PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos sitä on pari vuotta lukenu ja ostellu alan kirjoja ja hakenu pelkästään yhteen kouluun 5 kertaa (+muut koulut ns. kakkosvaihtoehtoina) niin onko se sun mielestä tekemättömyyttä?
No et näköjään ole opiskellut tarpeeksi tai laadullisesti riittävän hyvin. Toinen vaihtoehto on, että haet sellaisiin kohteisiin johon sinun potenttiaali ei yksinkertaisesti riitä. Mutta kyllä jos pari vuotta lukee niin pitäisi kyllä päästä lähes mihin tahansa.

Hyvä video! Meinaatko Vatsku itse ohjelmoida jumpat voima-proggiksen aikana? Joku kovan tason voimavalmentaja toisi mukavasti kehitykseen vielä lisää.

Hyvä video! Meinaatko Vatsku itse ohjelmoida jumpat voima-proggiksen aikana? Joku kovan tason voimavalmentaja toisi mukavasti kehitykseen vielä lisää.

Senhän takia Vatsku tampereella kävikin että saisi oppia kokeniimmilta voimailijoilta ja varmaankin jonkun näköstä voimaohjelmaa sielä suuniteltiinki

Vahva sälli. 3kk päästä siteet jalkaan ja 850kg yt?
Katsotaan miten käy, kyllähän tämä on täysin hyppy tuntemattomaan :) Jos en mihinkään kisoihin mene missä siteet sallittu niin en käytä, enemmän itseäni kiinnostaa lihaksen tuottama voima, ei minkään varusteen tuottava voima.

Teemulta ja Paulilta imin tietoa heidän treenityyleistä, hyvin oli poikkeavat :D Pauli kertoi sitten prosentit/sarjat/toistot jota lähden toteuttamaan ja itse sekoitan bodausta sopivassa suhteessa ohjelmaan.

Jos saan hyvää tulosta aikaiseksi niin laitetaan yleiseen jakoon ohjelma. Kaikki saa seurata videoitten kautta minkälaista tulosta itse saan tällä.

Senhän takia Vatsku tampereella kävikin että saisi oppia kokeniimmilta voimailijoilta ja varmaankin jonkun näköstä voimaohjelmaa sielä suuniteltiinki

Juuri näin :)

Tuo 800kg yhteistuoloshan on Vataselle aloituspainot kisoissa ennen kuin aletaan oikeesti nostamaan.
Kun saan sisäistettyä tekniikat ja saan itsevarmuutta lisää niin en usko että se 800kg ihan kauhean kaukana on. Noi nostot oli kaikki tehty ilman ainuttakaan lajiharjoittelua, uudet tekniikat, eka kerta moniliftissä, eka kerta isolla painolla ilman siteitä ja päälle vielä kaikki muut selitykset :D Mut lopetetaan arvuuttelu ja annetaan ajan näyttää!

Ovelaa analogiaa tekstissä. Mainitaan olevan toisen salin asiakas ja perustellaan ilmaiskerran olevan siksi oleellinen asia. Tohon olis voinut lisätä vielä: Jos en pääse ilmaiseksi tutustumaan, en tule lainkaan. Pidä tunkkis. :D Ja toi ”kai varmaan” on parasta tossa. ”Tarjoat” -sanakin särähtää korvaan. Mä ihmettelen aina niitä ihmisiä, joilla on pokkaa heittää toi ”tarjoo mulle hei” sitä ja tätä. How dare you?! :D
Sorry joo, myönnän ettei romillet olleet nollat kun tuon heitin...

Aina ihmetelly eikö ihmisillä ole todella ole 5-10€ varaa maksaa. Aina kysellään näitä ilmaisia treenejä.
joo, no samat kuin Nyyssikselle. Huonot tavat korostuvat tietyssä mielentilassa. Elämä on oppimista, en muuta osaa sanoa.

Katsotaan miten käy, kyllähän tämä on täysin hyppy tuntemattomaan :) Jos en mihinkään kisoihin mene missä siteet sallittu niin en käytä, enemmän itseäni kiinnostaa lihaksen tuottama voima, ei minkään varusteen tuottava voima.

Teemulta ja Paulilta imin tietoa heidän treenityyleistä, hyvin oli poikkeavat :D Pauli kertoi sitten prosentit/sarjat/toistot jota lähden toteuttamaan ja itse sekoitan bodausta sopivassa suhteessa ohjelmaan.

Jos saan hyvää tulosta aikaiseksi niin laitetaan yleiseen jakoon ohjelma. Kaikki saa seurata videoitten kautta minkälaista tulosta itse saan tällä.

Juuri näin :)

Ok danke schön, ostan 10 kerran kortin jos sellainen on tarjolla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olihan kovia nostoja ! Kyllähän lajiin lahjoja oltava jos toisen lajin oheistuotteena tuommosia nostoja voimanostossa ukko kiskoo...IMPRESSED.

Samaa mieltä hanulan kanssa. Helvetin kovat tulokset pelkällä bodaustreenillä. Eikä kyllä tekniikassakaan ole amatöörin silmään valittamista. Kyllä noilla tuloksilla jo voi käydä kisoissakin pyörähtämässä :)

Jos nyt oikein tulkitsin, niin mikäli Vatanen bulkkaa itsensä +140 kiloon, niin ei olisi mitenkään kaukaa haettua vetää ennätykset uusiksi:
http://fpopowerlifting.net/ennatykset/miehet-raw/1

Sorry joo, myönnän ettei romillet olleet nollat kun tuon heitin...

joo, no samat kuin Nyyssikselle. Huonot tavat korostuvat tietyssä mielentilassa. Elämä on oppimista, en muuta osaa sanoa.

Ok danke schön, ostan 10 kerran kortin jos sellainen on tarjolla.
No siitä sulle kyllä pisteet, että tulit pahoittelemaan kirjoitustasi. Harvemmin on kellään munaskuja tollaista tehdä. Eiköhän vatanen sut tutustumaan päästä ilmaiseksi, jos ostat samalla kymppikortin. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom