En voi katsoa Vatasta ilman pensseleitä enään, Vatanen tee asialle jotain.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heti kun ne alkaa kasvamaan tuuheasti niin kasvatan Pitää alkaa käyttämään jotain kaljuuntumisvoiteita nenän alla.En voi katsoa Vatasta ilman pensseleitä enään, Vatanen tee asialle jotain.
Thanks, melkonen motion tracking-helvetti edessä joka videolla jossa Vatsku on.En voi katsoa Vatasta ilman pensseleitä enään, Vatanen tee asialle jotain.
Jos oon vaan kunnossa niin toki!Meinaako Vatanen ite nostaa PTV Power Meetissä?
Se oikeasti mitään salia perusta, alkaa uuttamaan Kalevin virtsasta ja murskatuista pässin kiveksistä uutta supersteroidia.Ironisesti kova paikka isommille bodareille kun pääsee entiseen lääkelabraan nostelemaan
Joo potkua riittää iv koneessa, ei jää siitä kiinni Kanavat rakennetaan uudelleen niin että koko salin pinta-alalla tasaisesti vaihtuu happi. Kaikki ikkunat vanerilla umpeen, ei sovi hardcore teemaan että aurinko paistaa iloisesti silmään joka puolelta. Kirkkaat led valot kuitenkin koko saliin niin että valoa riittää. Kiitos kovastiNäyttäisi siltä että ainakin riittävä ilmastointi on toteutettavissa. Edellinen käyttäjäkin tarvinnut kunnon ilmanvaihdon. Jääkö ikkunat antamaan luonnonvaloa? Jotkut tykkää. Kaikki ei. Tilat näyttää monimuotoisilta. Onnea ja menestystä projektille.
En kyllä itse lähtisi Vatasta Pianaksi nimittelemään.Piana Vatanen
Elä huoli, itse otan sen kohteliaisuutena vaikka tatuointien määrä ja lihaksien koko ei täsmääkkään. Tatuointeja tulee saman verran tai enemmän mutta suosiolla jätän yrittämättä saavuttaa sitä lihasmassaaEn kyllä itse lähtisi Vatasta Pianaksi nimittelemään.
Mites Mika sun tatskaprojekti, onko suunnitelmissa ottaa ihan rajusti vai maltilla?Piana Vatanen
Etenee sillai maltilla. Vaimo rakentelee omaa kokonaisuuttaan niin munkin on sit kans aina saatava jotain kivaa leimaa, koska muuten olisi kateellinen. Forkkuja lähinnä olis tarkoitus kuvitella mitä siellä nyt on enää tilaa. En välttiksenä halua olkavarsiin leimaa enkä yläkroppaan etupuolelle. Selkäkin on tavallaan hankala jos meinaan vielä kisailla. En halua rikkoa lihaserottuvuutta liikaa.Mites Mika sun tatskaprojekti, onko suunnitelmissa ottaa ihan rajusti vai maltilla?