Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luulen että niin pitkään kun pysyy jaloillaan ja ote ei irtoa tangosta niin saa vedellä oman aikansa Ei siinä hirmu pitkään jaksa pyristellä.PTV Power meetistä kysymys maastavedon suhteen, ku ei tapahtuman sivuilla tullut vastausta. elikkäs onko maastavedossa mikä aikaraja suoritukselle? ilman pomppua varmaan vedetään?
Joo sun kohdalla hyvä miettiä tarkempaan nämä asiat, isot tummat kuvat on kyllä rumaa katseltavaa lavalla jos rikkoo lihaserottuvuutta. Kun viimeinen kisa on käyty niin naamaa myöten mustaksi :DEtenee sillai maltilla. Vaimo rakentelee omaa kokonaisuuttaan niin munkin on sit kans aina saatava jotain kivaa leimaa, koska muuten olisi kateellinen. Forkkuja lähinnä olis tarkoitus kuvitella mitä siellä nyt on enää tilaa. En välttiksenä halua olkavarsiin leimaa enkä yläkroppaan etupuolelle. Selkäkin on tavallaan hankala jos meinaan vielä kisailla. En halua rikkoa lihaserottuvuutta liikaa.
Thai on taitava ja häntä voi suositella 100%, tekee mitä kuvia vaan mut erikoistunut photorealististen kuvien tekemiseen. Tällä hetkellä taitaa olla noin 10-12kk jono :( Mutta se jono kertoo paljon laadustaMunkin pitäis toi rinta tatuoida, mutta kerta tosisensa jälkeen surkeita kokemuksia niiden piirtäjistä, mites tuo Vatasen tatskaaja, onko asiallinen kaveri?
Vedetään yhteen soittoon niinkuin normaali sarja tehdään, tuskin siitä rokotetaan jos pari happea ottaa vikojen toistojen välissä. Tosin minä en järjestä kisaa joten en osaa antaa tarkkoja ohjeita.heh, eli toiston jos vetää vartin välein ja yhteensä semmosen 30 jos vetää, siinäpä sitä ootellaan eli jos vaikka max 5min tms?
Varmaan näissäkin asioissa voidaan käyttää ihan tervettä järkeä. Taas ruetaan hankalaksi yksinkertaisessa asiassa.aivan. en huomannukkaa. sä vaan tarjoot hellät grillit
Kyllähän kisoissa yleensä selkeät säännöt on, joiden mukaan sit treenataan niihin kisoihin. Sun maalaisjärjen mukaan hyväksytty suoritus voi jonku toisen mielestä olla jotain muuta.Varmaan näissäkin asioissa voidaan käyttää ihan tervettä järkeä. Taas ruetaan hankalaksi yksinkertaisessa asiassa.
Varmaan näissäkin asioissa voidaan käyttää ihan tervettä järkeä. Taas ruetaan hankalaksi yksinkertaisessa asiassa.
Miten pitkä makkaran olisi hyvä olla? Kaverin puolesta kyselenen mä mikään hankala ole. jos on kisa, sit ne säännötkin on kiva tietää. tuskin ovat monimutkaiset, mutta silti. ihan eri asia, jos vaan reenaillaan yhessä ja rillaillaan. sitte ei oo merkitystä muulla ku makkaran pituudella.
Silloinhan sillä ei olekkaan väliä, jos vain kyykkää tolla sen takia et olkapäät ja kädet saa lepoa. Toisin päin laittaessa on yksi kovimmista keskikropan vahvistajista. Mutta hyvä , että käsitettiin eikä luultu minua aivan saappaaksi. Kovia treenejä vedät Vatanen ja seuraan mielenkiinnolla, varsinkin nyt kun tähtäät kunnon yhteistulokseen. Raakanostaminen is real thing. Tsemppiä treeneihin.
Ja eihän se koko kaikkea ratkaise, kunhan maistuu hyvältä ja valmistettu hyvin.
Sanovat myös että Jumala antoi jokaiselle miehelle 2 metriä käytettäväksi. Mä olen 176cm.
Go figure.
Nyt minä olen hämilläni.. Minä kun puhuin grillimakkaroista..