestä toi ei kuitenkaan oleSe on melko edullinen hinta :D Tohon hintaa pitää saada jo tuhansia ihmisiä että edes pieni sali olisi kannattavaa. 12,5€/kk josta viivan alle jää max puolet hinnasta.
Vaikee itse myös nähdä miten tolla voi homma toimia.. 50% kortin ostajista täytyy olla ihmisiä ketkä ei sitten käy edes salilla, maksavat vaan jäsenyydestä.Mun korvaan toi hinta kuulostaa täysin mahdottomalta. En viitti sanoa mitä tulee oikeasti ekana mieleen. Bisnestä toi ei kuitenkaan ole
Mun korvaan toi hinta kuulostaa täysin mahdottomalta. En viitti sanoa mitä tulee oikeasti ekana mieleen. Bisnestä toi ei kuitenkaan ole
min.24kk jäsenyys josta et pääse irti ja irtisanottivissa yhtenä iltana vuodessa kello 22-22.15 välillä ja jos silloin ei irtisano niin jatkuu taas 24kk.Vaikee itse myös nähdä miten tolla voi homma toimia.. 50% kortin ostajista täytyy olla ihmisiä ketkä ei sitten käy edes salilla, maksavat vaan jäsenyydestä.
Mä en sekoittaisi ollenkaan cf-boxia ja kuntosalia.Nyt uudet halvat salit karsii vanhoilta dinosaurus saleilta asiakkaita, mutta halpoja saleja tulee niin paljo ettei millään kaikki voi pärjätä. Uskon että ajan myötä tulee uudenlaisia paljon kalliimpia saljea mukaan markkinoille joissa viihtyisää ja oikeesti kunnollisia valmentajia, laitteita jne. Crossfit salit on näyttäny että ihmiset maksaa mitä vaan, kuhan pääsee mukaan oikeenlaiseen porukkaan. Mielenkiintoisten muutoksien edessä sali kulttuuri kuiteski on tällä hetkellä.
Minulle tulee 4e pizza mieleenMun korvaan toi hinta kuulostaa täysin mahdottomalta. En viitti sanoa mitä tulee oikeasti ekana mieleen. Bisnestä toi ei kuitenkaan ole
Selviää seuraavassa YT videossamites nuo pitäjänmäen parkkipaikat? ite autolla liikkuvana ja siellä päin pyörineenä niin meinaa olla aika kortilla joka ikinen päivä