PTVGYM Jooel Vatanen

Tossa omaan silmään paistaa kyllä ihan ehdottomasti asiakkaiden minä-minä kusipäisyys. Vuosikaudet roikutaan halvalla hinnalla matkassa ja sitten joku naurettava femman korotus kaataa koko paskan.

Kuvittele tilanne että oot 2 vuotta maksanu kuukausimaksuja ihan vaan koska ehkä pian alotat taas, kertaakaan käymättä salilla, sit saat puhelun missä joku selittää että 60 euroa ei ole tarpeeksi kuukaudessa, vaan pakko nostaa 65 euroon :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuvittele tilanne että oot 2 vuotta maksanu kuukausimaksuja ihan vaan koska ehkä pian alotat taas, kertaakaan käymättä salilla, sit saat puhelun missä joku selittää että 60 euroa ei ole tarpeeksi kuukaudessa, vaan pakko nostaa 65 euroon :)
Miks kukaan ois niin pöljä,että maksais kaksivuotta salia käymättä siellä kertaakaan?

Tossa omaan silmään paistaa kyllä ihan ehdottomasti asiakkaiden minä-minä kusipäisyys. Vuosikaudet roikutaan halvalla hinnalla matkassa ja sitten joku naurettava femman korotus kaataa koko paskan.

"Tossa omaan silmään paistaa kyllä ihan ehdottomasti omistajien minä-minä kusipäisyys. Vuosikausia annetaan samalla hinnalla ja sitten joku kiskurimainen 5 euron korotus"

Niinno totesinki et onneks sieltä tuli vähä enempi rahaa ku muutama satanen enkä sitä et onkse kannattavaa vai ei:LOL:
Ihan hyvä, että joku tilallinen jaksaa laskea leikkiä :) Liian monesti noita juttuja heittää se porukka, joka oikeasti kuvittelee maanviljelyn olevan pelkkää tukirahojen nostamista ja peukaloiden pyörittelyä.

Viisi vitun euroa, aivan uskomattoman kiskurimaista. Ei vitti mitä janareita tämä maailma on täynnä
Mietis kolikon toista puolta. Saat ilmaisena 60e/kk kun joku pirkko/pertti 50v on keski-iän kriisissään hommannut salikortin ja parhaillaan unohtanut koko jutun. Nostetaanko 0e/kk kuluja tuovan asiakkaan hintaa ja muistutellaan, että hei sulla on tällainenkin ja nyt olis hyvä syy irtisanoutua kun hinta nousee vai annetaan ilmaisen rahan virrata?

Mietis kolikon toista puolta. Saat ilmaisena 60e/kk kun joku pirkko/pertti 50v on keski-iän kriisissään hommannut salikortin ja parhaillaan unohtanut koko jutun. Nostetaanko 0e/kk kuluja tuovan asiakkaan hintaa ja muistutellaan, että hei sulla on tällainenkin ja nyt olis hyvä syy irtisanoutua kun hinta nousee vai annetaan ilmaisen rahan virrata?
Salettiin joku kesätyöjonne ryssi tuon hyvän bisneksen. Tyyliin sai selkeän tehtävän ottaa järjestelmästä exceliin jäsenet ja sitten sortata lista käyntimäärien mukaan. No jonne sit sorttasi ja unohti ottaa kaikki sarakkeet sorttaukseen mukaan.

Viisi vitun euroa, aivan uskomattoman kiskurimaista. Ei vitti mitä janareita tämä maailma on täynnä

Et oletettavasti tee bisnestä tai toimi ylipäänsä ihmismassojen kanssa? Mikäs kerta se oli muutama vuosi sitten, kun pirkka laski kaikkien tuotteiden hintaa 0,1e niin kaikki K-kaupat olivat tukossa seuraavana päivänä.

Kuluttajat on muutenkin nykyään entistä tietoisempia muusta tarjonnasta, ei tarvitse olla kummoinen toimenpide, että jengi alkaa tarkkailemaan muita kilpailijoiden tarjoamia vaihtoehtoja.

Viimeksi muokattu:
Miks kukaan ois niin pöljä,että maksais kaksivuotta salia käymättä siellä kertaakaan?

No sanotaan että maksat 50e/kuukausi ja jos lopetat asiakkuuden ja hetken päästä haluatki alottaa uudestaan joudut uutena asiakkaana maksamaan 75 euro/kuukausi, ja vuosia olet ajatellut että maanantaina alotat salitreenit ja laihduttamisen....mun kaveriporukasta suuri osa oli asiakkaita mutta ketään ei ikinä siel salilla näkyny :) jotenki se salikortin irtisnaominen olisi lopullinen niitti haaveelle että joskus vielä olisi hyvässä kunnossa. Se viiden euron korotus vaan oli sellanen joka pisti miettimään, ja tosi moni tuli siihen päätelmään että nyt riittää tämä turhasta maksaminen.

Ilmainen raha kuulostaa siltä kuin säästäisi polttoainetta jättämällä ajot ajamatta. Ei tee mitään, niin bisnekset eikun pyörii. :ROFLMAO:

Päästöjä voidaan vähentää myös lisäämällä ajoneuvojen energiatehokkuutta ja esimerkiksi alentamalla ajosuoritetta.

https://www.trafi.fi/oleedellakavija

Et oletettavasti tee bisnestä tai toimi ylipäänsä ihmismassojen kanssa? Mikäs kerta se oli muutama vuosi sitten, kun pirkka laski kaikkien tuotteiden hintaa 0,1e niin kaikki K-kaupat olivat tukossa seuraavana päivänä.

Ilmaiset ämpärit jakoon? @PT-Vatanen :LOL: Asiakasmäärän räjähdys on taattu.

Keskimääräinen suomalainen asiakas on niin pihi ku ollavoi. Kaikki pieni säästö ja ilmaistavara niin kyllä meinaan moni jonottaa ihan tosissaanki. :LOL:

Ilmainen raha kuulostaa siltä kuin säästäisi polttoainetta jättämällä ajot ajamatta. Ei tee mitään, niin bisnekset eikun pyörii. :ROFLMAO:
No ilmainen ja ilmainen. Kun itselleen lypsylehmän saa, niin kannattaako sitä mennä ehdoin tahdoin pois ajamaan ahneudellaan? Ihan oikeasti noita mulla on salikortti mutta en käy salilla tyyppejä on paljon.

Miksi ihmeessä mulla pätkäisee Vatasen videoissa kuvan "pimeäksi", kun katon niitä tabletilla? Eli muutaman minuutin katselun jälkeen menee kuva mustaksi, mutta ääni kuuluu. Ja ptv-logo näkyy silti ruudun alanurkassa :cautious: Muut videot ei tätä tee

Positiivista on se että kyykky kulkee hyvin ja isoilla raudoilla. Kun vaan saat ne kyynärpäävaivat loppumaan, niin homma rokkaa taas muissakin liikkeissä. :rock:

Miksi ihmeessä mulla pätkäisee Vatasen videoissa kuvan "pimeäksi", kun katon niitä tabletilla? Eli muutaman minuutin katselun jälkeen menee kuva mustaksi, mutta ääni kuuluu. Ja ptv-logo näkyy silti ruudun alanurkassa :cautious: Muut videot ei tätä tee
Hmm, nyt en kyl osaa sanoa :(

Positiivista on se että kyykky kulkee hyvin ja isoilla raudoilla. Kun vaan saat ne kyynärpäävaivat loppumaan, niin homma rokkaa taas muissakin liikkeissä. :rock:
Nyt oli kevennysviikko, toivottavasti se auttoi ja pääsisi ensi viikolla taas paiskomaan! Nyt kyllä näyttää että kipeäksikin olen tulossa mutta viikonloppu rajua lepäämistä!

onko joku tehnyt sinulle voimaohjelman? oletko laskenut prosentit maksimista vai ihan hatustako heität noita reenipainoja?

Hatusta heitti prosentit ja treenipainot. Project Power -videosarjan ekassa osassa Joel ja Testo matkusti Tampereelle voimanostosalin kahvioon, missä nuo prosentit ja painot projektia varten sitten arvottiin ruutupaperille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom