PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
prkleen snäpit ja äpit ja hässäkät. Joskus koitin ladata tota puhelimeen mut meni luuri niin jumiin ettei tota voinu pitää. Vähän harmittaa kun menee hyviä juttuja ohi.

Snäpissä oli vaan vähän teaseria, ei siellä näkynyt lopullisia tuloksia. Vatanen siis kävi Tampereella Bullfarmilla kokeilemassa penkki, kyykky ja maastaveto ykkösiä ammattilaisten johdolla sekä suunnittelemassa tulevaa voimailujaksoa.
Näkee sitten mitkä ovat voimatasot projektin alussa, niin on jotain mihin verrata projektin päätyttyä.
Videoo tulee reissusta ja siinä sitten selviää lopulliset tulokset ja varmaan avaa projektia vielä hieman.

Yo Vatanen! pääseekö pitskun salille testaamaan kun se aukeaa? kai varmaan tarjoat ihmisille tutustumiskerran, koska siinä kuitenkin se easyfit lähellä ja sen asiakas itsekin vielä.

Yo Vatanen! pääseekö pitskun salille testaamaan kun se aukeaa? kai varmaan tarjoat ihmisille tutustumiskerran, koska siinä kuitenkin se easyfit lähellä ja sen asiakas itsekin vielä.
Ovelaa analogiaa tekstissä. Mainitaan olevan toisen salin asiakas ja perustellaan ilmaiskerran olevan siksi oleellinen asia. Tohon olis voinut lisätä vielä: Jos en pääse ilmaiseksi tutustumaan, en tule lainkaan. Pidä tunkkis. :D Ja toi ”kai varmaan” on parasta tossa. ”Tarjoat” -sanakin särähtää korvaan. Mä ihmettelen aina niitä ihmisiä, joilla on pokkaa heittää toi ”tarjoo mulle hei” sitä ja tätä. How dare you?! :D

Jos Vatsku tarjoais jokaiselle ilmasen käynnin niin siinä menis "muutama" euro hukkaan. Mä ihan mielelläni maksan sen esim. 10e kertakäynnin ja supporttaan suomalaista yrittäjää.

Kevyttä tekemistä Vatasen snäpin puolella. Ykkösiä kyykyssä, penkissä ja mavessa. (y)
Ei tuntunut kevyeltä :D

prkleen snäpit ja äpit ja hässäkät. Joskus koitin ladata tota puhelimeen mut meni luuri niin jumiin ettei tota voinu pitää. Vähän harmittaa kun menee hyviä juttuja ohi.
Kunnon luuri hankintaan niin älkää snäpit ja äpit rullaamaan sulavasti :)

Älä huoli, kyllä mä ensimmäisen kierroksen tarjoan niin ei tarttee siihen tuhlaa useampaa euroo :) Jos oikeen haluaa säästää niin suosittelen olemaan rohkea ja ostamaan jäsenyyden ennakkoon kun ne tulee kesällä myyntiin, silloin saa pilkkahintaan ekan kuukauden! En toki pysty pysyvästi tarjoamaan halppis salin hintoja mutta en myöskään tarjoa ihan perinteisia halppis salin puitteitakaan. Tervetuloa kokeilemaan!

Aina ihmetelly eikö ihmisillä ole todella ole 5-10€ varaa maksaa. Aina kysellään näitä ilmaisia treenejä.
On tossa Porvoon tiskiltä pari ihmistä kääntynyt pois kun sanoin että tarjoan ilmaisen tutustumisen vain potenttiaalisille asiakkaille eli siis paikkakuntalaisille, 5€ oli heille liikaa :D Kuluttajahan ei sitä ymmärrä, eikä tarvitse ymmärtääkkään koska se ei ole heidän asia mutta yrittäjän sydämmen pohjasta ripaisee kun yritykseen laitettu kaikki maallinen omaisuus ja vähän muidenkin varallisuutta, sitten joku ei voi hyvästä treenistä maksaa esim 5€ josta mulle käteen jää ehkä 2€. Ei tätä itsekkään ajatellut ennen mutta nyt ymmärtää tämänkin, itse en suostu ottamaan mitään ilmaiseksi ihan vaan periaatteesta koska tiedän että joku siitä on maksanut kuitenkin.

Mutta edelleen, kyllä ekan treenin saa tulla tekemään ihan ilmaiseksi jos haluaa :)

Ovelaa analogiaa tekstissä. Mainitaan olevan toisen salin asiakas ja perustellaan ilmaiskerran olevan siksi oleellinen asia. Tohon olis voinut lisätä vielä: Jos en pääse ilmaiseksi tutustumaan, en tule lainkaan. Pidä tunkkis. :D Ja toi ”kai varmaan” on parasta tossa. ”Tarjoat” -sanakin särähtää korvaan. Mä ihmettelen aina niitä ihmisiä, joilla on pokkaa heittää toi ”tarjoo mulle hei” sitä ja tätä. How dare you?! :D
Hei Mika, kai se tarjoot mulle roheiinit ens kerralla kun reenataan? Saat varmaan tyyliin ne ilmaseks niin kai sä nyt mulle voi yhden pussukan antaa c’moon? ;)

Jos Vatsku tarjoais jokaiselle ilmasen käynnin niin siinä menis "muutama" euro hukkaan. Mä ihan mielelläni maksan sen esim. 10e kertakäynnin ja supporttaan suomalaista yrittäjää.

Kertakäynneistä tulee vuodessa iso potti koska sali on saanut sellaisen maineen että päivittäin tulee useampia ihmisiä muualta sinne treenaamaan kertaluontoisesti ja monesti voi olla että he käyvät vain kerran tai kahdesti. Jos kaikilta ensikertalaisilta jättäisi maksun ottamatta niin siinä häviäisin useamman kuukauden palkan vuositasolla. Pienistä puroista ja isommatkin järvet koostuu :)

Olikos Vatasella tulossa, joku voimaohjelmakin sitten kun on saanut oman ohjelmansa suoritettua läpi? Jos tulee menee kyllä ostoon.

Viikonloppuna alan suunnittelemaan ohjelmaa, Tampereen voimamiehiltä sain vähän runkoa minkä ympärille lähdetään sitten rakentamaan tätä. Useamman kuukauden toteutan ohjelmaa itse, jos koen että itse sain hyviä tuloksia niin laitan myyntiin ja se edellyttää että yht.tulokseen +50kg.

Kyseessä ei tule olemaan puhdas voimanosto-ohjelma vaan mukana kulkee koko ajan bodaus mutta kuitenkin niin ettei se lyö kapuloita rattaisiin voimatuotolle.

Ohjelmassa kokeillaan vain kaksi kertaa max tulokset, muuten pysytään pääsääntöisesti 5-6toiston välissä pääliikkeissä.

Oon kuule Vatsku niin köyhä ettei näistä tuloista kauheesti uusia luureja ostella :DD Onneks toi Konaa on täällä ja kertoo jos missaan jotain huikeeta! :D

Oon kuule Vatsku niin köyhä ettei näistä tuloista kauheesti uusia luureja ostella :DD Onneks toi Konaa on täällä ja kertoo jos missaan jotain huikeeta! :D
Köyhänäkin pärjää hyvin ja sieltä köyhyydestä pääsee pois tekemällä asioille jotain. T: Entinen köyhä (en kyllä nykysinkä rikas mut "above average")

Köyhänäkin pärjää hyvin ja sieltä köyhyydestä pääsee pois tekemällä asioille jotain. T: Entinen köyhä (en kyllä nykysinkä rikas mut "above average")

Mä tästä oon toisessa ketjussa sanonukkin, mutta helpommin sanottu kun tehty. Nyt esim oon hoitomokien takia sairaslomalla ja sen takia osapalkalla since viime elokuu. Ja vaihtaisin duunia jos pääsis jonnekkin. Ja lähtisin opiskelemaankin jos pääsis jonnekkin sisään.

Mä tästä oon toisessa ketjussa sanonukkin, mutta helpommin sanottu kun tehty. Nyt esim oon hoitomokien takia sairaslomalla ja sen takia osapalkalla since viime elokuu. Ja vaihtaisin duunia jos pääsis jonnekkin. Ja lähtisin opiskelemaankin jos pääsis jonnekkin sisään.
Offtopicics menee, mutta ei kai sitä minnekään pääse esim opiskelemaan, jos ei ole valmis tekemään asian eteen yhtään töitä.

Offtopicics menee, mutta ei kai sitä minnekään pääse esim opiskelemaan, jos ei ole valmis tekemään asian eteen yhtään töitä.

Jos sitä on pari vuotta lukenu ja ostellu alan kirjoja ja hakenu pelkästään yhteen kouluun 5 kertaa (+muut koulut ns. kakkosvaihtoehtoina) niin onko se sun mielestä tekemättömyyttä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom